domov
  • Fiat Klub
  • Kovinoplastika Kavs
  • Poliglob
  • WithCar
  • Techno racing
  • Amortizer d.o.o.
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • A2R
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • Orange Audio
 
Danes je 15 Nov 2019 21:57

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 1 prispevek ] 
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Poslovni rezultati Skupine Fiat v drugem trimesečju 2006
OdgovorObjavljeno: 02 Avg 2006 17:33 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 36
Prispevkov: 508
Kraj: Kranj
Poslovni rezultati Skupine Fiat v drugem trimesečju 2006


IZBOLJŠANJE REZULTATOV POSLOVANJA SKUPINE FIAT SE NADALJUJE. PRIHODKI SO DOSEGLI 13,6 MILIJARDE EVROV (PORAST ZA 12,9 %), DOBIČEK IZ REDNEGA DELOVANJA PA 659 MILIJONOV EVROV (POVEČANJE ZA 83,1 %) V DRUGEM TRIMESEČJU 2006. NETO OBVEZNOSTI IZ INDUSTRIJSKE DEJAVNOSTI SO BILE 2,3 MILIJARDE EVROV, KAR PREDSTAVLJA ZMANJŠANJE ZA 0,6 MILIJARDE EVROV.

NOVI, VIŠJI SO CELOLETNI CILJI POSLOVANJA: REZULTAT IZ REDNEGA DELOVANJA V VIŠINI 1,85 MILIJARDE EVROV, ČISTI POSLOVNI IZID 800 MILIJONOV EVROV, NETO OBVEZNOSTI IZ INDUSTRIJSKEGA DELOVANJA PA PRIBL. 2 MILIJARDI EVROV.



24. julija se je v Torinu sestal upravni odbor Fiat S.p.A. pod predsedstvom Luce Cordera di Montezemola, da bi potrdil konsolidirane podatke o poslovanju Skupine za prvo polletje in drugo trimesečje 2006.



- Kljub precej stabilnim trgom je bila v drugem trimesečju zabeležena rast prometa Skupine za 12,9 % oziroma na 13,6 milijarde evrov, pri čemer je porast največji v družbi Fiat Auto (+20,8 %), sledijo kmetijski in gradbeni stroji (+6,2 %) ter industrijska vozila (+5,2 %).
- Fiat Auto je v prvem polletju prodal prek milijon vozil (ta številka pa ni bila dosežena od leta 2001).
- Poslovni izid iz rednega delovanja Skupine se je tako podvojil na 659 milijonov evrov, pri čemer je bil delež izida iz rednega delovanja v prihodkih 4,8 %:
- Fiat Auto tretje trimesečje po vrsti poroča o pozitivnih izidih iz rednega delovanja, tokrat v višini 88 milijonov evrov (rast za 176 milijonov), kar je predvsem posledica dobrih prodajnih rezultatov;
- področje gospodarskih vozil je podvojilo dobiček iz rednega poslovanja, ki tako dosega 163 milijonov evrov, kar je posledica večjega obsega prodaje in učinkovitega upravljanja stroškov;
- področje vozil za kmetijstvo in gradbeništvo je doseglo 273 milijonov evrov, kar pomeni izboljšanje izida za 59 milijonov evrov, posledica enkratnega izrednega prihodka iz leta 2005.



Dobri so tudi rezultati, ki jih je dosegel oddelek vozil za gradbeništvo.
1. Denarni tok za industrijsko dejavnost je že tretje zaporedno trimesečje pozitiven in znaša 0,6 milijarde evrov ter pomeni zmanjšanje obveznosti iz neto industrijske dejavnosti na 2,3 milijarde evrov (razmerje med neto obveznostmi iz industrijske dejavnosti in neto premoženjem se je znižalo na 0,24:1).
2. Novi, višji so cilji Skupine za leto 2006:
- poslovni izid iz rednega poslovanja 1,85 milijarde evrov (Fiat Auto z 200 milijonov evrov na 250 milijonov evrov);
- neto dobiček 800 milijonov evrov;
- neto obveznosti iz industrijske dejavnosti pribl. 2 milijarde evrov ob koncu poslovnega leta;
- Dogovorjeni so bili pogoji za tri nove gospodarske povezave, namenjene geografskemu širjenju dejavnosti na Kitajskem in v Rusiji.
- Dogovorjeni so bili pogoji za ustanovitev novega skupnega podjetja za finančne storitve Auto (Fidis).
- Nadaljuje se zmanjševanje razpršenosti dejavnosti s prodajo banke Banca Unione di Credito ter deleža v Ashok Leylandu.

Avtomobili
V drugem trimesečju leta 2006 je prišlo do opaznega povečanja obsega prodaje, kar je področju Avtomobili omogočilo realizacijo prihodkov od prodaje v višini 6,6 milijarde evrov (18,9-odstotna rast v primerjavi z enakim obdobjem lani). Fiat Auto (Fiat, Alfa Romeo, Lancia in Fiat gospodarska vozila) je ustvaril prihodke v višini 6 milijard evrov, kar pomeni povečanje za 20,8 % v primerjavi z drugim trimesečjem leta 2005.



Zasluga za veliko izboljšanje prodajnih rezultatov v drugem trimesečju gre velikemu zanimanju kupcev za nove modele Fiata Auto, na prvem mestu za grande punto (313.000 naročil od začetka prodaje v Italiji sredi septembra 2005). Fiat Auto je kupcem predal skupno 515.800 vozil, kar je 19,2 % več kot v drugem trimesečju 2005. V zahodni Evropi (347.400 dobavljenih vozil) je bilo zabeležena rast 27,2-odstotna, kar je povsem v nasprotju s tokovi na trgu, saj je bilo za isto obdobje zabeleženo skupno zmanjšanje za 0,7 %. V Italiji je prodaja zrasla za 34 %, kjer je zabeležena stopnja rasti prodaje več kot petkrat večja od povpraševanja (+6 %).



Tudi v drugih evropskih državah so bili doseženi dobri izidi, saj je bila povsod zabeležena rast števila dobavljenih vozil (Velika Britanija +51,1 %, Nemčija +20,1 %, Francija +7,1 %, Španija +1,5 %), kljub temu, da je na njihovih avtomobilskih trgih sicer prišlo do padca prodaje (Velika Britanija -4 %, Francija -3 %, Nemčija -2 %).



Skladno z rastjo povpraševanja (+3,9 %) se je izboljšala tudi prodaja Fiata Auto v Braziliji (+3,8 %), kjer je bilo prodanih 110.000 vozil. Na Poljskem je skupno povpraševanje padlo za 3,9 %, dobava avtomobilov Fiata Auto pa je zrasla za 14,2 %.



V zahodni Evropi je tržni delež Fiata Auto zrasel za 1,6 odstotne točke in tako znaša 7,6 %. V Italiji je bilo izboljšanje še večje, tržni delež je zrasel za 3,7 odstotne točke in znaša 30,7 %. Nespremenjen ostaja tržni delež Fiata Auto v Braziliji (25 %), zrasel je na Poljskem in dosega 11,1 % (+1,5 odstotne točke).



V prvem trimesečju je bila zabeležena tudi rast prodaje gospodarskih vozil, ki je dosegla 87.800 enot (+13,1 %), od tega 59.800 v zahodni Evropi (+18,1 %), kjer je bila zabeležena tudi skromna rast povpraševanja (1 %), dosežen pa je bil tržni delež v višini 12,6 % , to pomeni izboljšanje za 1,3 odstotne točke.



Poslovni izid iz rednega poslovanja za prvo trimesečje je za področje Avtomobili pozitiven, 134 milijonov evrov, v enakem lanskem obdobju je bila zabeležena izguba 72 milijonov evrov. Delež izida iz rednega poslovanja v prihodkih je znašal 2%, kar je na spodnji meji srednjeročnega cilja, ki znaša 2-4 %. Največji je bil prispevek Fiata Auto, ki je trimesečje zaključil s pozitivnim poslovnim izid iz rednega poslovanja v višini 88 milijonov evrov (v enakem lanskem obdobju je bila zabeležena izguba v enaki višini). K občutno boljšim rezultatom so poleg večjega obsega prodaje prispevali tudi primernejša ponudba novih modelov, manjši strukturni stroški in neto stroški oglaševanja novih modelov.



Tudi v drugem trimesečju se je nadaljevala prenova modelov. Alfa 159 sportwagon in fiat sedici, ki sta že bili v prodaji v Italiji, sta zdaj naprodaj tudi na tujih trgih. Premiero pri pooblaščenih trgovcih je doživel tudi grande punto z inovativnim bencinskim motorjem starjet 1.4 s 16 ventili. Samo na spletu je bila na voljo posebna serija panda monster, plod sodelovanja z ducatijem. Celotna serija 675 vozil je bila prodana v le nekaj dneh. Novinarji in prodajalci so preizkusili novo alfo spider, dedinjo velike tradicije “odkritih” alf, delovni svet pa je z navdušenjem sprejel novi ducato, ki že 25 let žanje mednarodne uspehe in je danes še učinkovitejši, udobnejši in zanesljivejši, z inovativnimi in zanimivimi tehničnimi rešitvami.



V prvih šestih mesecih je področje Avtomobili ustvarilo 12,7 milijard evrov prihodkov, kar pomeni 21 % več kot v prvi polovici leta 2005. Fiat Auto je prvo polletje 2006 zaključil s prometom 11,8 milijarde evrov, kar pomeni 22,2-odstotno povečanje – povzročila ga je obsežnejša prodaja, ki je posledica uspeha vseh novih modelov.



V prvih šestih mesecih 2006 je Fiat Auto dobavil skupaj več kot milijon avtomobilov, raven, ki jo je zadnjič zabeležil leta 2001. Rast v primerjavi s prvim polletjem 2005 je bila 17,5-odstotna. V zahodni Evropi je bilo število kupcem dobavljenih vozil višje za 21,9% (680.500 vozil), pri čemer je na svetovnem trgu povpraševanje zraslo za 1,3 %. V Italiji je bilo dobavljenih za 27,1 % več vozil, kar je trikrat več od stopnje rasti povpraševanja (+7,9 %).



Boljši izidi (vse znamke iz Skupine skupaj) veljajo tudi za tržne deleže, ki dosegajo vrednosti 7,9 % v zahodni Evropi (+1,3 odstotne točke) in 30,7 % v Italiji (+3 odstotne točke). Praktično nespremenjen ostaja tržni delež Fiata Auto na brazilskem trgu (24,4%), kjer je število prodanih vozil (+7,8 %) skladno z gibanji na trgu. Skoraj nespremenjen je tržni delež na Poljskem (10,7 %), kjer so bile na začetku leta na trgu prisotne težnje po zmanjševanju prodaje, ki pa so se v drugem četrtletju obrnile.



V prvi polovici leta je bila zabeležena tudi rast skupnega števila dobavljenih gospodarskih vozil (161.000 enot, +10,1 %). V zahodni Evropi je bilo dobavljenih prek sto tisoč vozil, kar pomeni 12,8-odstotno rast, Fiatov delež pa je z 10,6 % zrasel na 11,3 %.



Na področju Avtomobili je bil v prvem polletju zabeležen pozitiven poslovni izid iz rednega poslovanja v višini 183 milijonov evrov (delež izida iz rednega poslovanja v prihodkih je bil 1,4 %), v prvih šestih mesecih leta 2005 pa je bila zabeležena izguba 238 milijonov evrov.



Fiat Auto je dosegel dobiček iz rednega poslovanja v višini 145 milijonov evrov, kar pomeni precejšnje izboljšanje v primerjavi z izgubo v višini 217 milijonov evrov iz prvega polletja 2005. Maserati je v drugem trimesečju ustvaril prihodke v višini 148 milijonov evrov, kar je 11,4% manj od enakega obdobja lani, ko je užival rezultate dodatne prodaje posebne serije MC12.



V tem obdobju je bilo prodajni mreži dobavljenih 1.692 vozil, leta 2005 pa 1.750. Padec obsega prodaje (-3,3 %) je povzročila manjša sprememba v dobavah modelov quattroporte in coupé, ki jo je delno nadomestilo povečanje prodaje modela spider oz. njegove nove različice gransport.



V drugem trimesečju je bil dosežen negativen poslovni izid iz rednega poslovanja (7 milijonov evrov), kar pomeni približno dvotretjinsko zmanjšanje glede na enako obdobje leta 2005 (izguba 24 milijonov evrov). Izboljšanje je znatno, levji delež pri tem pa ima učinkovito zmanjšanje stroškov.



Promet, ki ga je v prvem polletju ustvaril Maserati, je dosegel 269 milijonov evrov, kar v primerjavi s prvo polovico leta 2005 pomeni zmanjšanje za 9,1 %. Poslovni izid iz rednega poslovanja je bil negativen (-26 milijonov evrov), predstavlja pa polovico zneska iz prvega polletja leta 2005. Prodajni mreži je bilo v prvem polletju dobavljenih 3.024 vozil, kar je 3,8% manj v primerjavi s prvimi šestimi meseci leta 2005.



V prvem polletju se je začela prodaja novih različic, quattroporte sport GT, gransport MC victory in gransport spyder, zadnji dve sta bili marca predstavljeni na Ženevskem avtomobilskem salonu. V Rusiji, na Kitajskem, v Avstraliji in na Švedskem so bila odprta nova prodajna mesta.



V drugem trimesečju je Ferrari ustvaril za 389 milijonov evrov prometa, kar je za 9,3 % več kot v drugem trimesečju leta 2005. Izboljšanje je v veliki meri posledica prodaje posebne serije FXX ter primernejše prodajne palete. V tem obdobju je bil poslovni izid iz rednega poslovanja pozitiven (53 milijonov evrov, v enakem obdobju leta lanskega leta 40 milijonov evrov). K rasti sta prispevala boljša sestava prodajnih modelov in učinkovito upravljanje stroškov. V drugem trimesečju se je začela dobava novega modela 599 GTB fiorano z 12 valji, ki pomeni nadomestilo za 575M maranello.



V prvem polletju je Ferrari dosegel prodajo v višini 706 milijonov evrov (+16,7% v primerjavi s prvimi šestimi meseci leta 2005). V tem obdobju je bilo prodajni mreži dobavljenih 2.749 vozil, kar pomeni 4,8 % več v primerjavi s prvim polletjem 2005. Ferrarijev poslovni izid iz rednega poslovanja se je v prvem polletju podvojil v primerjavi z lanskim letom: 64 milijonov evrov proti 32 milijonom evrov v enakem obdobju v letu 2005.


vir:www.avto.info


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 1 prispevek ] 

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games