domov
  • Fiat Klub
  • WithCar
  • Techno racing
  • Kovinoplastika Kavs
  • Amortizer d.o.o.
  • A2R
  • Orange Audio
  • Poliglob
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
 
Danes je 17 Jul 2019 13:19

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 415 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1 ... 17, 18, 19, 20, 21
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Re: Moj trenutni vozni park
OdgovorObjavljeno: 09 Okt 2018 15:28 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 9212
Kraj: ljubljana
Damir kaj je z tvojim motorjem narobe? Pije olje ali vodo? Kleplje?

_________________
Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Moj trenutni vozni park
OdgovorObjavljeno: 09 Okt 2018 21:02 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 42
Prispevkov: 1454
Kraj: Preshgain
@MRZLY, ni problema, lahk ose slišimo ali pa vidimo! :040.gif:
Za obnovo si postavljat neko € mejo, kot ti praviš "budget", je pa meni nesmiselno! Zakaj, če hočeš res imet zadevo na dolgi rok, se nabere potrebnih €. Olajšava ti je edino to, da je za 2.0 5-valjnik veliko več še dobavljivega materiala, posledično temu cenejšega, kot za 2.4, v mojem primeru.

Za prvo obnovo glave ne vem niti približno, v drugo sem pa plačal 292€, vključno s tlačnim testiranjem.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Moj trenutni vozni park
OdgovorObjavljeno: 10 Okt 2018 08:15 
Odsoten
Predsednik kluba
Predsednik kluba
Uporabniški avatar

Starost: 31
Prispevkov: 1394
Kraj: Loška dolina- Notranjska
Čare napisal/-a:
Damir kaj je z tvojim motorjem narobe? Pije olje ali vodo? Kleplje?


Nič ni narobe, samo lotil bi se obnove, da bi bil motor malo bolj "frišen". Zna bit da je mal zamorjen, tudi ko smo svečke menjal so bile dve konkretno črne...

Itak je treba motor ven vzet ker je treba pri menjalniku nekaj poštimat, mislil sem menjati še sklopko, variator faze, klimo treba zrihtat, pri izpušnem kolektorju zna pušča.

Vglavnem sem mislil da ker bo mašina zunaj bi se lahko nardil eno generalko...v koliko bom šel detajle še ne vem, bi pa rad da bi zgledalo veliko lepše...

menjal bi tudi vsa tesnila da nebi več olja teklo, sicer ne delam nekih kilometrov ampak ajde... Letos v cca 3000km je znal popit ene pol litra.

_________________
Slika


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Moj trenutni vozni park
OdgovorObjavljeno: 10 Okt 2018 10:24 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 42
Prispevkov: 1454
Kraj: Preshgain
Saj bistvo bi bilo doseženo že, če motor podreš na prafaktorje, ga temeljito očistiš in zamenjaš tesnila. Se z leti, sploh če avto veliko stoji in slaba kvaliteta olja, nabere precej oljnih usedlin, kar samo maši pretoke/kanale.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Moj trenutni vozni park
OdgovorObjavljeno: 10 Okt 2018 15:54 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 9212
Kraj: ljubljana
Zaradi pol litra na 3000 km si ne delaj stroškov in ne odpiraj mašine. Podihtaj kar pušča, ultrazvočno daj spucat šobe, nastavi ventile če niso hidravlični in čao.

_________________
Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Moj trenutni vozni park
OdgovorObjavljeno: 21 Okt 2018 21:50 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 42
Prispevkov: 1454
Kraj: Preshgain
Danes Kappa sestavljena, ponovno. Vse je potekalo brez kakršnekoli, tudi najmanjše težavice! Avto lepo deluje in naj tako tudi ostane! :042.gif: Sem pa vijake uspel dobiti ven brez varjenja in drugih "kovaških" pripomočkov. Sem končno in po vseh težavah dobil umesno mero ključa. Tako sem na roko "dodelal" vse vijake, da je ključ prijel. Poškodovana 2 zamenjal z drugima in vse zategnil po predpisih!
Tokratni strošek "remonta", 733,47€... :meneni:

Je bila pa ena traparija pri originalnem setu za veliki servis! Po kataloški številki ustreza tudi za mojo Kappo, vendar so na embalaži navedeni samo FIAT Stilo, LANCIA Lybra in Thesis. In na zobatem jermenu je manjkala ena oznaka, ki v pravilno pozicijo postavi glavno gred in izpušno odmično gred. Sem potem moral oba jermena natakniti na jermenico in dorisati manjkajočo oznako.


IN, ker težavica mora bit prisotna, vsaj ena, je seveda potem doma prišla na plano. Ženi se je pri enoročni kuhinjski armaturi odlomila ročka. Voda teče na polno. Zaprem ventil v kuhinji za hladno vodo in v kopalnici za toplo vodo. Seveda, to se je zgodilo ob 14:55 uri. Celih 5 minut prej, kot se zapre zadnja tehnična trgovina v LJ, kjer bi lahko kupil armaturo. Pol pa Bolha in staknem eno, še čisto blizu men je bila. :040.gif:
Premotaža sledi, odprem ventil za vodo v kuhinji, voda teče. Hočem odpreti ventil v kopalnici, se zlomi. :061.gif: :019.gif:
In sedaj na vrat na nos najti mojstra, ki bi nam zamenjal ta podometni ventil...

Nikoli ne gre brez nepotrebnih težavic...


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Moj trenutni vozni park
OdgovorObjavljeno: 07 Jan 2019 13:30 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 42
Prispevkov: 1454
Kraj: Preshgain
Dolgo nič novega, ker ni nič novega! :D
Po drugem servisu se samo vozim in eksperimentiram! Počasi se bliža redni servis, ampak vseeno nisem mogel, da ne bi pogledal malo »v motor«! Je bila pač sobota za kaj drugega neuporabna.
Hladilne tekočine je toliko, še vedno, kot sem jo nalil. Olja v motorju je mogoče kak prdec manj, glede na merilno palčko, kot sem ga vlil ob servisu. Svečke pa briljantne!

Slika


Ampak, seveda sem s svečkami eksperimentiral!
Tovarniške so Champion RC8BYC, alternativa tudi NGK BKR6EKC. Sploh na NGK BKR6EKC avto deluje fantastično!
Vmes sem imel montirane, do sobote, še NGK Iridium BKR6EIX in nazadnje Denso K20TT! Oboje kao še boljše, za boljše performanse motorja. Pa oboje en drek, motor malo težje vžge, bolj trese v prostem teku, je glasnejši in pod obremenitvijo motor precej »grgra«! Preizkušeno tako z že rabljenimi in novimi vžigalnimi tuljavami, obakrat isto.

Potem sem pa montiral nazaj svečke NGK BKR6EKC, ki sem jih imel po obnovi motorja do ponovnega remonta glave. 4 BP, ena mal nakurjena, zato zamenjana z novo. Motorče vžge kot suh purfl in performanse so boljše!
Slika

In rezime, ni nujno, da je »boljša« in dražja svečka zagotovilo za boljše delovanje motorja! (kar sem nekje že omenil, se mi zdi…)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Moj trenutni vozni park
OdgovorObjavljeno: 07 Jan 2019 17:36 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Starost: 32
Prispevkov: 1386
Kraj: Obala (med letom Lj)
NGK V line, so za moje pojme odlične svečke, recimo jaz imam oba avta ma plin, in bosch ima kao psoebne svečke za LPG ki koštajo 10€ na svečko in nevem kaj. NGK V line, so mi zdržale na plin komot 40 000km in to ta navadne svečke.

_________________
Kupu avto, umru od lakote...
Vgradil LPG, še zmiraj lačen...
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Moj trenutni vozni park
OdgovorObjavljeno: 21 Jan 2019 22:57 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 42
Prispevkov: 1454
Kraj: Preshgain
Ma ja, svečke tiste, ki so predpisane. In ni nikakršnih težav. Sedaj motorče izvrstno prede, ne kaže nobenih nepravilnosti, kmalu sledi redni servis. Menjava olja ipd.

Sem pa se spomnil in škljocnil izpuh! Je čist, kar je dober znak za kondicijo motorja. Tudi zunanji rob nič sajast!

Slika Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Moj trenutni vozni park
OdgovorObjavljeno: 22 Apr 2019 21:33 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 42
Prispevkov: 1454
Kraj: Preshgain
Nic novega! Zadevšna dela, že par kkm nazaj naredil redni servis! Danes sem jo uspel preobuti v letne copatke. Še vedno pa iščem sesalni klektor... :(

Zadaj sem zamenjal zavorne ploščice. Opral cilindre, razmastil, nove ploščice in na vseh kolesih malo prezračil zavorni sistem, preventivno. Zavorne ploščice so bile čisto pri kraju. Zamenjal tudi končnike zadnjega stabilizatorja, bolj nepotrebno, ker ropot so povzročale zajle za ročno. So tudi že v slabi kondiciji in bodo zamenjane. Enkrat...

Slika Slika Slika Slika Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Moj trenutni vozni park
OdgovorObjavljeno: 22 Apr 2019 23:48 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 46
Prispevkov: 1118
Kraj: Vodice
Lepo rihtaš tole kračo. Kaj bi ti s cajtom, če bi imel pri hiši nov avto? :)
ps: nekdo je rešil celo križanko :D

_________________
I didn't do it! Lawyer fucked me!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Moj trenutni vozni park
OdgovorObjavljeno: 23 Apr 2019 22:29 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 42
Prispevkov: 1454
Kraj: Preshgain
Verjetno bi se zapil od dolgočasja... :škrbina:

Križanke pa imamo v družini! Od vseh jih še jaz najmanj rešujem. Qrc, tako smo si včasih kratili čas! :040.gif:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Moj trenutni vozni park
OdgovorObjavljeno: 27 Apr 2019 20:55 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 42
Prispevkov: 1454
Kraj: Preshgain
Končno, sesalni kolektor! :048.gif:
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Moj trenutni vozni park
OdgovorObjavljeno: 30 Apr 2019 20:38 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 42
Prispevkov: 1454
Kraj: Preshgain
V nedeljo sem bil malo priden in zamenjal ta famozni sesalni kolektor. Ga je bilo potrebno temeljito očistit, zamašit eno cevčico na vrhu, ker je bil donatorski avto na plin. Se je V.I.S. loputa čisto drugače odpirala ročno! Kolektor je od LANCIE Lybre in po nobenih kataloških številkah ne paše na mojo Kappo, razen če bi imel kupejko. Fizično je pa zadeva čisto ista, še kataloške številke vseh pritiklin na kolektorju so enake, kot pri moji Kappi. Tudi fizično je enak, le na Lybri je bil vakuumski regulator malo drugače pozicioniran, na čisto spodnji prosti luknji. Ne vem zakaj je tako, jaz sem ga samo zamaknil, da je bilo vse enako pozicionirano kot na originalu.
Slika Slika Slika Slika


Zamenjal sem še »razluftan« nosilček ene od pletenic za prestavljanje na menjalniku. Cela j... je bilo odstraniti zaponko, ampak pametni popusti. Torej, zaponka je popustila… :D Vse malo podmažem in namontiram nazaj. Od obnove motorja, ker so novi tudi vsi nosilci motorja, se »težje« včasih pa težko prestavi v 5. prestavo. Po menjavi nosilčka je precej bolje/lažje. Je bil gumijasti del čisto prežvečen. Se komu sanja, kaj bi še lahko botrovalo težjemu prestavljanju? Ker škrta nič, olje v menjalniku je enako kot prej. Mogoče še nastaviti prestavno ročico na sredinskem grebenu? Ali pa, da so za zamenjati plastični deli na prestavnem mehanizmu? Samo ni logično, nekako, da je včeraj delalo, danes pa ne več. Brez kakršnegakoli posega v mehanizem… https://www.ebay.de/itm/SET-SCHALTHEBEL ... SwevZaltK4
Slika Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Moj trenutni vozni park
OdgovorObjavljeno: 30 Apr 2019 20:38 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 42
Prispevkov: 1454
Kraj: Preshgain
Spotoma zamenjal še hidravlični cilinder sklopke na pedalu, primarni cilinder, ker je bil trenutni že star skoraj 10 let in je začel solziti.
Sam motor, agregat v avtu, pa z vseh strani čisto suh! :B
Slika Slika Slika Slika


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 415 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1 ... 17, 18, 19, 20, 21

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games