domov
  • Fiat Klub
  • Kovinoplastika Kavs
  • WithCar
  • A2R
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • Techno racing
  • Orange Audio
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
  • Poliglob
  • Amortizer d.o.o.
 
Danes je 16 Sep 2019 09:17

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 326 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Grande punto in pika
OdgovorObjavljeno: 19 Feb 2006 01:29 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 38
Prispevkov: 3829
Kraj: Izlake
Grande punto in pika


Slovenščina nima obrazila, ki bi grande punta iz zveri naredilo za zverino in bi zanj rekli, da ni le »macchina«, marveč kar »macchinone«. Naš jezik pa dela torinskemu novincu še eno krivico, poženšči ga. Za grande punto, torej veliko piko, so si tržniki domislili logo, ki temelji na Mr. Dot. Črka P je oblikovana kot telo, pika nad njo pa je glava. Pri nas pač gospod Dot postane gospa, gospa Pika. Pa vendar to ni prav nič poženščena pločevina. To je »macchinone«, »automobilčina« ali kakorkoli že, česar se v slovenščini ne da povedati z eno besedo. Njegova veličina ne izhaja iz besedice grande, marveč iz polnega imena fiat grande punto. Fiat kot tradicionalno uspešen ponudnik avtomobilov v segmentu B, grande kot grandioznost na vseh področjih, ki sestavljajo mozaik avtomobilske sodobnosti, ne glede na velikostni razred, v katerega sodi, in punto kot ena največjih prodajnih uspešnic zadnjih deset in še kakšnega leta na stari celini.

Strastno racionalen»
Ta posel z avtomobili je res težak. Včasih imam že vsega dovolj, a nato stopim iz pisarne, vidim avtomobil, kot je grande punto, in si rečem, no, ta pa se bo dobro prodajal. In sem spet v igri, poln optimizma in delovne vneme. Na avtomobile se človek zares čustveno naveže,« mi je med kramljanjem ob slovenski predstavitvi grande punta prejšnji teden dejal Damijan Vuk, direktor generalnega zastopnika in distributerja Fiata v Sloveniji, ljubljanskega podjetja Avto Triglav. In tako znova potrdil, da za uspehom slehernega avtomobila stojijo ljudje, s povsem človeškimi težavami in veseljem ter velikokrat (preveč) čustvenim odzivanjem nanje. O čustvenosti je govoril tudi predsednik skupine Fiat Luca Montezemolo: »Najpomembnejša lastnost avtomobila je lepota, saj je kot ženska, ki te mora prevzeti ob prvem srečanju. Grande punto nosi v sebi to moč. Avtomobil te nemudoma očara, z lepo obleko, ki jo je ukrojil Giugiaro, z barvami, za katere so poskrbeli v Centro Stile Fiat, in s pozornostjo do notranjosti, detajlov in dodatkov. Gre za izdelek izjemne kakovosti.«
Čeprav sta oba obremenjena z avtomobili in še posebno s fiati, imata prav. Avtomobil, ki ne zaigra na čustva, je kot jed brez začimb. Napolni želodec, če je iz kakovostnih sestavin, ne povzroča prebavnih težav, cenijo pa jo najbolj tisti, ki jim je merilo kakovosti življenja znesek pod obračunsko črto. Toda tudi v njihov svet vnaša grande punto marsikaj zanimivega. Med petimi stopnjami opremljenosti je namreč na izhodišče postavljena stopnja young, ki med drugim ponuja po višini nastavljiv voznikov sedež, po višini in globini nastavljiv volan, električni servoojačevalnik volana, ABS z elektronsko porazdelitvijo zavorne moči, čelni varnostni zračni blazini za voznika in sopotnika, električni pomik šip v sprednjih vratih, osrednjo ključavnico z daljinskim upravljanjem ter potovalni računalnik. Različica s petimi vrati, 1,2-litrskim motorjem in stopnjo opremljenosti young stane 2.242.000 tolarjev. Stopnja opremljenosti active, ki je bogatejša za ročno klimatsko napravo in stranski varnostni zračni blazini, je dražja za 200.000 tolarjev. Pri Avto Triglavu stavijo na trivratno različico z 1,4-litrskim motorjem z največjo močjo 55 kW (77 KM) in stopnjo opremljenosti active. Zanjo je treba odšteti 2.429.000 tolarjev. Tako bodo z grande puntom lahko postali strastni tudi preračunljivci.

Usodni fiat

Grande punto je eden najpomembnejših avtomobilov v zgodovini tovarne. Ko je pred nekaj leti v Torinu močno zaškripalo in so končno odkrito povedali, v kakšnem stanju je največja italijanska družba v zasebni lasti – da znašajo njeni dolgovi kar osem milijard evrov –, so imeli njeni izdelki zelo skromne prodajne rezultate. A je bil punto daleč najuspešnejši med njimi. Med poteze, ki naj bi pripomogle k tržni vrnitvi Fiata, je sodil tudi načrt prepričati Italijane, da bi spet bolj množično segali po avtomobilih, izdelanih v Italiji. Tega so se pri Fiat Autu lotili tudi z delno slovensko pomočjo, saj je lani ravno v tem času potekala oglasna akcija za pospeševanje prodaje punta s televizijskim in radijskim oglasom, ki sta bila podložena z Magnificovo glasbo. Kako uspešni so bili, pove podatek, da je Fiat Auto v lanskem zadnjem trimesečju prvič posloval pozitivno po kar 17 negativnih trimesečjih. Grande punta so poslali na prve, odločilne evropske trge, zato ima levji delež pri izboljšanju Fiatove prodajne statistike. V januarju 2006 je torinski velikan v primerjavi s prvim mesecem lanskega leta popravil svoj tržni delež v Italiji za 27,4 odstotka, v Španiji za 38,3 in v Nemčiji za 84,2 odstotka. Fiat grande punto pač mora biti uspešen. Če mu spodleti, je Fiatova usoda najbrž zapečatena.

Tako in drugače velik

Grande punto je prepričljiv z obliko, torej po čustveni plati. Prepričljiv pa je tudi po racionalnih merilih, se pravi tistih, izraženih v merskih enotah. V obeh različicah, s tremi in petimi vrati, je dolg 4,03 metra, kar je 19 centimetrov več kot punto. Na bencinski strani ponudbe so tri možnosti, 1,2-litrski štirivaljnik z največjo močjo 48 kW (65 KM) in 1,4-litrska motorja z največjo močjo 57 kW (78 KM) in 70 kW (95 KM). Na turbodizelski strani pa sta dve izpeljanki motorja 1.3 multijet, ki dosežeta 55 kW (75 KM) oziroma 66 kW (90 KM), in dve izvedbi motorja 1.9 multijet z največjo močjo 88 kW (120 KM) in 96 kW (130 KM).
Novi fiat se postavlja tudi z vrhunsko ravnjo varnosti, ki jo zaokrožajo številna pomagala in elektronski sistemi, med drugim elektronski program stabilnosti ESP in celo sistem, ki pri speljevanju navkreber preprečuje, da bi avtomobil vozniku ušel nazaj. Pri grande puntu si je torej mogoče omisliti številne elemente opreme, ki so bili še nedolgo tega prihranjeni za občutno večje in predvsem prestižne avtomobile. Grande punto je pač grande punto in pika!
vir:
polet-priloga dela in slovenskih novic
dne 16.2.2006

_________________
LANCIA DELTA IN ŠKODA OCTAVIA 5E YAMAHA FZ1-N
Sem pač tak, da bi imel tud raketo na dizl :004.gif:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 19 Feb 2006 01:47 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 38
Prispevkov: 3829
Kraj: Izlake
No še en podatek ,ki se mi zdi zelo pomemben.



Za tehnične sladokusce je vsekakorzanimiv sistem zamika zapiranja izpušnega ventila pri bencinskem motorju z delovno prostornino 1,4 litra in dvema ventiloma na valj.Na ta način se namreč lahko do 25 odstotkov izpušnih plinov vrne v izgorevalni prostor.Rešitev je preprosta in učinkovita.Nadomešča doslej znane sistema ponovnega odtoka izpušnih plinov,pri katerih je bil ventil,ki je pline prepuščal v sesalni sistem,zelo občutljiv na saje.Z novim sistemom so dosegli tudi možnost nadziranja vrtinčenja plinov v izgorevalnem sistemu.
Zakaj je punto grande baby masserati


Zaradi oblikovne podobnosti sprednjega dela z masseratijem coupe/spider novinca marsikdo v šali imenuje BABY MASSERATI.

_________________
LANCIA DELTA IN ŠKODA OCTAVIA 5E YAMAHA FZ1-N
Sem pač tak, da bi imel tud raketo na dizl :004.gif:


Zadnjič spremenil sašo&fiat, dne 26 Apr 2006 20:31, skupaj popravljeno 1 krat.

Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 19 Feb 2006 01:55 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 38
Prispevkov: 3829
Kraj: Izlake
Pa še nekaj

Ali veste,da je Fiat prvi (pri modelu fiat 127 iz leta 71) uveljavil dvoprostorsko zasnovo prtljažnega prostora.
To so dosegli tako ,da so izdelali preklopljivo (da se zadnji seddeži podrejo) zadnjo klop.

No, fiat 127 je uveljavil še marsikaj drugega ( :( na žalost v pilotu ne piše kaj :( ),kar je postalo pravilo in merilo med tovrstnimi avtomobili.

vir:
pilot 16.2.06

_________________
LANCIA DELTA IN ŠKODA OCTAVIA 5E YAMAHA FZ1-N
Sem pač tak, da bi imel tud raketo na dizl :004.gif:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 19 Feb 2006 05:20 
Odsoten
Nabiatch
Nabiatch
Uporabniški avatar

Starost: 33
Prispevkov: 3325
Kraj: Črnomelj
WOW. svaka cast. Zanimivo.

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 19 Feb 2006 13:38 
Odsoten
Deklice
Deklice

Starost: 33
Prispevkov: 327
Kraj: Ljubljana / Trst
ja te jezikovne prepreke so zmotile že mene!!! tudi pri stilu in pandi! no morate pa vedet da italjani svoj avto vedno naslavljajo z ženskim spolom... ker rečejo LA auto, LA macchina, LA fiat, LA stilo itd. ... tako da če ga poženščimo malo... tale novi puntin, kot mu rečemo v jz sloveniji... je res malo poženščen kar se moči tiče in notranje opreme... da o ideji ne govorim! :DD:

_________________
Fiat Idea ... Per tutto quello che sei!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 07 Jun 2006 22:16 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 36
Prispevkov: 508
Kraj: Kranj
Ker se tiče Fiata Grande Punta sem prišel do novice da do konca leta 2006 naj bi sledile naslednje mašinice
end of 2006

1.4 Turbo 120 hp
1.4 Turbo Sport 150 hp
1.6 Turbo Abarth 220 hp
1.9 MultiJet Abarth - 170 hp

oziroma

1.2 65 hp
1.4 77 hp
1.4 95 hp
1.4 Turbo 130 hp - but with 120 hp
1.4 Turbo Sport 150 hp
1.6 Turbo Abarth 180 hp (optional kit 230 hp) - but with 220 hp
1.3 multijet 75 hp
1.3 multijet 90 hp
1.9 multijet 120 hp
1.9 multijet Sport 130 hp
1.9 multijet Abarth 160-170 hp - but with 170 hp

Upam da je kaj od tega res da zmeljemo cliota in njemu podobne konkurente


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 07 Jun 2006 22:28 
Odsoten
Žaba
Uporabniški avatar

Starost: 35
Prispevkov: 1148
Kraj: Ljubljana
tale turbo pr bencinarjih se tko fajn sliš
upam, da res kej taga pride v grandeta :uuaauu:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 22 Jul 2006 14:10 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 38
Prispevkov: 3829
Kraj: Izlake
Kratek test: Fiat Punto 1.9 MJet



Slika
Slika
Slika




Hud? Igra prenesenega pomena! ’Krvavo’ oranžen in z velikimi kolesi pa z razbijaškim turbodizlom. Hud!

Logika sicer ni popolnoma jasna: v prav takšnem Puntu si lahko zaželite tudi povsem enako velik motor z enakim največjim navorom, le z okroglo desetimi konjskimi močmi manj. A vseeno: le kakšna desetinka sekunde manj pri pospeševanju in okrogla desetinka več pri normni porabi goriva ni tisto, zaradi česar bi se odločno postavil na stran šibkejšega stroja.

Fiat v tem trenutku (vsaj v Puntu) nima bencinskega motorja, ki bi navzgor zaključil ponudbo Puntov, ima pa odlične turbodizle, zato ni čudno, če je po zmogljivostih trenutno najmočnejši prav takšen - sicer še v ''prejšnji'' konfiguraciji, torej z dvoventilsko tehniko v glavi, a je kar na pamet težko oceniti, koliko bi pridobili z motorjem s 16 ventili v glavi. Okej, večjo moč in večji navor, a skoraj zagotovo slabšo prožnost, pa tudi večjo porabo, (še) dražji vstopni strošek in - večjo maso. To zadnje lahko pri takšni zasnovi deluje preveč moteče.

Avtomobilska tehnika napoveduje ponoven razcvet turbobencinskih strojev, kakršnih se spomnimo še iz časov Una Turba in prvega Punta GT, ampak za zdaj se bo treba zadovoljiti s turbodizlom. Kar, verjemite, sploh ni slabo. Tale Multijet se hitro predgreje in takoj steče, sprva sicer s prepoznavnim dizelskim glasom, a med tekmeci zagotovo na strani tišjih in nežnejših. In potem ko njegovo temperaturo ustrezno dvignete, je na voljo slabih 4.000 uporabnih vrtljajev ročične gredi v minuti. Lepo potegne s prostega teka in se z veseljem zavrti do 4.000 vrtljajev. Nadaljnjih 500 vrtljajev je sicer na voljo, a se motor tam vse bolj upira, čeprav je res tudi, da ne glede na vrtljaje motor vsaj za uho in druga čutila teče zelo mehko. Precej pri tem pomaga sodoben neposredni vbrizg (več predvbrizgov), nekaj pa tudi dobri zvočna izolacija in izolacija tresljajev.

V šesti prestavi se pri 3.500 vrtljajih Punto z lahkoto (s pol plina) pelje 190 kilometrov na uro (po merilniku hitrosti) in če pohodite stopalko plina do konca, se bodo vrtljaji dvignili še za 500, kar bo pomenilo vožnjo z največjo hitrostjo. Menjalnik je, ker doseže največjo hitrost v šesti prestavi, torej rahlo športno izračunan, v vseh nižjih prestavah pa se motor lahko zavrti do številke 4.500 na merilniku vrtljajev.

Ampak takole trpinčiti motor je povsem brez smisla; že če ga vrtite do 3.500 vrtljajev v minuti, bo modro to početi s presežkom v lastnem proračunu, saj bodo hitrosti prehitro nad dovoljeno mejo. Je pa jasno res tudi, da si prav takšnega Punta ne boste omislili izključno za družinsko uporabo. Že zato ker boste s seboj vozili preveč spečih ’konjev’ (in jih jasno prej tudi plačali), pa tudi zato, ker je takšen, torej trivraten, resda frajerski, a z ne prav razkošnim dostopom na zadnjo klop.

Nekaj športnega počutja daje tudi notranjost: s spretno dozirano črnino, z mehkimi (plastika), a na videz kovinskimi (aluminij?) čepki na sedežih, z nekoliko bolj zajetnim bočnim oprijemom prednjih sedežev, z merilniki z bolj športno grafiko in z odličnim (oblika, debelina) volanskim obročem. Dobro počutje za njim bo dinamike željnega vabilo k dinamični vožnji. In - če ne ponavljamo zgodbe o motorju - (preostala) mehanika je razveseljivo dobra.

Najprej se bo sicer treba navaditi na precej občutljivi stopalki plina in zavore, kar utegne presenetiti dirkaško usmerjenega voznika. Če bo desna noga to zmogla, lahko sledijo prijetni trenutki. Volan, čeprav električno servoojačen in takšen doslej pri Fiatih nikoli pohvaljen (prej nasprotno), je tule nekako dovolj ’trd ’, predvsem pa z dobrim povratnim občutkom in lepo neposreden ter natančen. Skratka: dovolj športen. Tudi vodenje koles, čeprav zadaj s poltogo premo (kar se morda ne sliši prav lepo, a je treba vedeti, da je to v tem razredu kar pravilo), bo navdušilo med vožnjo, centimetrsko odmaknjeno od ograje na planinskih ridah. Na nož. In seveda: menjalnik. Ročica ima morda rahlo predolge gibe za pravi dirkaški občutek, tudi gibi pri vklopu so razmeroma mehki, a se pusti zares hitro pretikati, ročica je pri vklopu natančna in povratni občutek pri vklopu prestave je odličen. Kdor se zna s tem menjalnikom sporazumeti, bo gotovo zadovoljen.

Hud? No, mehanika dopušča tudi neutrujajočo in lagodno vožnjo. Ampak še enkrat: če se nameravate tako voziti, si omislite 1.3 M-jet. Tale je namenjen predvsem zahtevnejšim voznikom, ki ne poznajo kompromisov.

vir
http://www.avto-magazin.si/2/?pID=240&sID=11890&ppID=1

_________________
LANCIA DELTA IN ŠKODA OCTAVIA 5E YAMAHA FZ1-N
Sem pač tak, da bi imel tud raketo na dizl :004.gif:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 06 Nov 2006 20:24 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 36
Prispevkov: 508
Kraj: Kranj
At the Istambul Motor Show Fiat is displaying this Grande Punto Radicale. I have no info about it, but well I thought it would be suited here. I find it really excessive, buy maybe has some hints for the "Brutale"? I hope not...

Slika
Slika
Slika
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 06 Nov 2006 20:25 
Odsoten
clean,podn,rob,DOJČE ®
Uporabniški avatar

Starost: 31
Prispevkov: 3723
Kraj: vrhnika
voooooooooo kir riz.....

_________________
Nedaj boze rata i Fiata! Enkrat Fiat, nikoli več Fiat!!!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 06 Nov 2006 20:36 
Odsoten
Žaba
Uporabniški avatar

Starost: 35
Prispevkov: 1148
Kraj: Ljubljana
men je grd ko svija :waaa:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 06 Nov 2006 20:54 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 33
Prispevkov: 2978
Dauče napisal/-a:
men je grd ko svija :waaa:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 06 Nov 2006 21:12 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 5481
Kraj: Ljubljana
hehe, alu wing bi še rižotarji zavidal. Mogoče je to od kakšne lokalne tuning hiše. Če pa je od Fiata, pol je pa dober znak, da se vračajo k brutalnosti 90-ih let, ker so se po koncu 90-ih mal pomehkužil in je lepo videt, da so ratal spet jezni :muahahaha:

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 06 Nov 2006 21:17 
Odsoten
clean,podn,rob,DOJČE ®
Uporabniški avatar

Starost: 31
Prispevkov: 3723
Kraj: vrhnika
a bo plezu na pikes peak ;D

_________________
Nedaj boze rata i Fiata! Enkrat Fiat, nikoli več Fiat!!!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 07 Nov 2006 22:16 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 29
Prispevkov: 487
Kraj: Ljubljana
tut men ni všeč :, najbrš preveč kičast, tak k iz NFS most wanted :freak: ...

_________________
Slika
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 08 Nov 2006 09:38 
Odsoten
Broohy ®
Uporabniški avatar

Starost: 35
Prispevkov: 6625
Kraj: povsodmejdost :)
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 12 Nov 2006 02:08 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 5481
Kraj: Ljubljana
Slika

Radikalni stroj iz Fiata

S serijo abarth po cestah stare slave

Fiat je na sejmu v Carigradu predstavil koncept grande punto radicale. Ime najverjetneje pove vse.

Zaradi aerodinamičnih dodatkov močno razširjeni in podaljšani punto je nekakšen križanec med avtomobilom za svetovno prvenstvo v reliju in DTM-dirkalnikom.
Spredaj se bohoti odbijač s škrgastimi odprtinami za dotok zraka motorju in z vodoravnim razdelilcem zračnega toka v obliki kavne mizice. Na strehi je odprtina za dotok zraka v potniško kabino, zadaj kraljuje velik spojler.

Ponovno oživljena serija abarth
Radicale je pravzaprav načrtovan kot eden izmed dveh Fiatovih predelav punta, s katerima naj bi v Torinu oživili slavno dirkaško serijo abarth. Omejena serija radicale, ki jo bo poganjal turbinsko podprt motor in pogon na vsa štiri kolesa, naj bi Fiat popeljal na cesta stare dirkaške slave, kjer je nekoč že vozila lancia delta integrale.

Slika

Še polno asov v rokavu
Fiat ima sicer še polno drugih načrtov. Vodja Luca De Meo je optimističen glede prihajajočih let, saj tovarna napoveduje tri pomembne modele. Že januarja bo uradno predstavljen bravo, ki bo v razredu C nadomestil stila. Še večji uspeh naj bi žel mali model 500, ki naj bi zapeljeval po oblikovni in cenovni strani. Tretji povsem nov model, ki bo prihodnje leto zapeljal na cesto, bo na osnovi grande punta narejena linea, ki jo bodo izdelovali na Vzhodu, ponujali pa tudi na Zahodu.

Vir: RTV SLO

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 23 Nov 2006 00:29 
Odsoten
Cuore Sportivo
Uporabniški avatar

Starost: 32
Prispevkov: 1225
Kraj: Ljubljana - Zalog
no tole sm najdu v angleščini zanimivi podatki predvsem tist z 240KM in 2.0 motorjem

Hot Grande Puntos on their way

• Punto GT available this summer
• 240bhp Abarth version in 2007
• Fiat considering Grande Punto convertible

Fiat is to launch a series of sporty versions of its all-new Grande Punto supermini.

The Grande Punto GT will be released this summer. It will be powered by a 1.4-litre turbocharged engine, producing either 120bhp or 140bhp.

If you fancy your Fiats really hot, wait until summer 2007 for Abarth versions of the Grande Punto, complete with a 2.0-litre 240bhp unit.

Prices and performance details have yet to be released but we would expect to pay at least £16,500 for the Abarth and £12,500 for the GT versions.

Fiat also has plans for a coupe-convertible version of the Grande Punto with a folding metal roof.

However, Fiat is concentrating on its sporty versions of the Grand Punto for now. The drop-top will only go into production if Grande Punto sales go well, and won't reach UK showrooms until summer 2008.


vir: http://www.whatcar.com/news-article.aspx?NA=218506

tkole pa naj bi zgledala zadeva

Slika

moje mnenje še vedno zelo diskretna športnost. bolj sramežljivo kaže da je posebnež

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 23 Nov 2006 00:58 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 5481
Kraj: Ljubljana
Huh, 10 mescev stara novica in očitno se ni zgodilo tisto, kar so napovedali za poletje - GT verzija. To pomen, da bo v Bologni ali Ženevi GT sigurno ugledal luč sveta :D

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 23 Nov 2006 06:21 
Odsoten
Broohy ®
Uporabniški avatar

Starost: 35
Prispevkov: 6625
Kraj: povsodmejdost :)
fiat corse napisal/-a:
moje mnenje še vedno zelo diskretna športnost. bolj sramežljivo kaže da je posebnež


Pure sleeper ;P


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 326 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Naslednja

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games