domov
  • Fiat Klub
  • Amortizer d.o.o.
  • Poliglob
  • Orange Audio
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
  • Techno racing
  • WithCar
  • Kovinoplastika Kavs
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • A2R
 
Danes je 26 Avg 2019 11:13

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 23 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Stilo overboost problem
OdgovorObjavljeno: 05 Apr 2015 14:19 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Prispevkov: 125
Skratka, gre za stilota 1.9 JTD 115hp, čipan na 163hp. Avto je do dva dni naza deloval normalno. V petek zjutraj ko sem odšel iz pralnice na AC in ko pospešuješ in se vklušuješ na AC, je na enkrat mi izpisalo ENGINE FAL.... In opazu sm da turbina polni 2.1 bar, oz bi se vec polnila mogoce. In bo tem ko se zgodi mu vzame moč, in z stiskom na gas ne gre avto nikamor oz. das v kako drugo prstavo in avto vleče spet dokler ne naredi isto. To se dogaja na višjih obratih torej med 3.000 in 4.000.

Zamenju sem MAP senzor, in ni bilo razlike, MAF senzor imam nov cca 6mesecev sem ga kupil v trgovini predn je bil avto čipan ker je crknu. IN seveda danes semsprobal z izpravnim regulacijskim ventilom turbine, avto naredi isto. Sedaj več sam nimam pojma kaj bi povzročalo overboost.

Ali lahko sploh še kaj probam?

Skratka MAP, MAF, VENTIL regu. turbine vsi so ok. Wastegate na turbini je ok.

_________________
No turbo no fun


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo overboost problem
OdgovorObjavljeno: 05 Apr 2015 14:21 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 9212
Kraj: ljubljana
Vakumi so celi?Variator dela kot mora?

_________________
Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo overboost problem
OdgovorObjavljeno: 05 Apr 2015 14:44 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Prispevkov: 125
Kako preverim ce so vakumi celi in kateri? Variator ne razumem?

P.S. Izpise mi napako P0235

_________________
No turbo no fun


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo overboost problem
OdgovorObjavljeno: 05 Apr 2015 14:51 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 9212
Kraj: ljubljana
Vakumske cevi ki krmilijo turbino in variator turbine-lopatice.

_________________
Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo overboost problem
OdgovorObjavljeno: 05 Apr 2015 15:05 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Prispevkov: 125
Ja cevi so ok, ker sm jih sprobal. Glede turbine je pa tako, prejsna je delala isto v petek, in v petek popoldne smo dal gor obnovljeno turbino. In dela isto.


Cev ki gre iz ventila turbine(waste gate) na regulacijski ventil je cela ne spusca, cev ki gre iz ventila na zadnji del motorja (zadaj so priključki) je tudi cela.

AGR ventil je po moje umazan, a bi ga to kaj oviralo da dela overboost?

_________________
No turbo no fun


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo overboost problem
OdgovorObjavljeno: 05 Apr 2015 15:17 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 9212
Kraj: ljubljana
EGR bi moral bit izklopljen,če je avto čipan.

_________________
Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo overboost problem
OdgovorObjavljeno: 05 Apr 2015 15:27 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Prispevkov: 125
EGR imam blendiran. Ze leto dni. AGR pa baje da se rad zasvinja. Na Agr gre tudi ena cevkica ki je tudi ok.

_________________
No turbo no fun


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo overboost problem
OdgovorObjavljeno: 05 Apr 2015 15:29 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 567
Sej veš da je AGR samo nemško ime za EGR?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo overboost problem
OdgovorObjavljeno: 05 Apr 2015 15:36 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Prispevkov: 125
:D ja kaj pa je ta del ki gre plasticna cev na del sesalnega kolektorja in ima gor tudi vakumcek.

Avto me posteno zivcira ker je neznosno to. Sam vec nimam idej kaj bi se lahko bilo.

_________________
No turbo no fun


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo overboost problem
OdgovorObjavljeno: 05 Apr 2015 15:47 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 9212
Kraj: ljubljana
Loputa za zrak zapret ko ugasneš avto.

_________________
Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo overboost problem
OdgovorObjavljeno: 05 Apr 2015 18:43 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Prispevkov: 125
Ima kdo se kako idejo kaj bi lahko bilo?

Maf sentor če odklopim sicer gre avto slabše ampak ne naredi napake več. sem sprobal 4x in je brez napake, kok priklopim maf senzor, seveda avto vleče ko zmešan potem, ampak naredi napako, overboost.

_________________
No turbo no fun


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo overboost problem
OdgovorObjavljeno: 05 Apr 2015 20:12 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 567
Sicer midva sva imela že konkretno korespondenco preko ZSjev, ampak bom še tukaj napisal... ostane samo še ena zadeva... MAPA.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo overboost problem
OdgovorObjavljeno: 05 Apr 2015 20:48 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Prispevkov: 125
Ja res sva predebatirala :) . Samo uceraj je pregledu vse, sprobu različne variante, smo se j*** kake 2 h. Pa isto sranje, on je reku da je al regulacijski ventil turbine ali pa sama turbina.

Ampak nakljucje bi bilo da sta obe turbini pa obe enako delajo... Pa je ta druga ko je sedaj gor obnovljena. Zato turbina odpade. Tudi acuator deluje kot mora, turbina se vrti lepo, nobenih zvokov, ki bi bili sumljivi.

Zato sem sedaj stisnjen v kot. Še enkrat vse kaj sem preveril:
-Map senzor
-Maf Senzor
-Regulacijski ventil turbine
-Cevka ki gre iz acuatorja na ragulacijski ventil turbine
-Cevka ki gre in tega ventila zadaj na zadn del motorja in se priklopi na drugo zadevo
-Spodnja cev katera je ponavadi plastična ko gre na IC imam železno (očitno je bila enkrat menjana)


Tudi če bi kje minimalno uhajal zrak vn, pa da tega ne bi bilo slišati, dvomim da bi turbina delala overboost, k večjem bi ga zgubljala.

Zanimivo je pa res, da kokr odklopim MAF senzor pa se napaka več ne pojavlja, res pa je da gre avto malo slabše, kolikor se spomnem tudi tlaka ne dvigne nad 1.2, kadar je maf priklopljen pa skoči tudi na 1.8.

Tudi če bi maf senzor deloval kakor koli drugače bi avto na nizkih obratih bil poskočen, na visokih pa zamorjen, vsaj tako je bilo poleti ko je bil fuč, je avto vleku z nizkih ful na visokih pa je moč nihala.

Če bi map senzor bil fuč bi pa tudi po vsej verjetnosti že prej javu napako ne na visokih obratih ker boost našopa že prej.

_________________
No turbo no fun


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo overboost problem
OdgovorObjavljeno: 05 Apr 2015 22:38 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Prispevkov: 125
Prej sem premontiral map senzor na bratov avto in sva šla sprobat in ni blo nobenih napak, tako da sm danes 2x sporbal mapsenzor in je ok. Jutr bom še sprobu senzor zraka, samo moj je res nov bosch-ov biu je 127eur. Ampak vseeno bomo sprobal.

Bratov avto je tut čipan sicer na 150

_________________
No turbo no fun


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo overboost problem
OdgovorObjavljeno: 06 Apr 2015 22:39 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Prispevkov: 125
TribesMan, hvala za remapiranje, avto dela top, še boljše kot prej. Sam si videl kakšna je mapa in zakaj je prihajalo do overboosta. Avto je čisto drugačen in ga je res užitek vozit.

Mehanskega ni bilo nič narobe na avtu, kaj več bo napisal TribesMan kaj ga je morilo.

Hvala še enkrat.

_________________
No turbo no fun


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo overboost problem
OdgovorObjavljeno: 06 Apr 2015 22:46 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 30
Prispevkov: 1802
Kraj: Borovnica
Torej je bla kriva mapa vaskega junaka?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo overboost problem
OdgovorObjavljeno: 06 Apr 2015 23:10 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Prispevkov: 125
TribesMan najbol ve kaj je bilo poglavito narobe, je pa bila kriva mapa. Avto se čisto drugače vozi, tudi mašina je bolj umirjena in ima mirno delovanje.

_________________
No turbo no fun


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo overboost problem
OdgovorObjavljeno: 07 Apr 2015 19:54 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 567
Ah ja... :D

Citiram:
Torej je bla kriva mapa vaskega junaka?


Problem je, ker mapa ni bila od "vaškega junaka" ampak od firme s kar dobrim renomejem.
Pol moramo pa pod kozolcem popravljat za "profesionalci". Bo že.

Drugače pa se je videlo že na prvi pogled da z mapo ni vse OK, narejeno je bilo ultra extremno, avto odprt do amena, in 3/4 ostalih parametrov puščenih stock... kar seveda ne špila. In zadeva naj bi imela 160+HP in 390Nm... ampak sva ugotovila da so bili to bolj osli kot konji.

Najprej sva za probo gor dala eno mojo standardno mapo, ki ima okoli 145HP/340Nm, in je bil avto skoraj enako hiter kot z njegovo prejšnjo "profi" mapo, pa tudi vsi overboosti so izginili, potem sva pa še malo dodala na ene 150HP in 360Nm navora, pa je zdaj avto še hitrejši kot prej. :)

Tko da na koncu vsi srečni...


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo overboost problem
OdgovorObjavljeno: 07 Apr 2015 20:27 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 9212
Kraj: ljubljana
Dobr da te mamo.

_________________
Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo overboost problem
OdgovorObjavljeno: 10 Apr 2015 07:26 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 32
Prispevkov: 224
Čist tko prašanje od kje ti podatek da si imel prej celih 163 hp in celo 390nm in to na default 115 hp jtd-ju ? Original jih ima 255 se pravi da so ti uni "majstri" navor povišali za več kot 50%... mislim halo?

Tribes čis tko še prašanje zate, njegovga si zdej spravu na 360nm ampak dejansko kako se ve koliko jih dejansko ima, mal se mi zdi ta cifra previsoka.

Ali imta 1.9 jtd 8v in 1.9 mjtd 8v enako sklopko ter vztrajnik enak?
Kaj pa 16v mašina, ki naj bi se do varne meje čipala do 190 oslov?


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 23 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2  Naslednja

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games