domov
  • Fiat Klub
  • Techno racing
  • A2R
  • Poliglob
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • WithCar
  • Orange Audio
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • Kovinoplastika Kavs
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
  • Amortizer d.o.o.
 
Danes je 18 Sep 2019 13:28

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 63 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 09 Jul 2009 08:24 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 34
Prispevkov: 627
Kraj: Dravograd
Najprej ti želim čimveč breztežavnih in uživajočih km :040.gif: imaš podobnega kot sem ga imel jaz samo, da je moj imel še usnjeno notranjost :zeko:

Glede športnega filtra imaš 2 opciji. Panelni filter z kateremu lahko pričakuješ nič. Ne prirastka moči in tudi zvok se načeloma ne spremeni toliko, da bi bilo opazno. Tisto kot praviš, da ima z filtrom enak zvok kot z blow-offu se sliši recirkulacija zraka v motorju. To boš dosegel samo z odprtim filtrom, ampak po izkušnjah angležov je najbolje vzeti tale komplet od GSR Induction - http://www.gsrengineering.com/engineeri ... uction.htm

Grozni priratek moči ni za pričakovat zna se pa najdit kakšen konj ali dva :) razen, če boš remapal :muahahaha:

Glede blow-offa imaš tudi bolj poceni opcijo, ker ima avto že original internal blow off. In sicer narediš takole (na prvi sliki je original na drugi pa je pokazano katero cev je treba odstranit - levo cev se zamaši na desno pa kakšen filter gor nabiješ za oljne hlape in je to to).
SlikaSlika

Z nakupom blow-off boš edino spremenil zvok, ki ga boš slišal.

Je pa en težava pri tem, ker ima pač vse svoj namen. Sicer se pri Fiatu ne najde kakšna razlaga glede tega se pa pri VW.

Citiram:
Die richtige Bezeichnung für das Teil ist "Schubumluftventil". Beim vom-Gas-gehen wird die Drosselklappe beim Benzinmotor geschlossen, der Turbolader hat aber ein gewisses Trägheitsmoment und fördert weiter Luft Richtung Motor. Deshalb wird beim Gas-Wegnehmen das Schubumluftventil geöffnet und die geförderte Luft wieder vor den Verdichter des Turboladers geleitet. Das hat zwei Vorteile: das Ansprechverhalten des Motors wird besser, weil der Turbolader auf Drehzahl bleibt und die sog. Pumpgrenze des Verdichters (Thermodynamik) wird nicht unterschritten.


Torej T-Jet in blow-off načeloma :074.gif:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 09 Jul 2009 09:31 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 40
Prispevkov: 2018
Katerakoli menjava filtra je tudi vprašljiva pri turbo gnanih motorjih. Ajde pretok se morda malenkost zboljša, vendar turbina hoces noces tisti zrak vedno segreje. Itak ga pa polni pod pritiskom, tako daaaaa...Jaz bi evre vtaknil kam drugam raje ;)

LpF

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: odg
OdgovorObjavljeno: 09 Jul 2009 14:57 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 32
Prispevkov: 145
Kraj: Ljubljana - Bežigrad
U hvala vam za odgovore!

ok.....blow off-a ne bom dajal not. Za filter še nevem. Kolega ima dvojni konusni filter noter in se zelo lepo sliši :056.gif:

OZI: čemu pa služi prvotno tale cev k je na slikcah sneta??

_________________
Enjoy the Ride


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 09 Jul 2009 21:18 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 34
Prispevkov: 627
Kraj: Dravograd
http://en.wikipedia.org/wiki/Blowoff_valve

Samo, da je interni :)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 09 Jul 2009 21:52 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 37
Prispevkov: 254
Kraj: Tolmin
Ce mislis original cev dol dajat, da bos slisal blow-off, potem nujno zapri odprtino na cevi, ki vraca zrak v sesalni kolektor, sicer tvegas okvaro turbine zaradi smeti, ki jih vsesa.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 09 Jul 2009 22:09 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv
Uporabniški avatar

Starost: 29
Prispevkov: 65
Kraj: Okolica LJ
jst bi na tvojem mestu pustu tko k je :škrbina: ker če boš dau cevko dol in ti bojo res pršle smeti notr boš meu sam brezvezne stroške ;) ... kokr sm pa slišu pa turbine niso pocen :lookdown: :068.gif:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: cevka
OdgovorObjavljeno: 10 Jul 2009 00:47 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 32
Prispevkov: 145
Kraj: Ljubljana - Bežigrad
No....tole s cevko se ziher ne bom igral :) ..... me je tale link na wikipedijo mal priučil o zadevi :040.gif:

Mislim da bom pustil tko kakor je. Kolega mi bi pa s svojega bravota posodil Športni filter, tok da vidim kako je :).....no bomo vidli :)

Sej malo se vseeno sliši tale pssst k spustim gas....ampak nebi škodlo če bi bil bolj glasen. :030.gif:

U....še eno vprašanje: Kolega ki ima enak avto sanja nekaj o menjavi turbine. Dal bi močnejšo. Kaj vi pravite??...se sploh splača? je potrebno intercooler menjat?....škoduje motorju? :019.gif:

LP

_________________
Enjoy the Ride


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 10 Jul 2009 08:52 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 34
Prispevkov: 627
Kraj: Dravograd
Ni čisto tako enostavno, da daš večjo turbino in potem je magično več konjev. Motor kot osnova očitno zdrži kar nekaj konjev, ampak je treba določene komponente večji moči prilagoditi.

Prvo je treba "najdit" večjo turbino, ki paše na tale izp.kolektor. To bi lahko npr. vzel od Abarth SS verzije. Večji IC, ampak ne megalomanski, ker največ se zrak ohladi v prvem delu IC-ja. Potem injektorji stock od 150hp so dobri samo do 176-180hp tako da bi bilo potrebno menjat tudi te. Predelat airbox, drugi downpipe, izpuh bolj odpreti, kakšen 200 cell katalizator in seveda kvaliteten remap.

Torej če vse to skup potegneš boš hitro prebil 2-3k € (že katalizator bo 400-500€, 100€ downpipe, 500€ zadnji lonec, turbo :freak: ,....). Z takšnim setup je pomoje možno tudi čez 200hp prilezti, ampak potem moraš tudi na upgrade podvozja pomisliti. Najbolj pomembo so pa tudi zavore, ki bi jih moral toliko konjem prilagoditi.

Če pomisliš koliko stane SS kit, da imaš realne 180hp oz. ne realne, ampak uporabne, da imaš čimvečjo območje moči in ne nekih špic s katerimi se lahko v gostilni hvališ, ti bo hitro jasno, da vsak upgrade bo drago stal.

Če ima prijatelj 150hp T-Jet ga naj samo remapa in bo prišel tam 170-180hp, čeprav 180hp je bolj izjema, ker je enostavno turbina premala.

ps. glede bolj glasnega zvoka "psss" - ali boš dal blow-off gor ali samo tisto cevko dal stran (zamašil levo na sliki in dal na desno mali filter) se bo ista škoda delala na turbini.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 10 Jul 2009 08:58 
Odsoten
Član UO kluba
Član UO kluba
Uporabniški avatar

Starost: 43
Prispevkov: 13080
Kraj: Ljubljana
Lahko probaš najti malo več informacij o predelavi AR Mito http://www.italiaspeed.com/2008/cars/al ... /2811.html :)

_________________
Včeraj Fiat, danes Fiat, jutri Fiat - Fiat za vedno!!!!!


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: hvala
OdgovorObjavljeno: 10 Jul 2009 10:07 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom

Prispevkov: 4720
Kraj: Ljubljana
Nightwish napisal/-a:
hvala hvala :D

plani.....hmmmm

En znanec ima enakega bravota (skoraj :D ) in je namontiral gor športni filter in ma tok hud zvok :D....skor tko k blow off :meneni:

Drgač bi pa ful rad dauz notri blow off ventil da malo zapiska ko spustim gas :D....samo nevem kako je pol z garancijo itd itd....

Drgač kakšne druge predelave vinde pa ne bom delal :)....zaenkrat ;)


a ma ta tvoj znanec tut črnga???? pa nekje z brezovce je???? k sm se pelu z njemu pa ni blo švoh, če ti je všeč da imaš glasen motor.moje mnenje je, da mogoče sam kake druge feltne drugače pa ne diraj, ker mu čist nč ne manjka, no mogoče edin mal dobre muske notr ;) , drgač pa fajn kolica, čuvi ga.

_________________
fičo je še vedno zakon


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: hvala
OdgovorObjavljeno: 10 Jul 2009 10:53 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 32
Prispevkov: 145
Kraj: Ljubljana - Bežigrad
Hvala vam za nsvete. Jst sm se odloču da ne bom nič diral po mašini ker je brezveze :D.....vendo sm si želu met tazga bravota, in zdej k ga mam ga bom pustu stock!....I like it! :muahahaha:

Ta moj kolega pa je tm nekje iz brezovice ja.....horjul al neki tazga če se prou spomnm. Tm nekje :D pa tud ma črnga ;)


Ko pa mojga nadlednjič operem (nedelja) pa še kakšne slikce pripopam hehe :)

musko sm mu že dau dobro notr ja :D....za moj okus namreč ;) :068.gif:

_________________
Enjoy the Ride


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: hvala
OdgovorObjavljeno: 10 Jul 2009 10:56 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom

Prispevkov: 4720
Kraj: Ljubljana
Nightwish napisal/-a:
Hvala vam za nsvete. Jst sm se odloču da ne bom nič diral po mašini ker je brezveze :D.....vendo sm si želu met tazga bravota, in zdej k ga mam ga bom pustu stock!....I like it! :muahahaha:

Ta moj kolega pa je tm nekje iz brezovice ja.....horjul al neki tazga če se prou spomnm. Tm nekje :D pa tud ma črnga ;)


Ko pa mojga nadlednjič operem (nedelja) pa še kakšne slikce pripopam hehe :)

musko sm mu že dau dobro notr ja :D....za moj okus namreč ;) :068.gif:


pravilno si se odloču.
pozdrav tadeja ;) ;)

_________________
fičo je še vedno zakon


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: hehe
OdgovorObjavljeno: 10 Jul 2009 19:42 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 32
Prispevkov: 145
Kraj: Ljubljana - Bežigrad
hehe bom ga pozdravu.

Aja....samo v vednost: probal sem tisto cevko s slike dol snet in zvok je res luštn hehe :D bruuuum cssssss :029.gif: .....seveda sem probal na mestu in se nisem vozil naokol ;)

LP :D

_________________
Enjoy the Ride


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 10 Jul 2009 20:37 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv
Uporabniški avatar

Starost: 29
Prispevkov: 65
Kraj: Okolica LJ
veš kaj bi lahko naredu če hočš met blow off :012.gif: :012.gif: jst sm meu zej na svojem stilotu cevko ko gre do turbine prerezano (nevem kako se je to zgodlo) pa sm meu konstantni blow off :škrbina: :škrbina: stalno je pihalo vn :P


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: heheh
OdgovorObjavljeno: 11 Jul 2009 15:09 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 32
Prispevkov: 145
Kraj: Ljubljana - Bežigrad
hehe.....bom 'ponesreči' prerezal cev :P:P hec ;)

Avto je potreben pranja pa je tok smotano vreme da se ga niti ne splača prat :neodločn:

no ja.....bo že bolš :D

drugače pa: včeri ponoči sem malo testiral tipko Sport. Moram rečt da se kar precej pozna. Stopalka za plin oz. plin nasploh je velik bolj odziven. Gre pa ko raketa hehe :D .....I LIKEEEE :P

_________________
Enjoy the Ride


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: heheh
OdgovorObjavljeno: 11 Jul 2009 23:58 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv
Uporabniški avatar

Starost: 29
Prispevkov: 65
Kraj: Okolica LJ
Nightwish napisal/-a:

drugače pa: včeri ponoči sem malo testiral tipko Sport. Moram rečt da se kar precej pozna. Stopalka za plin oz. plin nasploh je velik bolj odziven. Gre pa ko raketa hehe :D .....I LIKEEEE :P


Jst zaenkrat lahko mojga stilota sam prosm da gre hitrej :škrbina: :škrbina: edina tipka k jo mam da bi se kj spremenila hitrost je .... KLIMA =) ... prtisnem in gre mal počasnej :) :P


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: klima
OdgovorObjavljeno: 14 Jul 2009 22:54 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 32
Prispevkov: 145
Kraj: Ljubljana - Bežigrad
hehe :D ...huda :D

Preizkušal sem porabo pri 120 km/h s tempomatom (klima in brez)
- Brez klime okol 7.0 L
- Z klimo pa 7.3 do 7.5

Drugače pa imam povprečno porabo 8L + - 0,2 :D

Blue & Me sistem pa deluje fenomenalno.....lepo se sliši glas in tudi drugi mene lepo slišijo. :041.gif:

Na k**** mi gre edin to k mi usi znanci težijo če jim dam za krog :079.gif: hehe

_________________
Enjoy the Ride


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: klima
OdgovorObjavljeno: 15 Jul 2009 06:25 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 38
Prispevkov: 501
Kraj: Ljubljana
Nightwish napisal/-a:

Na k**** mi gre edin to k mi usi znanci težijo če jim dam za krog :079.gif: hehe


pa jim ne dat :P


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 15 Jul 2009 09:07 
Odsoten
- nič mi ni všeč -
Uporabniški avatar

Prispevkov: 1845
Kraj: Ljubljana
Ker imam doma 2 x turbo avtomobilča in mi je bilo "smešno" kako naredite blow off samo z filtrom za oljne hlape sem vesel da je enkdo končno dal slikco gor... načeloma bi samo filterček na tej cevki preprečil vse slabe stvari, ker ne vleče zraka ampak ga ven porine ;)

tako da ne vidim razloga zakaj ne poceni do blow off efekta... plus za turbo je bolje da se ne odvečen zrak ne vrača nazaj v sistem... ;)

moram pa dodat da so italjani res carji za take stvari... naredili so blow off in ga zaprli... če ga kdo hoče slišat pa enostavno v 2 minutah "porihta" igračko..

_________________
Izvinite mome kolegi... on je majmun pa ne pozna.. :)

Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 15 Jul 2009 09:13 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 40
Prispevkov: 2018
Ozi napisal/-a:
Ni čisto tako enostavno, da daš večjo turbino in potem je magično več konjev. Motor kot osnova očitno zdrži kar nekaj konjev, ampak je treba določene komponente večji moči prilagoditi.

Prvo je treba "najdit" večjo turbino, ki paše na tale izp.kolektor. To bi lahko npr. vzel od Abarth SS verzije. Večji IC, ampak ne megalomanski, ker največ se zrak ohladi v prvem delu IC-ja. Potem injektorji stock od 150hp so dobri samo do 176-180hp tako da bi bilo potrebno menjat tudi te. Predelat airbox, drugi downpipe, izpuh bolj odpreti, kakšen 200 cell katalizator in seveda kvaliteten remap.

Torej če vse to skup potegneš boš hitro prebil 2-3k € (že katalizator bo 400-500€, 100€ downpipe, 500€ zadnji lonec, turbo :freak: ,....). Z takšnim setup je pomoje možno tudi čez 200hp prilezti, ampak potem moraš tudi na upgrade podvozja pomisliti. Najbolj pomembo so pa tudi zavore, ki bi jih moral toliko konjem prilagoditi.

Če pomisliš koliko stane SS kit, da imaš realne 180hp oz. ne realne, ampak uporabne, da imaš čimvečjo območje moči in ne nekih špic s katerimi se lahko v gostilni hvališ, ti bo hitro jasno, da vsak upgrade bo drago stal.

Če ima prijatelj 150hp T-Jet ga naj samo remapa in bo prišel tam 170-180hp, čeprav 180hp je bolj izjema, ker je enostavno turbina premala.

ps. glede bolj glasnega zvoka "psss" - ali boš dal blow-off gor ali samo tisto cevko dal stran (zamašil levo na sliki in dal na desno mali filter) se bo ista škoda delala na turbini.



Mal optimisticno je tole Ozi ;)
Visoko pretocni katalizator je drazji, prav tako downpipe, skratka drzi, strosek ni majhen. Jaz imam na stock turbini predelan ECU in bolj odprt izpuh (menjan tudi zracni filter) pa se kar pozna, je pa pri vecjih hitrostih cutit, da je to bolj to (boost pri visjih obratih enostavno pade). Vecja turbina pomeni vec boosta visje v vrtljajih a po drugi strani se vklopi nekoliko kasneje. Moj Abarth je tako recimo do nekih srednjih hitrosti (130, 140) primerljivo hiter z SS-om medtem ko ima koncno hitrost nizjo.

Intercooler stane kaksnih 350 EUR (Forge recimo, namenski za tip avtomobila) in je pri meni ze v planu. Turbina (ce) bo sla druga gor nazadnje :007.gif:

LpF

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 63 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games