domov
  • Fiat Klub
  • A2R
  • Orange Audio
  • WithCar
  • Poliglob
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • Kovinoplastika Kavs
  • Amortizer d.o.o.
  • Techno racing
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
 
Danes je 22 Nov 2019 10:10

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 269 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 10 Okt 2008 00:45 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Starost: 31
Prispevkov: 276
Kraj: Nova Gorica - Ljubljana - Nova Gorica
Alfa Mito versione Safety Car Superbike '08

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

_________________
“Casco in testa ben allacciato, luci accese anche di giorno, e prudenza… sempre!”


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 10 Okt 2008 07:07 
Odsoten
Član UO kluba
Član UO kluba
Uporabniški avatar

Starost: 43
Prispevkov: 13082
Kraj: Ljubljana
Italiano napisal/-a:
abarth napisal/-a:
Absolutno predrago, glede na to, da je cena vstopnega modela Lancie Delte z osnovnim paketom opreme in z motorjem 1.4 T-Jet 18.790 evrov

Samo pri Delti je 120-konjska verzija, pri Mitotu pa 155-konjska. Poleg tega ima Alfin Progression (to je srednji) paket več opreme kot Deltin osnovni. Treba je gledat isti motor in isti nivo opreme in potem primerjat. Meni se Mito ne zdi drag.


Ampak vseeno, gre za dva popolnoma različna modela (beri razreda). Poleg tega ima Delta veliko boljši renome, kot Mito, ki si ga šele ustvarja. To je seveda moje mnenje, saj bi dal raje tisočaka veča za močnejši motor in bi se peljal v Deltoni. :o :o

_________________
Včeraj Fiat, danes Fiat, jutri Fiat - Fiat za vedno!!!!!


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 10 Okt 2008 13:11 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Starost: 31
Prispevkov: 276
Kraj: Nova Gorica - Ljubljana - Nova Gorica
vidu, sedel, vozu sm oba avta - mito in delto.

Bom reku samo to. Mito je med najboljšimi v svojem razredu, delta pa zgol povprečna v primerjavi z golfom.

_________________
“Casco in testa ben allacciato, luci accese anche di giorno, e prudenza… sempre!”


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 11 Okt 2008 04:14 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 5481
Kraj: Ljubljana
abarth napisal/-a:
Ampak vseeno, gre za dva popolnoma različna modela (beri razreda).

Ne vem, če si že probal obe, ampak z mojimi 191 cm sem se udobneje počutil v Mitotu kot v Delti. Vem, tudi meni ni nič jasno, ampak mi je Mito bolj pisan na kožo. V Delti sem se recimo s kolenom ves čas dotikal ključa (res je, da si nisem štimal volana po globini), v Mitotu pa sem imel več placa pa tudi nisem nastavljal volana. V Delti se sedi (pre)visoko za moj okus pa sem si nastavil sedež na najnižjo pozicijo.

abarth napisal/-a:
Poleg tega ima Delta veliko boljši renome, kot Mito, ki si ga šele ustvarja.

Hja, berem veliko angleških revij in Delta oziroma Lancia ima v večini držav tako slab renome (v nekaterih je morala celo zapustiti trg), da je po moje dala nižjo ceno, da bi imeli vsaj nekaj možnosti uveljavljeni konkurenci odščipniti kos pogače. Po drugi strani ima Alfa zelo dober renome, kar lahko Mitotu samo pomaga. Nova Delta se na slavo originalne Delte ne bo mogla furat, saj razen imena nima nič skupnega s staro. Prvi odzivi so odlični, tako da verjamem, da ji bo uspelo. Moram reči, da sem od vožnje pričakoval več, čeprav je 15 minut premalo za končno oceno. Spet je res, da se nisem igral s trdoto amortizerjev, a mislim, da ni veliko razlike glede na Bravota. Po drugi strani pa me je, kot je rekel Gorkichev, 15 minut v Mitotu navdušilo.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 11 Okt 2008 09:08 
Odsoten
Član UO kluba
Član UO kluba
Uporabniški avatar

Starost: 43
Prispevkov: 13082
Kraj: Ljubljana
Italiano napisal/-a:
abarth napisal/-a:
Ampak vseeno, gre za dva popolnoma različna modela (beri razreda).

Ne vem, če si že probal obe, ampak z mojimi 191 cm sem se udobneje počutil v Mitotu kot v Delti. Vem, tudi meni ni nič jasno, ampak mi je Mito bolj pisan na kožo. V Delti sem se recimo s kolenom ves čas dotikal ključa (res je, da si nisem štimal volana po globini), v Mitotu pa sem imel več placa pa tudi nisem nastavljal volana. V Delti se sedi (pre)visoko za moj okus pa sem si nastavil sedež na najnižjo pozicijo.

abarth napisal/-a:
Poleg tega ima Delta veliko boljši renome, kot Mito, ki si ga šele ustvarja.

Hja, berem veliko angleških revij in Delta oziroma Lancia ima v večini držav tako slab renome (v nekaterih je morala celo zapustiti trg), da je po moje dala nižjo ceno, da bi imeli vsaj nekaj možnosti uveljavljeni konkurenci odščipniti kos pogače. Po drugi strani ima Alfa zelo dober renome, kar lahko Mitotu samo pomaga. Nova Delta se na slavo originalne Delte ne bo mogla furat, saj razen imena nima nič skupnega s staro. Prvi odzivi so odlični, tako da verjamem, da ji bo uspelo. Moram reči, da sem od vožnje pričakoval več, čeprav je 15 minut premalo za končno oceno. Spet je res, da se nisem igral s trdoto amortizerjev, a mislim, da ni veliko razlike glede na Bravota. Po drugi strani pa me je, kot je rekel Gorkichev, 15 minut v Mitotu navdušilo.


Že, že jaz sem veliko manjši tako, da mi višinski cm ne bi nagajali, poleg tega pa avta ne kupujem samo zase temveč gledam, da se lahko poleg mene peljejo še vsaj trije in nekaj prtljage, tako da je deltona tukaj v prednosti. Kar se tiče pa renomeja si ga je Lancia kot blagovna znamka zapravila s tem, da je ni bilo na avtomobilskem zemljevidu več kot deset let. Predvsem pa je ugled delte uničil oz. pokvari drugi model delte, ki je prišel na trg v začetku devetdesetih let in ni v ničemer izstopal (po obliki ali tehniki) od brata dvojčka Tipota. Ta pa je bistveno drugačna od "brata dvojčka" Bravota. Mislim, da bi Alfa morala na trg lansirati poleg modela z izhodiščno ceno več kot 18.000 eurov še model, ki bi bil po prodajni zasnovi podoben Lancinemu Blue Elefantinu (in to ne samo v Italiji). Tako da bi jo vzljubili tudi tisti z malo manj denarja in veliko želje - voziti Alfa Romeo.

_________________
Včeraj Fiat, danes Fiat, jutri Fiat - Fiat za vedno!!!!!


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 11 Okt 2008 11:55 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 40
Prispevkov: 2018
Ampak platišča so pa bombastična!


LpF


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 13 Okt 2008 19:43 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Starost: 31
Prispevkov: 276
Kraj: Nova Gorica - Ljubljana - Nova Gorica
Italiano napisal/-a:
abarth napisal/-a:
Ampak vseeno, gre za dva popolnoma različna modela (beri razreda).

Ne vem, če si že probal obe, ampak z mojimi 191 cm sem se udobneje počutil v Mitotu kot v Delti. Vem, tudi meni ni nič jasno, ampak mi je Mito bolj pisan na kožo. V Delti sem se recimo s kolenom ves čas dotikal ključa (res je, da si nisem štimal volana po globini), v Mitotu pa sem imel več placa pa tudi nisem nastavljal volana. V Delti se sedi (pre)visoko za moj okus pa sem si nastavil sedež na najnižjo pozicijo.



V delti so največji probelm sedeži - tej so taki kot v cenejših različicah bravota. Je pa res da je notranjost dokaj kvalitetna s prefinjenimi materiali (usnje alkantara).
Sm pa v dovmih da se bo dobro prodajala - problem vidim ker je malo takih ljudi ki iščejo ekskluzivnost v nekem golfovem razredu.

Mito pa mislim da ima prav take sedeže kot bravo z opemo sport - le da je tukaj drugačno oblzinjenje. In sedi se rekorndo nizko za alfe zadnjih 20 let. PA še počutje za volanom je enostavno vrhunsko, s pedali vred :036.gif:
Edino tradicionalno dolgi hodi menjalnika močno motijo :073.gif:

_________________
“Casco in testa ben allacciato, luci accese anche di giorno, e prudenza… sempre!”


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 13 Okt 2008 20:01 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 40
Prispevkov: 2018
Jaz bi za konkurenco Mitu TB vzel raje 207 THP in ne RC. Abartha pa v Italiji dobiš že za 17600 ;)

LpF


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 13 Okt 2008 21:27 
Odsoten
Član UO kluba
Član UO kluba
Uporabniški avatar

Starost: 43
Prispevkov: 13082
Kraj: Ljubljana
Visoko sedenje je pa tako ali tako rak rana italijanskih avtomobilov, nekje sem slišal da se sedi visoko zato, ker so Italijani malo manjše rasti. Če gremo pa gledat cenovno je Lancia popolnoma primerljiva z VW Golfom 1.4 TSI - 19.936 EUR, cenejša od Audija A3 1.4 TFSI - 23.067 EUR, primerljiva z Peugeotom 308 1.6 16V THP (ki je v sedanji obliki zmazek) - 19.430 EUR, cenejša od Opel Astre 1.6 16V Turbo - 21.320 EUR, ... Tako da mislim da je Lancia še prepoceni, da bi se šla kakšno ekskluzivnost, nažalost. :neodločn:

_________________
Včeraj Fiat, danes Fiat, jutri Fiat - Fiat za vedno!!!!!


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 20 Nov 2008 20:59 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Starost: 32
Prispevkov: 1403
Kraj: Obala (med letom Lj)
No prejšnji teden sem si prvič dobro pogledal MiTo v IT, seicer nisem sedel notri, ampak v beli barvi mi je bla res lepa in na lahko prekaša use male kao športne aute že po izgledu :)

Ne strinjam se z stavkom abartha sedenje se mi ne zdi visoko v novem bravotu ali stari bravi kijo imam višje se sedi v GPju. Tako da nebi reku da je visoko sedenje IT standard... ne vem pa kako je v MiTu.

LP

_________________
Kupu avto, umru od lakote...
Vgradil LPG, še zmiraj lačen...
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 26 Nov 2008 20:10 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 58
Prispevkov: 773
Kraj: Ljubljana
Pozdravljeni,

vozilo Alfa Romeo MiTo je danes prejelo dve prestižni priznanji, ki potrjujeta uspešnost zaveze Alfe Romeo za zagotavljanje maksimalne varnosti voznika in sopotnikov.

Najbolj športni kompaktni avto se je z doseženimi petimi zvezdicami (36 točk od 37) na testiranjih Euro NCAP na področju varnosti uvrstil v sam vrh svojega segmenta. Poleg tega je prejel oceno »Good« pri novem testiranju Euro NCAP, pri katerem ocenjujejo stopnjo zaščite, ki jo na sprednjih sedežih zagotavlja sistem proti poškodbam tilnika ob trku (whiplash). Alfa MiTo je dosegel 3,35 točke od možnih 4 točk, kar je izjemen dosežek, saj je to dosegel edini v svojem segmentu.

Podrobnejše informacije najdete v priponki.


SPOROČILO ZA MEDIJE 058 -08-MAR-PTŽ-N
Ljubljana, 26.11. 2008


Odlični rezultati testiranj Euro NCAP za Alfa Romeo MiTo

Vozilo Alfa Romeo MiTo je danes prejelo dve prestižni priznanji, ki potrjujeta uspešnost zaveze Alfe Romeo za zagotavljanje maksimalne varnosti voznika in sopotnikov.

Najbolj športni kompaktni avto se je z doseženimi petimi zvezdicami (36 točk od 37) na testiranjih Euro NCAP na področju varnosti uvrstil v sam vrh svojega segmenta. Poleg tega je prejel oceno »Good« pri novem testiranju Euro NCAP, pri katerem ocenjujejo stopnjo zaščite, ki jo na sprednjih sedežih zagotavlja sistem proti poškodbam tilnika ob trku (whiplash). Alfa MiTo je dosegel 3,35 točke od možnih 4 točk, kar je izjemen dosežek, saj je to dosegel edini v svojem segmentu.

Ti rezultati kažejo, da je Alfa Romeo z MiTom dosegla zastavljeni cilj – narediti enega najbolj varnih avtomobilov v svojem segmentu in v svetu avtomobilizma. Alfa Romeo MiTo je bil zasnovan z namenom doseganja maksimalnega rezultata na testiranjih aktivne in pasivne varnosti.
V MiTu so najsodobnejše elektronske naprave za nadzor nad dinamičnim obnašanjem vozila. VDC upravlja pomembne funkcije, kot so hill holder, nadzor nad vleko, pomoč pri zaviranju v sili, MSR, DST in Q2 electronic. Prava novost pa je v MiTu prvič predstavljena nadzorna enota Alfa D.N.A, ki deluje na motor, zavore, krmiljenje, obese in menjalnik ter omogoča tri načine obnašanja vozila: super športni (dynamic) ali mestni (normal), vrhunsko varnost pa zagotavlja tudi v voznih razmerah s slabim oprijemom (all weather).
Na tisoče ur virtualnih simulacij je bilo potrebnih, da je bilo v samo 16-ih mesecih razvito vozilo brez pomoči prototipov. Rezultati virtualnih testiranj so bili potem fizično preizkušeni na vozilih, izdelanih v Mirafioriju. Med drugim so opravili 200 testiranj na komponentah in podsistemih in več kot 80 »crash« testov. Na tej osnovi je nastalo vozilo, ki je mojstrovina na področju pasivne varnosti.
Gledano v celoti, varnost v MiTu zagotavlja tudi 7 serijsko vgrajenih varnostnih blazin ter vzglavniki s sistemom S.A.H.R. (self aligning head restraint), ki v primeru trka približa vzglavnik tilniku potnika in tako zmanjša posledice nihanja vratu. Ne smemo pozabiti omeniti, da je bila za čim večjo zaščito voznika in sopotnika oblikovanje notranjosti prilagojeno obnašanju karoserije, pokrova, vrat, nosilcev armaturne plošče, sedežev ter volanskega droga v primeru trka.

Žarometi pri MiTu ponujajo tudi funkcijo “dnevnih luči”, ki ob zagonu motorja samodejno poskrbi za vklop posebnih varčnih žarnic, kar prispeva k nižji porabi goriva in manjšemu izpustu CO2. Ta funkcija je v skladu s posebnim evropskim predpisom, ki bo stopil v veljavo leta 2012.

Podrobnejše informacije najdete na www.alfaromeopress.com.

Petra T. Žumer, Odnosi z javnostmi Avta Triglav


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 27 Nov 2008 08:13 
Odsoten
Član UO kluba
Član UO kluba
Uporabniški avatar

Starost: 43
Prispevkov: 13082
Kraj: Ljubljana
Še par fotk ...

Slika

Slika

Slika

Slika

(vir: http://www.italiaspeed.com/)

_________________
Včeraj Fiat, danes Fiat, jutri Fiat - Fiat za vedno!!!!!


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 28 Nov 2008 11:57 
Odsoten
Član UO kluba
Član UO kluba
Uporabniški avatar

Starost: 43
Prispevkov: 13082
Kraj: Ljubljana
Marangoni MiTo M430

Čeprav Marangoni poznamo predvsem po proizvodnji gum, se v zadnjem času ukvarjajo tudi s predelavami. Tokrat so v precep vzeli Alfinega malčka. Prestižno-športni izdelek iz Milana po Marangonijevem posegu v 1,4-litrski T-jet motor razpolaga z močjo 164 kW (220 KM), kar je za 65 KM več kot pri serijski različici. Po vrednostih se Marangonijev MiTo lahko zoperstavi tudi Fordu Focusu ST in Renaultu Megane RS R27. Pri Marangoniju sicer zagotaljajo, da je moč dobavljiva že pri nizkoh vrtljajih, ob tem pa je MiTa doletela tudi popolna preobrazba zunanjosti v dvobarvni kombinaciji rdeče in bele, žepna raketa pa je dobila tudi dvižne stranske duri.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

(vir: http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=8&id=246)

:034.gif: :033.gif: :034.gif: :033.gif: :034.gif: :033.gif: :034.gif:

_________________
Včeraj Fiat, danes Fiat, jutri Fiat - Fiat za vedno!!!!!


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 28 Nov 2008 15:32 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Starost: 31
Prispevkov: 276
Kraj: Nova Gorica - Ljubljana - Nova Gorica
kar neki

_________________
“Casco in testa ben allacciato, luci accese anche di giorno, e prudenza… sempre!”


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 28 Nov 2008 23:36 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 27
Prispevkov: 3656
Kraj: Kamnik
evo dve slikce iz tepanj dons....
Slika
Slika

_________________
If you can't fix it with duct tape, you are not using enough duct tape.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 03 Dec 2008 12:17 
Odsoten
šankist
Uporabniški avatar

Starost: 36
Prispevkov: 1460
Kraj: Maribor
Gorkichev napisal/-a:
kar neki


Kar neki???? to je ja kriminal kaj so naredili iz avta! Ko kaka zrižana honda civic l. 98 :meneni:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 03 Dec 2008 14:21 
Odsoten
Član UO kluba
Član UO kluba
Uporabniški avatar

Starost: 43
Prispevkov: 13082
Kraj: Ljubljana
Avto navzven ni bogvekej, ampak motor, to ... :041.gif: :041.gif:

_________________
Včeraj Fiat, danes Fiat, jutri Fiat - Fiat za vedno!!!!!


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 23 Jan 2009 05:16 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 5481
Kraj: Ljubljana
GTA bomo videli v Ženevi! Motor bo 1.75 (kot Alfe v 60. letih) turbo z 240 konji, kar je 32 konjev več od Mini Cooperja JCW in največ v svojem razredu :042.gif: Do 100 bo pospešila v 6,2 sekunde! Končna hitrost bo 240 m/h. Cena bo za nekaj tisočakov nižja kot pri Miniju. Poleg spremenjene zunanjosti bo imela elektronsko zaporo diferenciala, motor pa se bo ponašal z direktnim vbrizgom. Tudi olajšana bo za nekaj kilogramov zaradi karbonskih in aluminijastih materialov.

Končno smo v skupini Fiat dobili turbaka z 200+ konji :039.gif: :039.gif: :039.gif: :039.gif:

Še en fotošop:

Slika

http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/237160/

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 23 Jan 2009 08:26 
Odsoten
Član UO kluba
Član UO kluba
Uporabniški avatar

Starost: 43
Prispevkov: 13082
Kraj: Ljubljana
:039.gif: :039.gif: :039.gif: :039.gif: :039.gif: :039.gif:

_________________
Včeraj Fiat, danes Fiat, jutri Fiat - Fiat za vedno!!!!!


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 23 Jan 2009 12:54 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Starost: 31
Prispevkov: 276
Kraj: Nova Gorica - Ljubljana - Nova Gorica
pomoje na 20½ ravno ne bo.

:.

_________________
“Casco in testa ben allacciato, luci accese anche di giorno, e prudenza… sempre!”


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 269 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Naslednja

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games