domov
  • Fiat Klub
  • Techno racing
  • WithCar
  • Fiat Klub
  • M&M Marjan Dobaja
  • Unitad d.o.o.
  • Avtoservis Zaverski
  • Car Audio Empire
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • Dacom
  • Miholl Avtokozmetika
 
Danes je 19 Jul 2018 23:28

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 23 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Servisi za en K
OdgovorObjavljeno: 28 Nov 2011 15:07 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Starost: 40
Prispevkov: 652
Kraj: Prlekija
Pozdravljeni

Imel sem avto pri 4 različnih serviserjih. Tri od tega uradna.
Vsak nekaj našel pa zaračunal. Ok. Glavni problem pa ostal in je zdaj tako kritično že, da pod nujno treba menjati alternator.
Pa so pravili, da ne slišijo, pa da je to dizel, pa da je to normalno, pa da si domišlam.
No zdaj ta 4. mehanik pa tudi študiro 2 ure pa reko, ko gledo in po testni vožnji da je vse OK.
Pa sem skoraj zgubjo živce, kjub temu, da sem za pregled seveda plačal.
Pa je garantiro, da je vse v redu in postavil avto iz garaže. Ko sem ga po 10 min zaštarto se je slišalo na mestu kot bi pokalo kamenje ko ga drobiš in potem je reko, da je 99,99 % prepričan, da je alternator.
No zdaj pa smo tam sem reko. Upam, da je šla samo jermenica.
Kontaktiro sem tudi že pred par meseci G. Marka Kavčiča pa je reko, da mi ne more pomagati v primeru, da kot sam pravim tudi drugi servisi do zdaj niso mogli oz. ugotovili.
Ja res strokoven servis. Namesto, da bi reko, da naj pridem k njim in bodo pogledali in skušali postaviti diagnozo po najboljših močeh.
Lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Servisi za en K
OdgovorObjavljeno: 28 Nov 2011 23:28 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 26
Prispevkov: 3656
Kraj: Kamnik
zakaj bi te Kavčič nategval če 4je dozdaj niso našli napake....o Kavčiču še nisem slišal slabe besede

_________________
If you can't fix it with duct tape, you are not using enough duct tape.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Servisi za en K
OdgovorObjavljeno: 29 Nov 2011 00:42 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Starost: 31
Prispevkov: 1310
Kraj: Obala (med letom Lj)
Avti so pač taki da so včasih čudni. Meni so pri Kavčiču zamenjali menjalnik z nekim iz karanboliranega avta, kljub temu da je bilo še enkaj uničeno na tistem mejalniku in so dellali malce dlje sem vseno plačal prej dogovorjeno ceno.
Potem sem opazil da ima menjalnik težave z 4 prestavo, na netu sem našel kar nekaj tem po drugih forumih za isto težavo. Ko noče it v 4 oz. je ta izredno težka se moreš obesit včasih na ročko menjalnika, ampak to samo vsako toliko.
Sem šel nazaj do Kavčiča in so mi rekli da v kolikor ne škrta sinhrnon in se da avto normalno vozit se ne splača odpirat menjalnika ker ne ve kaj bi bilo narobe.
Tako da včasih dobr serviser tudi pove da ne ve iz glave povedat rešitve.

LP

_________________
Kupu avto, umru od lakote...
Vgradil LPG, še zmiraj lačen...
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Servisi za en K
OdgovorObjavljeno: 31 Jan 2012 10:02 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Prispevkov: 156
Kraj: Grosuplje
Najbolj všeč so mi patroni, ki še niso bli pri serviserju in že šinfajo. Marko Kavčič je eden redkih poštenih serviserjev, vsaj kar jih jaz poznam.
Do sedaj mi je poštimal vse hitro, zanesljivo in profesionalno za ugodno ceno.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Servisi za en K
OdgovorObjavljeno: 01 Feb 2012 17:05 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Starost: 40
Prispevkov: 652
Kraj: Prlekija
Bi z veseljem se zmenil za termin na servis Kavčič, ampak ko dobiš prek telefona oz. maila odgovor, da če do zdaj drugi uradni servisi niso rešili, da tudi on ne more. Glede na izkušnje oz. pohvale tu na forumu za servis Kavčič sem pričakoval termin in rešitev problema.
Hvala lepa za tak odnos.

Lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Servisi za en K
OdgovorObjavljeno: 01 Feb 2012 20:00 
Odsoten
Partner kluba
Uporabniški avatar

Starost: 51
Prispevkov: 1008
Kraj: ljubljana
Pozdravljeni

Ker sem sam omenjen v tem primeru, bom tudi sam odgovoril.

Odgovarjam na splošno.
Včasih se na vozilu pojavi problem z škripanjem, piskanjem, ropotom, šumenjem,cukanjem....
Stranke včasih to same opazijo ali pa to opazimo na servisu. Velikokrat s stranko zapeljem na preizkusno vožnjo in je napaka slišna,opazna, velikokrat pa se napaka,ki jo opisuje stranka sploh ne pojavi. Diagnoza izvora napake ki je slišna,opazna je lahko hitra,lahko pa je potrebno precej časa da se napaka odkrije, lahko pa gre za normalno delovanje motorja, stranka pa misli da je napaka. Poseben problem so napake, ki se pojavijo samo občasno, napake ki se ne pojavijo na testni vožnji, ropot ki ga sliši lastnik serviser pa ga ne sliši.
Take napake je včasih zelo težko odkriti, včasih celo nemogoče, ker sploh ne vemo kaj iskati. Zato se stranki svetuje, da se še malo vozi da se napaka začne pojavljati bolj pogosto, da se bolj sliši,ropota,piska.
Vemo da pozoren lastnik najbolj pozna svoje vozilo in najprej opazi spremenjen zvok, vendar to ne velja za vse voznike. Včasih se čudim, kako se nekateri vozniki sploh lahko vozijo s kakšnim vozilom, saj se po prevoženih parih metrih opazi da vozilo ni za na cesto.

Glede v prvem prispevku opisanega primera lahko rečem, da če na 4.servisih ni bilo možno ugotoviti vzroka napake,potem bi tudi na našem servisu težko našli napako.
Prvi mail z zvočnim posnetkom napake sem dobil že 01.04.2011
Potem sem zvedel, da je bil menjan kpl jermen, zato sem svetoval gospodu, da se obrne na servis, kjer je bilo vse to opravljeno, ker se zmeraj reklamira popravilo nazaj na isti servis.
Če bi se popravilo oziroma iskanje napake izvajalo še na 5.servisu in se napake spet ne bi odkrila, kaj potem ?


Spodaj je samo delček enega maila,
Gledali so tudi alternator, kompresor klime (novi), rolce, vse kar teče na zobatem jermenu in tudi menjali vse.
Menjal sem tudi obe roke in stabilizatorje, tako da ne more kdo trditi, da ropot prihaja od tega.
Zvok prihaja z desne strani, kjer so jermeni.


O prijaznosti pa toliko.
V 2.letih mi je gospod poslal 28 meilov, kjer sem mu poskušal pomagati pri raznih problemih, vprašanjih po najboljših močeh.

Slika

Lp, Marko

_________________
Specializirani serviser in partner Fiat kluba Slovenije

TEL.: 01/427 25 68 - FAKS: 01/427 25 68 - GSM: 041/732 530 - E-POŠTA: servis.kavcic@gmail.com


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Servisi za en K
OdgovorObjavljeno: 02 Feb 2012 20:36 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Starost: 40
Prispevkov: 652
Kraj: Prlekija
G. Marko

Se strinjam, da res niste zmožni serviserji vsega odkriti in predvidevam, da niste imeli takih primerov, vendar sem pričakoval od mojega servisa res poseben pristop, ki bi ga tudi plačal.

Moj avto je imel tovarniško napako na desni polosi, vendar se servisu niti sanjalo ni, kaj bi lahko bilo narobe, kljub temu, da se je vodja servisa peljal in sem jim nakazo, da mora biti nekaj hudo narobe na pogonski osi desne strani.
Pa sem peljal na ta uradni servis pa so rekli tako, da res ni kaj za videti, pa naj se kar vozim (berem, da imate enak pristop) nekaj časa, da bo napaka bolj vidna oz. ropot bolj intenziven itd.
No potem pa sem se jaz vozil tako po navodilih in je bil ropot na desni strani občasno, pa ga spet ni bilo itd, vendar bolj intenziven še v ovinkih.
Pa je minilo 1 leto pa sem šel na isti servis. Pa so rekli, da bodo pogledali desno vpetje oz. polos. Ja pa bil avto dva dni na servisu, ker so morali naročiti novo polos za 400eur + delo.
Pa me klicali:"Ja gospod strošek bo 530 eur. Polos smo morali menjati, bila čisto deformirana. Ja pa imate srečo, da ni kaj poškodovala v menjalniku.
No zdaj po 2-3 letah opažam med vožnjo uuuuu.
Pa res ne more noben najti kaj je krivo, samo občasno po razpokani cesti pa vedno.
No pa mi izkušen mehanik reko tako, da gre verjetno in tudi očitno za tovarniško napako in da se naj zdaj tako vozim, ker bodo stroški 1/2 vrednosti avta in da res nimam sreče.
No pa še to. V mesecu novembru 2011 pri nižjih temp. sem peljal na servis, da pogledajo kaj poka okoli jermenov oz. više pri alternatorju in kaj hrsta ko odvzamen plin. Pa mehanik reko, da verjetno krivo, ker imam neorginal napenjalec mikro jermena INA. Po mnenju mehanika malo preveč močen. No pa smo ga menjali z originalom Fiat (če pogledate INA napenjalec (44eur) zadaj piše DAYCO, kar tudi na originalu piše (65eur)) pa je bilo isto-hrstanje. Pokanja v topli garaži pa res ni bilo slišati in sem spet izpadel ko ..... Pa je mehanik postavil avto ven, ko je bilo 0 stopinj. Pa se je začelo pokanje in diagnoza je pokazala okvaro jermenice alternatorja.
Pa smo porihtali alternator pa dali stari fiatov jermen z prevoženimi 9000km gor in je spet hrstalo. Pa smo dali gor jermen GATES pa hrstanja ni bilo. Tako smo potem stvar rešili. Napenjalec mikro sem reklamiro, vendar se je pokazalo, da jeOK, ker je bil na testerju.

Pa še to g. Marko. Kako mi lahko svetujete kot uraden servis za znamko Fiat, da dobim vrnjen denar od uradnega servisa FIAT, katerega mislim kmalu obiskati, da mi povrne škodo, ki mi jo je naredil z servisiranjem klima naprave?
Po velikem servisu 3/2010 mi je po 2 mesecih začel žvižgati ležaj klima kompresorja. Servis je ne ,da bi snel kompresor (snel samo jermenico) menjal ležal in mi napolnil še plin in dodal olje. Pa je se je zaželo spet nekaj dogajati okoli jermenov.
Sem šel ponovno nazaj mi sneli spet po istem postopku jermenico pa videli, da ima menjan novi ležaj občutno zračnost. In so seveda mi po mojih naporih res menjali gratis ležaj.
Zgodba pa se nadaljuje, ker nisem bil zadovoljen z zvoki. Pa sem šel na servis v MB Petrovčič pa so mi mojstri ugotovili zvito jermenico kompresorja, ki opleta za več kot 3mm. Ležaj pa, da ima zračnost. Tu so mi svetovali, naj grem lepo nazaj in se probam po najboljših močeh zmeniti.
Ja pa je vodja in lastnik servisa lepo me odslovil tako kot da sem si sam kriv.
G. Marko jaz sem bil tisti, ki je dal iz žepa za novi original DENSO kompresor in novo polnjenje klime po 1 letu. Ta uradni servis v MB mi je ugotovil tudi, da je primanjkovalo plina in je zato klima delovala samo z 1/2 moči. Prej z starim plinom je hladilo ko šus.
Odločil pa sem se za novi kompresor, ker za novi avto nimam sredstev in ker imam dovolj vsega sranja s tem servisom za en K, ki me je denarno in spihično zdelo.
Jermenica namreč pride 200eur in se dobi nekje na Švedskem, ker je ista kot jo imajo SAAB, OPEL, GM itd. Se pravi 1/3 vrednosti kompresorja DENSO.

Pa da še to omenim, da sem spraševal Vas zakaj nima Gp 1.4 t-jet 2008 na prvih amortizerjih omejilce hoda oz. penaste stoperje.
Pa ste lepo pogledali in jih po številki VIN mora imeti.
Seveda spet tovarniška napaka, ker jih ta ni imel in škoda, da nisem tega posliko, ker se z servisom, kjer je bil avto kupljen kljub garanciji ni dalo zmeniti, da to porihtajo. Rešil na lastne stroške, kjer ste mi svetovali še menjavo čežajev nad amortizerji, kar sem tudi naredil in je bilo nepotreben strošek, ker so narejeni boljše-zaščita ležaja kot pri FIAT Stilo.

G. Marko prosim za odgovor samo glede reševanja problema z kompresorjem klime. Avto ni bil karamboliran, kar lahko dokažem prek zavarovalnice in bil vedno servisiran na uradnem servisu.
Nikoli nisem nič delo zraven sam, razen menjave olja v motorju in filtrov.
Očitno je, da so mi zvili jermenico, ko so mi prešali ležaj ven.
To trditev servis odločno zavrača, ker so delali po FIATOVIH navodih. Drugi uradni servis pa reko, da se to tako ne dela, ko je kompresor še vedno gor.
Kako naj to rešim oz. imam jaz tudi kakšno pravico tu kot stranka na servisu?

Na zadnje bi še omenil, da sem pošteno vedno plačeval servise, si vzel tisti dan dopust, se peljal 36km tja in nazaj in zdaj ???

Hvala vnaprej za prijaznost in brez zamere.

Lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Servisi za en K
OdgovorObjavljeno: 03 Feb 2012 21:14 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Starost: 40
Prispevkov: 652
Kraj: Prlekija
G. Marko

Omenil bi, da imate seveda prav za trditev, da se z časom ko je zvok intenziven, sliši oz. postavi prava diagnoza. No to velja mogoče za kolesni ležaj, ko res ne more biti kaj večjega narobe in se voziš dokler se pač voziš.

Kaj pa v mojem primeru? Zakaj niso raziskali dalje, ko sem jim lepo povedo, da je nekaj hudo narobe in da seveda mislim tudi vse pošteno plačati? Za mene je to šlamparija in nesposobnost.
Če bi se zavzeli in stvar bolje pogledali bi ugotovili, da se je odvila varovana matica in s tem se snelo pesto iz desne polosi in poškodovalo utorni del na polosi in tudi kaj v menjalniku. Lahko je kasneje pametovati, da je to 1. primer in da do zdaj nikoli ni bilo problemov kot tukaj.
Če ste imeli polosi kdaj snete bi videli, da je narejeno varovanje matice pred odvitjem zelo slabo. Bar pri stilotih. Zakirnana na dveh mestih kot na mopedu.
Če bi servis tedaj bolje pogledo bi lahko rešili polos, zdaj pa je šla v kontejner in 530 eur bi se dalo porabiti mogoče kje drugje.
Kaj pa motor? Ko oddaja zvoke kot v mojem primeru in mi 1 leto pravili, da se utekajo neorginal jermeni. Ja zobati jermen je kriv so rekli, glasen je, pa dročniki tudi. Niso znali pa povedati zakaj so glasni dročniki.
Pa ga menjali z originalnim na moje stroške in bilo isto, skupaj z ostalim kar teče na zobatem jermenu. Tako ste mi tudi svetovali če si preberete.
Novi servis, ki mi je reševal, kar so mi ti specialci naredili je ugotovil, da napenjalec zobatega jermena ni bil v pravem položaju.
Tako, da je zdaj stvar rešena. Upaš lahko, da po 34.000km v takem stanju ni poškodovalo motorja.
Edino ostane, da jim grem lepo zdaj pokazat rezultat njihovega servisiranja.
Kompresor klime, kjer zgleda jermenica in sklopka kot bi jo meto po podu. Vprašanje kaj je z samim kompresorjem, ki je 1 leto hladil na 1/2 moči.
Ja v takih primerih res ne moreš čakati kaj se bo z časom zgodilo, ker gre avto potem lahko samo še na odpad.


Lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Servisi za en K
OdgovorObjavljeno: 11 Feb 2012 23:11 
Odsoten
Partner kluba
Uporabniški avatar

Starost: 51
Prispevkov: 1008
Kraj: ljubljana
Pozdravljeni

Kot se sami tudi strinjate je iskanje napake včasih zelo težko, kot iskanje igle v senu.
Glede na to da je bil avto že na 4.servisih pa še mnogo težje. Zato sem vam svetoval, da se vrnete na servis, kjer so vam že iskali napako in že izvajali popravila. Tam točno vedo kaj so pregledali, kaj še niso, kaj bi bilo potrebno pregledati ponovno, kaj so že razdirali in ali je morda ropot posledica tega.
Če bi vaše vozilo sprejel na naš servis, če ne bi bilo jasne napake in glede na to, da je bil na 4.servisih je verjetno ni bilo, bi bilo potrebno ponovno zamenjati jermena,vodno črpalko in ostalo kar paše zraven in nato iskati še naprej, glede na vaše dopise, ki sem jih dobil. Izvečki iz dopisov v narekovajih
"Po menjavi jermenov se je začelo cviljenje v območju jermenov. Menjali so na istem servisu ležaj jermenice klima kompresorja in servisirali klimo"
"Takoj po velikem servisu sem obiskal servis in jim reko, da se v območju jermenov sliši čuden zvok kot bi nekaj šklopotalo oz. rožljalo in seveda tega prej ni delalo. Zvok je podoben kot diferencial kamiona na avtocesti. "
"Po Vašem navodilu in tudi kar je smiselno smo tudi naredili.
Sneli smo mikro jermen in je šklopotanje jermenov še vedno bilo prisotno. Zato sem jim naročil naj na moje stroške menjajo zobati jermen, napenjalec in rolco. Tišje je bilo res z novimi."
"In zdaj 1. dan po tem posegu med vožnjo se sliši še bolj ropot in zvok kot bi krulil diferencial kamiona na avtocesti. Zvok oz. ropot je intenziven še bolj po slabi cesti. Po gladki se ne sliši."

Kako lahko nek serviser posumi glede na vaše pisanje, da gre na napako na alternatorju.
V napisanem piše da je šklopot prisoten tudi pri snetem micro jermenu. Ko je micro jermen snet, takrat se alternator, kompresor klime in ležaji micro jermena ne vrtijo in našteti deli ne morejo takrat povzročati ropota, ker mirujejo.

V takih primerih, ko napake ni mogoče odkriti, se lahko ugotovi vzrok samo tako, da se menja en rezervi del, naredi testno vožnjo, nato drugi del in testna vožnja in tako naprej. V primeru da po menjavi rezervnega dela ni razlike se lahko da star rezervni del nazaj, seveda za rezervni del, ki se večkrat rabi in je na zalogi in se ga ob menjavi ne deformira. Taka diagnoza poskušanja pa vzame ogromno časa, zato v takem primeru stranki svetujemo da še malo počaka, da se napaka bolj sliši in s tem se prihrani, s časom ko se neuspešno išče napako ali se postavi napačno diagnozo in izvede napačno popravilo.
Seveda pa je to ali se še čaka ali se išče napako takoj,odvisno od vrste napake in problemov ki jih povzroča. V primeru ko gre komaj zaznaven šum se ponavadi počaka, medtem ,ko v primeru ko neko vozilo cuka, ugaša se išče napako dokler se ne najde prave napake.
Včasih se ob iskanju prve napake opazi tudi napako, ki bi lahko povzročala prvotno napako pa se na koncu izkaže da to ni pravi vzrok( v vašem primeru je bila to zračnost ležaja kompresorja klime).

Fiat ne dobavlja rezervnih delov za kompresorje klime, kompresorji se menjajo samo v celoti z tovarniško obnovljenimi. Na našem servisu kompresorjev klim ne popravljamo.
Če se da ležaj kompresorja zamenjati, brez demontaže kompresorja ne vem in dvomim, ker je zelo malo prostora. To vam lahko pove in pokaže samo serviser , ki je to menjal.
In z njim se morate pogovoriti okoli skrivljene jermenice.
pregovor pravi: Kdor dela, tudi greši.

"Kaj pa v mojem primeru? Zakaj niso raziskali dalje, ko sem jim lepo povedo, da je nekaj hudo narobe in da seveda mislim tudi vse pošteno plačati? Za mene je to šlamparija in nesposobnost."
Tukaj se strinjam, če stranka sama ugotovi da je nekaj hudo narobe in je pripravljena da bo iskanje napake trajalo morda precej časa, se napako mora poiskati, ampak zmeraj se obrnite na servis , ki vam servisira vozilo in ve, kaj vse je bilo narejeno na vozilu, je bilo razdrto v kratkim, kaj še ne.

Samo velikokrat je problem, da stranke ni so pripravljene plačati tega iskanja.
samo za primer: Ko vozilo cuka bi vozilo vsi pri peljali na servis,na tester in tester bi moral vse pokazati. Žal pa ni tako, stranke pa iskanja napake ne bi plačale in serviser je takoj zanič, ker mu tester ni našel napake, ali je našel napačno napako. Vozilo lahko cuka, ker nekdo ne menja svečk,lahko so zamenjane pa je ene padla na tla in nima pravega razmaka,itd..... tester pa žal tega ne kaže. In zato bo tisti , ki bo iskal napako iskal vzroke lahko povsod, samo na novih svečkah ne, ure iskanja napake pa tečejo. Če je vozilo servisirano na našem servisu lahko v primeru napak, ki se pojavijo pogledam nazaj, kaj je bilo menjano in tako lahko takoj izločim stvari, ki morajo biti še dobre in iščem tam kjer bi lahko bila napaka. Ampak včasih se kljub najboljši volji in veliko porabljenega časa napake žal ni možno najti. Pred kratkim smo imeli na servisu Lybro. Že na prejšnem servisu je imela ropot na podvozju in nismo uspeli nič ugotoviti. Stranka se je na to navadila. Na podvozju ni bilo nobene zračnosti, ne lani, ne letos. Morda minimalno zračnosti na nosilcu-ležaju amortizerja. Stranka se je strinjala da nosilec zamenjamo in potem vidimo če je vredu. Po menjavi je bil ropot še vedno prisoten. Že meni je šlo na K ,ker je bil ropot po luknah zelo očiten in ker nismo nič mogli ugotoviti. Ker je bil januar in več časa, sva se dva cel dan ukvarjala s to napako in na koncu nama je uspelo ugotoviti, kje je bila napaka. Preden je stranka kupila avto je nekdo menjal roke z obnovljenimi. Siln blok, ki je naprešan na roko, je dobil zračnost in povzročal ropot. Ampak te zračnosti se ni čutilo s pajsarjem niti ko je bila roka odmontirana, videlo se je da je roka precej nova.

Zato tudi strankam, ki imajo probleme in niso naše stranke svetujem, da se za reklamacije najprej odpravijo na servis, kjer je bilo vozilo v predhodnem popravilu, ker pri nas morajo vse plačati. V letošnjem letu sem imel stranko, ki je bila 1.teden prej na drugem nepooblaščenem servisu, kjer so ji menjali EGR ventil, vendar mi tega ni povedala. Napake zakaj cuka vozilo nikakor nisem mogel ugotoviti. Na testni vožnji sem opazil, da je nekaj narobe z vsesanim zrakom. Zato sem odmontiral EGR ventil, ki je bil videti precej nov in ni bil zamašen in tudi električno je bil dober. Zato sem ga ponovno montiral nazaj, pregledal še marsikaj drugega in nato zamenjal še LFM in avto je še naprej cukal. Ko po dalšem času testnih voženj in razmišlanja nisem vedel več kaj storiti, sem zato montiral nov EGR in nazaj star LFM in napaka je bila odpravljena. Seveda sem stranki zaračunal delo in nov tovarniško obnovljen EGR. Sama stranka mi je potem povedala, da je bil celo cenejši kot na prejšnem servisu.

Velikokrat po mailu dobivam vprašanja, kaj bi lahko bilo zanič,zakaj ropota,zakaj cuka, koliko časa bo trajalo popravilo in koliko bo prišlo popravilo. Včasih lahko domnevan kaj bi lahko bilo narobe in povem okvirno ceno za domnevno napako, velikokrat pa žal ne morem pomagati, ker nisem vedeževalec.

Zato še enkrat ponavljam, naj se stranke obračajo za reklamacije ali za napake ki se jim pojavijo, najprej na servis, ki jim servisira vozilo, servis kjer je bilo popravilo izvedeno prvič in tam vztrajajo, da se napaka poišče in ne na 5. ali 10.servis.


Lp, Marko

_________________
Specializirani serviser in partner Fiat kluba Slovenije

TEL.: 01/427 25 68 - FAKS: 01/427 25 68 - GSM: 041/732 530 - E-POŠTA: servis.kavcic@gmail.com


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Servisi za en K
OdgovorObjavljeno: 13 Feb 2012 16:06 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Starost: 40
Prispevkov: 652
Kraj: Prlekija
G. Marko

Predlagam, da me povabite na vsakoletno usposabljanje, kjer so prisotni vsi serviserji za znamko Fiat in da tam dorečemo kaj je tukaj šlo narobe. Lahko potem napišemo eno dobro študijo za učbenike.
Seveda bom pripeljal svoj konjiček in prinesel s sabo demontirane učne predmete, ki so bili potrebni nujne menjave.
Mislim, da le tako lahko zaključimo zadevo in se nekaj naučimo iz tega vsi skupaj.

Lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Servisi za en K
OdgovorObjavljeno: 20 Mar 2012 14:26 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Prispevkov: 156
Kraj: Grosuplje
Mislim, da bi se lahko iz Markovega teksta vsi nekaj naučili. In tisti, ki je prebral vse lahko vidi, da gre za predanega in poštenega serviserja, kateremu človek z lahkim srcem plača pošteno zaslužen račun.

LP Luka


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Servisi za en K
OdgovorObjavljeno: 23 Mar 2012 19:46 
Odsoten
vozi cegu

Prispevkov: 392
Predvsem postenega, kar je danes res redka vrlina. Poleg tega odgovarja celo na emaile, tudi v nedeljo zvecer. :041.gif:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Servisi za en K
OdgovorObjavljeno: 29 Mar 2012 10:26 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Starost: 40
Prispevkov: 652
Kraj: Prlekija
Nenajavljeno se bom oglasil na servisu Kavčič, da se prepričam o kvaliteti servisa.

Hecno je da so servisi ponavadi do stranke prijazni, dokler se ne pojavi kakšen problem. Samo dober servis in pripravljenost vodja servisa je tista, da se problem pozitivno reši tudi za stranko.

Lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Servisi za en K
OdgovorObjavljeno: 30 Mar 2012 13:50 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Starost: 38
Prispevkov: 547
Model, ne zapenjaj čez mejo. Tudi jaz bi lahko marsikatero povedal čez servise, a čez Marka ne morem niti ene. Prišel sem že nenajavljen, a se je vseeno začel ukvarjati s težavo. Poleg tega mi je popust ponudil kar sam od sebe, kar je bil manjši infarkt, ostali so mi namreč hoteli zaračunati kolikor se je dalo.

_________________
frcko


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Servisi za en K
OdgovorObjavljeno: 03 Apr 2012 09:12 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Prispevkov: 156
Kraj: Grosuplje
Ja, nenajavljeno se pojavi tam, po možnosti nadrkan in utrujaj človeku, ki ima dela čez glavo na dve minuti telefone in podobno. Tudi vodja servisa je samo človek in to človek, ki dela mnogo več kot povprečen zaposlen. Lepa beseda in prijaznost ponavadi vedno naleti na dober odziv. Če boš pa tam utrujal in tečnaril, te pa lahko tud Marko nekam pošlje, vsaj zase vem da bi te.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Servisi za en K
OdgovorObjavljeno: 03 Apr 2012 20:36 
Odsoten
vozi cegu

Prispevkov: 392
Ze dosti pove to, da je clovek poslal 28 mailov in se da Marku se zmeraj odgovarjati nanje.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Servisi za en K
OdgovorObjavljeno: 04 Apr 2012 09:42 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Starost: 40
Prispevkov: 652
Kraj: Prlekija
Jaz sem vedno bil kot stranka korekten in korektno plačal, koliko je pač znašal račun. Tudi za razne študije nesposobnih serviserjev. Nikoli se nisem vtikal v njihovo delo in kompliciral, ker sem jim 100% zaupal.
Moram pa povedati, da pa ko te servis nasere in ti naredi škodo ti morajo popustiti živci.
Vem, da ne moreš postaviti 100% diagnoze, vendar pa je z servisi ki sem jih do zdaj obiskoval nekaj hudo narobe, da niso našli problema tudi po več urah študij.

Servis, ki ga tu vi hvalite ne poznam in ne morem podati ocene. Se bom pa oglasil, ko bom v bližini in pogovoril z g. Markom.
Dal mi je po mailu mnenja, ki so bila iz prakse korektna, vendar sem mislil tukaj le komentirati, da lahko podaš brez, da bi pogledal avto le približno diagnozo, kar sem se tudi zavedal.

Jaz sem si bil pripravljen takrat vzeti dopust in se zmeniti za termin na servisu Kavčič, da mi pomagajo, ker ga na forumu vsi hvalite kot najboljšega serviserja, vendar sem od g. Marka dobil odgovor, da če mi drugi ne morejo pomagati tudi on ne more.
Ta izjava se mi je videla nekam nestrokovna. Jaz nikoli nikomer nisem ostal dolžan in bil tudi ta poseg plačal.
Mogoče je g. Marko mislil, da sem kompliciran človek, ki nikoli ni z ničemer zadovoljen in se me je hotel hitro rešiti z to izjavo.

Kot je napisal smasher je imel po menjavi menjalnika problem.
Ali je servis pogledo menjalnik prej kot ga je namontiral gor, kljub temu da se je vedelo, da je bil demontiran iz karamboliranega avta?
Mislim, da ne ker kot slišim danes serviserjem je take stvari velika muka preverjati in rajši rizkirajo oz. predlagajo strankam v primeru komplikacij celi novi menjalnik.
Res je, da bi stalo razdiranje in kontrola menjalnika nekje toliko kot rabljen menjalnik.
Ali lahko kot stranka uveljavljaš reklamacijo v tem primeru, da ne plačuješ ponovno servisne storitve.

Jaz sem zdaj našel servis, ki je res vreden zaupanja in s katerim se vse lahko zmeniš.

Omenil bi, da imajo v Nemčiji par krat na leto inštitucije obiske pri serviserjih, kjer podajo potem ocene o kvaliteti servisne storitve oz. samega servisa.
Mislim, da to pri nas manjka.

Zato ne dajajte nadaljnih in nepotrebnih komentarjev.
Lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Servisi za en K
OdgovorObjavljeno: 04 Apr 2012 10:34 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Starost: 38
Prispevkov: 547
Jaz ti bom dal še enega, morda je celo nepotreben:

Marko je k sreči eden tistih serviserjev, ki znajo reči NE (in dobro si preberi to besedo), ker nima navade nategovati ljudi, da bi mu plačevali zato, ker bo on opravljal diagnostiko, ki lahko tudi presega vrednost avta.
Ostali so ti vsi nekaj prčkali in vsi skoraj nič našli. Kaj imaš raje: še en servis, ki bo naredil podobno ali človeka, ki ti naravnost pove kakšna je stvar? Ja vem, naravnost je včasih težko sprejemljivo, ampak na dolgi rok precej bolj kot: bomo, ni problema, seveda gospod, za vas vse...., na koncu pa NIČ.

_________________
frcko


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Servisi za en K
OdgovorObjavljeno: 04 Apr 2012 11:20 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Starost: 40
Prispevkov: 652
Kraj: Prlekija
FRCKO

Ti si samo olje menjavaj sam dalje, ostalo pa ?

Lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Servisi za en K
OdgovorObjavljeno: 04 Apr 2012 14:58 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Starost: 38
Prispevkov: 547
Odgovor zgoraj sam po sebi vse pove o tvoji "odraslosti".

Če verjameš ali ne, bi k Marku peljal tudi Forda, ki ga imam zdaj, pa ne morem, saj ga ne želi servisirati. Pa ne brani se denarja, ampak to ni njegovo področje, za te stvari nima pravega orodja in jih ne želi delati na pol. Te besede pa vse povejo o njegovi profesionalnosti. Če bom še kdaj imel fiata, sem prvi pri njemu na servisu.

Tebi blanik pa srečno, upam da najdeš vzrok težav.

_________________
frcko


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 23 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2  Naslednja

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games