Fiat klub Slovenija
http://fiat-klub.si/forum/

Stilo potegne šele pri 2400 obratih
http://fiat-klub.si/forum/viewtopic.php?f=11&t=28266
Stran 1 od 1

Avtor:  bow11 [ 29 Jun 2014 17:38 ]
Naslov prispevka:  Stilo potegne šele pri 2400 obratih

Stilo 1.9jtd 16v 140KM začne pospeševati med 2400 in 2500 obrati.To pomeni,da se turbina vklopi 2400 obrati.Avto ne kadi(ne dimi),poraba je normalna in nobena lučka se ne prižiga.Kaj bi bilo tukaj lohko narobe. :meneni:




Lp. Boštjan

Avtor:  Ludex [ 29 Jun 2014 21:00 ]
Naslov prispevka:  Re: Stilo potegne šele pri 2400 obratih

Hmmm to je pa res čudno, vecinima se začne pri 2100 ali pa tudi kasneje. Ta "turbo luknja" se lahko tudi zmanjša z čipanjem

Avtor:  TribesMan [ 29 Jun 2014 21:24 ]
Naslov prispevka:  Re: Stilo potegne šele pri 2400 obratih

EGR je fuč... zamenjat, spucat, ali blindirat in "čipat" elektroniko, da bo izklopljen v ECUju...

Avtor:  bow11 [ 30 Jun 2014 10:41 ]
Naslov prispevka:  Re: Stilo potegne šele pri 2400 obratih

Ali mora imeti blenda na sredini luknjico.Ali lahko EGR ventil izklopim z ELM 327 1.5 OBD2 diagnostičnim kablom +MultiEcuScan

Lp,Boštjan

Avtor:  TribesMan [ 30 Jun 2014 14:02 ]
Naslov prispevka:  Re: Stilo potegne šele pri 2400 obratih

Ne, če hočeš blindirat ne sme bit nobene luknjice v ploščici s katero boš zaprl pretok plinov.

Z MultiECUScanom si ne boš mogel nič pomagati, za izklop EGRja v računalniku je treba preprogramirat računalnik motorja, isti postopek kot čipanje za povečanje moči.
S tem se drugače jaz ukvarjam, če rabiš...

Še nekaj, preden se lotiš tega, preglej za vsak slučaj še vakumske cevke okoli turbine. Če pušča kaka vakum cevka znajo biti simptomi skoraj isti...

Avtor:  bow11 [ 30 Jun 2014 18:11 ]
Naslov prispevka:  Re: Stilo potegne šele pri 2400 obratih

Zdajle sem namorju,če najdem kakšnjo luknjo,da pridem pod avto bom probal kar tukaj pregledal.Vakumske cevke so te tatanke.

Avtor:  TribesMan [ 30 Jun 2014 19:54 ]
Naslov prispevka:  Re: Stilo potegne šele pri 2400 obratih

Ja, od turbine gre cevka do elektromagnetnega ventila, ta je montiran pri stilotu nekje v globinah blatnika, potem pa še ena cevka od tega ventila do rezervoarja vakuma, na zadnji strani motorja. Precej dolga napeljava. Dost šans da gre kaj k vragu... :)

Avtor:  bow11 [ 03 Jul 2014 11:18 ]
Naslov prispevka:  Re: Stilo potegne šele pri 2400 obratih

Danes se je prižgala še lučka za motor.Avto gre normalno do 4000 obr.To bi pa lahko bil EGR ventil.Upam,da se bom lahko pripeljal z morja domov. :020.gif:

Avtor:  Bostjan66 [ 03 Jul 2014 17:35 ]
Naslov prispevka:  Re: Stilo potegne šele pri 2400 obratih

Če sumiš EGR ga kar blindiraj dokler ne rešiš zadeve. Po blindiranju (na cevi spodaj ali zgoraj) ti mora skoraj normalno vleči edino lučka za motor ti bo gorela. Usput očisti še boost senzor - edina električna zadeva privita na sesalni kolektor.

Avtor:  bow11 [ 04 Jul 2014 16:07 ]
Naslov prispevka:  Re: Stilo potegne šele pri 2400 obratih

Danes spucal EGR in senzor za gorivo.Hotel sem še LMM a sem pobral glave na vijakih (T20).Na probno vožnjo sem šel brez priklopljenega LMM in avto je vlekel normalno od 1800 obr,ko pa sem LMM priklopil zazaj pa 7% pozneje.Lučka za motor še vedno gori.Ali bi lučka morala sama ugasnit,če bi bilo vse OK,čeprav avto gre zdaj normalno pomoje. :.

Avtor:  TribesMan [ 04 Jul 2014 19:59 ]
Naslov prispevka:  Re: Stilo potegne šele pri 2400 obratih

Če je bila napaka v EGRju, bo lučka ugasnila po treh "voznih ciklih" brez ponovitve napake.

Torej 3x se mora avto ohladit in ogret na delovno temperaturo, vmes pa se napaka ne sme ponovit in se bo lučka sama ugasnila.

Avtor:  Čare [ 04 Jul 2014 21:40 ]
Naslov prispevka:  Re: Stilo potegne šele pri 2400 obratih

No danes sem reševal 140 konjsko 156 m-jet ki je bila ravno tako mrtva do nekje 2500 obratov.Vmes sem dal ploščico in itak je avto vlekel normalno ampak kako to da se ne prižge lučka za napako??Blendo pa sem dal med rebrasto cev in EGR in ne med glavo in EGR kot se za to dobi original blenda.Ma to kaj veze??

Avtor:  Bostjan66 [ 04 Jul 2014 22:23 ]
Naslov prispevka:  Re: Stilo potegne šele pri 2400 obratih

Čare tudi jaz sem pri sebi naredil enako in se mi je lučka prvič prižgala šele naslednji dan (čez ca. 100 Km). Ko sem pobrisal napako se je naslednjič prižgala čez ca 20 Km.
Sedaj bom pustil blokiranega dokler ne zamenjam sesalnega kolektorja (da mi ne smrdi po plinih v kabino ko stojim na mestu.
Me pa zanima, če se ob odpiranju EGR-ja zapira loputa na začetku sesalnega kolektorja (moja ni vakumska ampak z elektromotorjem) in tako uravnava zračni pritisk, ki ga bere boost senzor.

Avtor:  Čare [ 04 Jul 2014 22:28 ]
Naslov prispevka:  Re: Stilo potegne šele pri 2400 obratih

Tista loputa tam je zato da ti zapre zrak ko ga ugasneš.Boost ti uravnava vritor na turbini.

Avtor:  Bostjan66 [ 04 Jul 2014 22:34 ]
Naslov prispevka:  Re: Stilo potegne šele pri 2400 obratih

Se mi je zdelo da je tako, motilo me je da ni vakumska, ker bi bilo precej ceneje za naredit. To potem pomeni, da moraš ob izklopu EGR-ja rahlo povečati odpiranje turbine, da nadomestiš izgubljen pritisk ki pride preko EGR-ja. Razen če mora biti mešanica nafta-zrak drugačna brez EGR.

Avtor:  TribesMan [ 04 Jul 2014 22:45 ]
Naslov prispevka:  Re: Stilo potegne šele pri 2400 obratih

Lučka za EGR napako se ponavadi ne prižge takoj...

Z loputo je pa tako. Vakumske so samo za ugašanje avta. Te novejše na servomotor pa se pripirajo tudi med delovanjem motorja, in ustvarjajo podtlak v kolektorju, da s tem zmanjšajo količino zraka v cilinder in posledično manjšo potrebo po recirkulaciji izpušnih plinov (manj svinjanja kolektorja). Še najbolj pa so aktivne med regeneracijo DPFja.

Če izklopiš DPF je seveda fajn če se popravi določene parametre v ECUju, ni pa potrebno povečati "odpiranja turbine". Je pa res da tega praktično nihče ne dela, ker je veliko lažje samo izklopit zadeve pa adijo :)

Avtor:  Čare [ 04 Jul 2014 22:49 ]
Naslov prispevka:  Re: Stilo potegne šele pri 2400 obratih

Kar pride preko EGR-ja so navadni izpušni plini ki grejo na EGR še pred turbino in ne rabiš nič prilagajat,ker tudi ne moreš drugače kot softwarsko in ko EGR odpre kvečjemu pritisk malo pade in ni večji kot si napisal ti,ker če bi bil pritisk večji ne bi bilo nobenega problem če bi bil EGR stalno odprt tako pa problem pri odprtem je,ker gre del izpušnih plinov mimo turbine in tako ni toliko moči za le to obrnit s polnim šusom.Vse skup je nekako tako kot ventil na navadni turbini ki se odpre ko je preveč pritiska in gre tako mimo...

Avtor:  Bostjan66 [ 06 Jul 2014 16:32 ]
Naslov prispevka:  Re: Stilo potegne šele pri 2400 obratih

Hvala obema za razlago. To je moj prvi avto, kjer sem imal opravka z zapacanim EGR.

Stran 1 od 1 Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/