domov
  • Fiat Klub
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
  • Amortizer d.o.o.
  • Techno racing
  • WithCar
  • A2R
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • Poliglob
  • Orange Audio
  • Kovinoplastika Kavs
 
Danes je 16 Sep 2019 02:11

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 16 prispevkov ] 
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: problem pri podvozju: tuljenje
OdgovorObjavljeno: 27 Apr 2014 20:58 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 10
Kraj: Ljubljana
Živjo,

imam problem..

fiat stilo 2003 1,9 jtd 205 000km

ko se vozim med 40-70km/h nekaj močno tuli v podvozju spredaj- kot v avijonu(boing 747 :) )

če grem po ovinkih se jakost zvoka ne poveča/zmanjša....
nič ne poka po ovinkih/čez luknje
če avto ugasnem pri 80km/h je zvok enak

gume nove (continental)
optika narjena(AMZS)

vsi simptomi kažejo na okvaro kolesnega ležaja....sem ga zamenjal- ležaj je bil naprešan tako kot je treba...

čez 1 dan spet enak zvok.

ima kdo kakšno idejo kaj bi še lahko bilo fuč ?

hvala za odgovore


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: problem pri podvozju: tuljenje
OdgovorObjavljeno: 27 Apr 2014 21:06 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 36
Prispevkov: 618
Kraj: koper
a, ko si menjal ležaj je blo za 1 dan boljše, lahko je drug ležaj, na drugi strani ali pa sfaljen / poškodovan, nov ležaj...


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: problem pri podvozju: tuljenje
OdgovorObjavljeno: 27 Apr 2014 21:29 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 10
Kraj: Ljubljana
1 dan je bilo boljše

menjal sem desni ležaj ker je bil zvok prihajal iz desne strani.

zvok še vedno prihaja iz desne strani.

menjal bom še levega..ampak mislim da levi ležaj ni problem.

LP


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: problem pri podvozju: tuljenje
OdgovorObjavljeno: 27 Apr 2014 22:16 
Odsoten
Metalik oranžna
Uporabniški avatar

Starost: 27
Prispevkov: 1772
Kraj: Velenje
Tile zvoki te lahko fejst zavedejo...na masterju sm js tut mislu da pod mojim kolesom tuli lager (pri 55k km) pa je na sopotnikovi strani. :D

_________________
Slika

Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: problem pri podvozju: tuljenje
OdgovorObjavljeno: 28 Apr 2014 08:27 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 26
Kraj: Kranj
Klasična napaka, ležaj je vedno fuč drugi kot se sliši


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: problem pri podvozju: tuljenje
OdgovorObjavljeno: 28 Apr 2014 08:38 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 31
Prispevkov: 1028
Kraj: Trbowle
Pri meni ni bilo tako!

Avto dvignat, pa preverit, kateri ležaj melje.

_________________
Sometimes life goes sideways.....
....that's where the fun begins!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: problem pri podvozju: tuljenje
OdgovorObjavljeno: 28 Apr 2014 21:24 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 660
Kraj: Višnja Gora
Tudi jaz sem že enkrat menjal napačnega.

_________________
Fiat Croma 1.9 110KW, Avtodom Ford Transit 1985 Arca, VW Caravelle T4, Audi 80 1.8 Quattro


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: problem pri podvozju: tuljenje
OdgovorObjavljeno: 29 Apr 2014 20:00 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 36
Prispevkov: 618
Kraj: koper
za ugotovit kateri ležaj melje, je najboljše v ovinkih, če v desni ovinek melje v levega pa ne, je fuč desni ležaj, in obratno.
nikakor ne moreš vedet, da melje na desni al levi strani, tudi če se sliši kot da melje na desni, je lahko zavedujoče.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: problem pri podvozju: tuljenje
OdgovorObjavljeno: 30 Apr 2014 19:26 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 32
Prispevkov: 640
Kraj: Maribor
zigasurf napisal/-a:
1 dan je bilo boljše

menjal sem desni ležaj ker je bil zvok prihajal iz desne strani.

zvok še vedno prihaja iz desne strani.

menjal bom še levega..ampak mislim da levi ležaj ni problem.

LP


kaj amortizer tud menjavas samo en? lezaji se menjavajo v parih, zadnja oba ce ze mislis kaj menjavat ali pa sprednja oba. tud sam sem imel zanic na alfi, pa sem zamenjal oba zadnja pa je mir. simptomi isti. hitreje se peljes bol boli.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: problem pri podvozju: tuljenje
OdgovorObjavljeno: 01 Maj 2014 15:46 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 36
Prispevkov: 618
Kraj: koper
ni res!! preventivno se ležajev ne menjuje.
ne mešat hrušk in jabolk, dej... amortizerje in fedre se menjuje v parih, od enakega proizvajalca in enak model, da imajo isto trdnost, da ne plava avto.
ležaj se pa zamenja ko začne tulit.
In ko že tuli se z njim še da prevozit par 1000 km preden zablokira gumo.
in ko se jih menjuje ni pomembno da so vsi od istega proizvajalca, itd.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: problem pri podvozju: tuljenje
OdgovorObjavljeno: 02 Maj 2014 00:31 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 32
Prispevkov: 640
Kraj: Maribor
Mitja Perič napisal/-a:
ni res!! preventivno se ležajev ne menjuje.
ne mešat hrušk in jabolk, dej... amortizerje in fedre se menjuje v parih, od enakega proizvajalca in enak model, da imajo isto trdnost, da ne plava avto.
ležaj se pa zamenja ko začne tulit.
In ko že tuli se z njim še da prevozit par 1000 km preden zablokira gumo.
in ko se jih menjuje ni pomembno da so vsi od istega proizvajalca, itd.


zaj pa ti meni povej ce je to preventiva, da ima en lezaj fuč in je ugibanje al levi al desni? sigurno se da prevozit se xxx kilometrov, ko pa lezaj raztrga na avtocesti pa si brez avta ne samo lezaja. in ja, hruske in jabolke... pac gnjavis 2x mehaniku in 2x narocujes material, cakas itd...

Perič, kolk vidim pri vas menjavate tud en disk zgleda....


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: problem pri podvozju: tuljenje
OdgovorObjavljeno: 02 Maj 2014 23:16 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 10
Kraj: Ljubljana
evo sm zamenju še levi ležaj in zdej je avto kot nov :007.gif:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: problem pri podvozju: tuljenje
OdgovorObjavljeno: 03 Maj 2014 18:51 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 36
Prispevkov: 618
Kraj: koper
lej zarad mene lahko menjaš tudi vse 4 ležaje, ko začne en tulit, pa preventivno, ker je fuč ležaj menjaš še amortizerje, pa fedre, pa ploščice in diske in končnike volana, pa ko si že tam menjaš še obe roki in nosilce motorja, ko pa si že tolko razkopal pa se plača še kr novo sklopko gor ruknit.
ni ugotavljanje, ali je levi ali je desni, točno se ve, kateri je, ko začne tulit.
men je šou sprednji levi na 40kkm na stilotu, desni pa pri 240kkm
zadnja pa nekej na 130kkm cca in pol nekaj čez 250kkm cca.
tako je to. zdej, cena ležaja je
STILO 1.4,1.6,1.8 16V 1.9JTD -01/04VKBA 3598 67,13€ sprednji VKBA 3540 56,33€ zadnji
LP


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: problem pri podvozju: tuljenje
OdgovorObjavljeno: 03 Maj 2014 22:11 
Odsoten
Član UO kluba
Član UO kluba
Uporabniški avatar

Starost: 43
Prispevkov: 13080
Kraj: Ljubljana
Mitja Perič napisal/-a:
lej zarad mene lahko menjaš tudi vse 4 ležaje, ko začne en tulit, pa preventivno, ker je fuč ležaj menjaš še amortizerje, pa fedre, pa ploščice in diske in končnike volana, pa ko si že tam menjaš še obe roki in nosilce motorja, ko pa si že tolko razkopal pa se plača še kr novo sklopko gor ruknit.
ni ugotavljanje, ali je levi ali je desni, točno se ve, kateri je, ko začne tulit.
men je šou sprednji levi na 40kkm na stilotu, desni pa pri 240kkm
zadnja pa nekej na 130kkm cca in pol nekaj čez 250kkm cca.
tako je to. zdej, cena ležaja je
STILO 1.4,1.6,1.8 16V 1.9JTD -01/04VKBA 3598 67,13€ sprednji VKBA 3540 56,33€ zadnji
LP



Točno tako, ležaj menjaš po potrebi. Tisti, ki gre ga zamenjaš. Ne moreš pa to primerjat z diski, zavoram, gumam. Tudi roko na avtu zamenjaš tisto, ki ima luft in ne preventivno obe (mislim, lahko če imaš denar). :)

_________________
Včeraj Fiat, danes Fiat, jutri Fiat - Fiat za vedno!!!!!


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: problem pri podvozju: tuljenje
OdgovorObjavljeno: 03 Maj 2014 22:34 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 36
Prispevkov: 618
Kraj: koper
ja, pa pozabu sem napisat da ne prevoziš sam pa sto kilometrov z fuč ležajem in ti ga ne raztrga na avtocesti, da ti bo avto razbilo!!!!
z tulečim ležajem se da komot prevozit tudi 1000km, in ga ne raztrže ampak začne prvo cvilit, ko se kovina na kovino pili, torej je tak zelo rezek zvok in je to samo po sebi moteče, takrat se da prevozit še slabih 100km, pol pa se začne dogajat, da ga zablokira, pa še to samo v primeru, da je kroglični, kolutnega niti takrat ne zablokira, če je pač kroglični, pol ga pa zablokira za trenutek in to je to. Ni avto nevozen, guma ostane na svojem mestu, sam je pa zelo nadležno, ko ti blokira ležaj vsake tolko časa.
Ni pa seveda priporočljivo tolko časa vozit okoli z tulečim ležajem.
Kolutni ležaj pa ne zablokira, sam cel avto začne vibrirat in si not ko v kakem starem letalu, plus vibracije armaturke pri nižjih hitrostih, pri višjih pa začne bolet glava ker je hrup premočen, pa še to, da se ti vse trese med vožnjo ni prau preijeten občutek.
se pa ugotovi, tudi kateri ležaj je okvarjen, ko se dvigne avto, se zavrti gumo in če se pri vrtenju vrti praktično v prazni, pri tem pa ležaj šumi, se ve, da je ležaj potreben zamenjave.
v kolikor pa se kolo vrti normalno, brez šumečega prizvoka, potem je ležaj dober.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: problem pri podvozju: tuljenje
OdgovorObjavljeno: 04 Maj 2014 19:03 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 31
Prispevkov: 1028
Kraj: Trbowle
Pa tudi več kot 100km....sem videl na toyoti, je dec mislil da je ležaj ok. ko pa je odprl pa je našel tole:

uporabnik vrecha iz http://www.Subaru-Slo.net napisal/-a:
Ko ti sredi Mavretanske puščave raznese ležaj v aksi in ti to opaziš šele, ko je aksa že rdeča in nosilec CVja staljen, ti ostaneta le dve stvari. Ali se usedeš, zjokaš ter počakaš mrhovinarje, ali pa nekako zimproviziraš rešitev, ki ti omogoči, da dosežeš 600 km oddaljen Nouakchott, kjer je edina deponija LC delov v državi ...

cca 35 st. C, okoli 40 litrov vode sem že porabil za hlajenje razbeljene akse.
Slika

Nosilec akse je bil tako raztaljen in preoblikovan, da ga je bilo treba rezati, da sem lahko razstavil zadevo.
Slika

Slika

Improvizacija, ki je zdržala 600 km (ležaj sem seveda imel v rezervi, ostalih delov pač ne).
Slika

Danes sem že sestavil z novimi deli, ki jih v Nouakchottu res ne manjka in so po super ugodni ceni. Gremo naprej.



uporabnik vrecha iz http://www.Subaru-Slo.net napisal/-a:
Jaz sem navajen, da ležaji vsaj malo zvočno protestirajo, preden gredo v maloro.
Na 80ki, s temi full floater aksami in vsakim kolesom na dveh predimenzioniranih ležajih očitno ni tako.
Sem preventivno odprl še drugo stran in tole je padlo ven kot ostanek zunanjega ležaja.

Slika

Bohve koliko km smo že naredili tako.
Zanimivo, da je v obeh primerih odpovedal zunanji ležaj, notranji so bili kot novi.
No, sedaj so vsi pomenjani, bom se pa verjetno v kratkem lotil že zadnje akse, le kaj bom našel tam?



Kolega se je tako dolgo vozil z tulečim ležajem, dokler ni v avtu bilo res neznosno. Potem pa ga je menjal po nekih 3h mescih. Ležaj je pa takrat stal skoraj toliko kolikor je dal za avto :D

_________________
Sometimes life goes sideways.....
....that's where the fun begins!


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 16 prispevkov ] 

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games