Čare napisal/-a:
lepa sam po obliki bi pa bolj reku da je opel GT prenovljen
No, ja jaz še vedno upam trdit, da gre za čistokrvno alfo. Pa poglejmo

.

Tole je Alfa Romeo
8C 2900 iz leta 1936, ki je bil za časa pred 2. svetovno vojno eden najnaprednejših in najhitrejših avtomobilov.
Imela je 2 superchargerja in popolnoma neodvisno podvozje.
Rezultat je zmagovalni avtomobil Le Mans-a, dandanes pa je vredna miljone evrov.
Današnja 8C je bila prvič predstavljena leta 2003 na frankfutskem avtosalonu (rezultat je bil 3000 potencialnih kupcev!).
No, pa pojdimo od začetka.
Inicialki "‘8C" izvirata iz 30-tih in 40-tih let, s katerimi so bili pogosto poimenovani avtomobili s famoznim 8-cilindrskim motorjem, ki ga je zasnoval Vittorio Jano.
"Competizione" pa je po drugi strani poklon avtomobilu 6C 2500 Competizione, športni limuzini iz leta 1950, v kateri je sedel legendarni dvojec Fangio-Zanardi v dirki Mille Miglia.
6c Competizone 2500


Kompaktni dvosed s karoserijo iz karbonskih vlaken je svojo obliko dobil predvsem iz klasičnih elementov alfinih dirkalnikov iz 50-tih let.
Zadnje luči nedvomno spominjajo na Giulio TZ, nos pa na senzacionalno 33 Coupe Stradale.
Giulia TZ
33 Coupe Stradale
V širino meri 1,9m, v višino 1,25m, dolga pa je 4,278m. Medosna razdalja znaša 2,595 m, lepotica pa je opremljena s pnevmatikami dimenzij 245/40– R20 spredaj in 275/35 - R20 zadaj.
In, da, poganjal jo bo po vsej verjetnosti 4.2-litrski V8, ki s pomočjo kompresorja razvije okoli 420 konjskih sil, ki se prenažajo na zadnja (pogonska) kolesa preko 6-stopenjskega menjalnika.
Tako znaša končna hitrost 8C nekje 290km/h, z mesta pa hitrost 100km/h doseže v manj kot 5 sekundah.
Zvok naj bi bil podoben Ferrari-jevemu, pravijo.
Serijska proizvodnja naj bi stekla naslednje leto.
V Torinu načrtujejo proizvodnjo okoli 500 primerkov po ceni okrog 120-140.000 evrov. Polovico kupejev in polovico spider-jev (kabrioletov).
Alfa Romeo 8C Spider

Današnja 8C naj bi tako proslavila vse najboljše, kar je kdajkoli prišlo iz tovarne, od bogate dirkaške dediščine do njihovih športno naravnanih cestnih avtomobilov. Napad na dirko v Le Mans-u seveda ni vprašanje.
S serijsko proizvodnjo naj bi nova 8C Competizione postavila Milansko znamko na mesto, ki ji pripada.