domov
  • Fiat Klub
  • Amortizer d.o.o.
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • WithCar
  • Kovinoplastika Kavs
  • Poliglob
  • Orange Audio
  • A2R
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • Techno racing
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
 
Danes je 21 Sep 2019 17:15

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 32 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Re: Stilo = Engine fault
OdgovorObjavljeno: 17 Nov 2013 20:37 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 567
Aja, pol pa verjetno manjka vakum. Preglej vse cevke za vakum, tudi tiste ki gredo na loputo za ugašanje avtomobila... Če je katerakoli od teh preperena, je to vzrok za pomanjkanje boosta.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo = Engine fault
OdgovorObjavljeno: 20 Nov 2013 21:31 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 8
Za to napako sem našel problem v ventilu turbine, po domače vakum ventil je v njemu zelo tanka gumjasta membrana, ki zelo rada poči... Seveda mi je javljalo engine fault ko sem ga malo stisnil po gasu :)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo = Engine fault
OdgovorObjavljeno: 24 Nov 2013 14:11 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 25
To misliš na membrano pod pokrovčkom, ki je označen s puščico?
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo = Engine fault
OdgovorObjavljeno: 24 Nov 2013 14:57 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 567
Pod tem pokrovčkom je filter za zrak...

Poblem je znotraj ohišja, samo to nimaš kaj popravljat. Kupi novega...


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo = Engine fault
OdgovorObjavljeno: 24 Nov 2013 16:15 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 25
Aja, to je dotok zunanjega zraka. Če prav razumem ta ventil odpre dotok zunanjega zraka ko je željen tlak dosežen. In če pri meni ta pot pušča ne bo nikoli dosegel željenega tlaka. Glede na to, da je to regulacija mi je pa čudno da PWM izhod odpiranja ventila nikoli ne dosega skrajnih vrednosti.

Slika

lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo = Engine fault
OdgovorObjavljeno: 24 Nov 2013 16:27 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 567
Skrajnih vrednosti ne dosega ker je tako sprogramiran ECU. Dovoljene vrednosti so med 80% in 20%. Več ali manj ne bo nikoli.

Preglej vse vakumske cevke, če katera pušča, in če so vse OK potem zamenjaj overboost ventil. Kaj drugega itak ne more bit...


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo = Engine fault
OdgovorObjavljeno: 11 Jan 2014 18:35 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 25
Zdravo!

Danes sem spet po dolgem času odprl ta problem. Ugotovitve so naslednje: Pregledali smo cevke in nič našli, ventil sem tudi zamenjal, čeprav se mi ni zdel slab in zadeva je še vedno enaka. Kar sem še opazil je to, da je izmerjeni pretok zraka precej večji kot željeni. (Slika spodaj). Izklopil sem MAF in se šel peljat. Imam stalno relacijo za testiranje in ponavadi se prvič če ne pa drugič zagotovo vžge lučka. Danes sem se peljal 4x in se ni. Avto gre boljše in tudi krivulje boosta so malenkost boljše. Verjetno je res MAF slab. Bi moral enega dobit, za stestirat.
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo = Engine fault
OdgovorObjavljeno: 11 Jan 2014 23:52 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 567
Turbina ne dosega pritiska, ki bi ga morala, okoli 2.2bara. Pri tebi pride do 1.7 bara.
Če si zamenjal overboost ventil in ni nič bolje, in če so vakumske cevke OK (tudi tiste ki so za ostale sisteme v avtu, recimo za ugašanje motorja, ker če pušča na enem delu sistema se to pozna povsod), potem to izključimo iz enačbe.

Po pogledu na meritev pretoka zraka pa imam še eno idejo. Ali imaš mogoče počeno katero od cevi za zrak? Od turbine do intercoolerja ali od intercoolerja do motorja.

To bi tudi razložilo tvoje probleme. Premalo pritiska (ker zrak uhaja in turbina ne dohaja več), pretok zraka na MAFu pa je ogromen, kar kaže na to da gre skozi merilec pretoka veliko več zraka, kot ga gre v mašino (razen če imaš kak fake merilec pretoka zraka ki kaže full preveč).

Če si izklopil MAF in napake ni več, to ne razloži ničesar.
Napako dobivaš ker se pretok ki ga izmeri MAF ne ujema s tem kar računalnik izračuna (računalnik približno ve kakšen bi moral biti pretok glede na pritisk turbine temperaturo vstopnega zraka v mašino in obrate mašine), pri tebi je izmerjena številka za zrak previsoka.
Če MAF izklopiš računalnik ne more več primerjati in napake ni.

Poglej kakšna je številka za pretok zraka v štantgasu. Če je okoli 500mg/inj potem bi rekel da je z MAFom vse OK (ta številka velja v primeru da je EGR blindiran - izklopljen, če ni blindiran potem itak ne moreš izmeriti, ker se EGR vmešava).

Manjša verjetnost je da bi narobe kazal merilec pritiska turbine, v tem primeru bi avto šel ko strela. Bi pa verjetno kazal napačen pritisk ko je avto v štantgasu. Samo glede na grafe vidim da je minimalna izmerjena vrednost okoli 1000mBarov, kar je OK.

Jaz bi na tvojem mestu dobro pregledal vse cevi za zrak, ki so pod pritiskom, če kaj pušča, lahko je pa tudi sam intercooler počen.

Težko je takele stvari analizirat na daljavo...


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo = Engine fault
OdgovorObjavljeno: 14 Apr 2014 22:43 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 25
Hvala za nasvete! Napako sem odpravil že pred časom in dolgujem odgovor. Predrta je bila cev označena na sliki. Sedaj je avto čisto drug. :042.gif: :050.gif:

Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo = Engine fault
OdgovorObjavljeno: 15 Apr 2014 18:13 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 92
fistilo napisal/-a:
Hvala za nasvete! Napako sem odpravil že pred časom in dolgujem odgovor. Predrta je bila cev označena na sliki. Sedaj je avto čisto drug. :042.gif: :050.gif:

Slika


Hehe jaz mam to tudi predrto. Bom moral zamenjati.
Kolk si dal za njo?
Lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo = Engine fault
OdgovorObjavljeno: 15 Apr 2014 18:19 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv
Uporabniški avatar

Starost: 45
Prispevkov: 44
Kraj: Zagorje ob Savi
Sem jo zamenjal zadnji vikend.
Cena 69,44 pri Kavčiču, ki jo je imel na zalogi.
Pa potrebuješ še eno cevno objemko ki ni zraven.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo = Engine fault
OdgovorObjavljeno: 15 Apr 2014 22:43 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 25
Cena je bila 80e. Se jo bi pa dalo verjetno tudi poštukat, ker je bila počena na ravnem delu.

lp


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 32 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games