domov
  • Fiat Klub
  • Amortizer d.o.o.
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
  • A2R
  • Techno racing
  • Kovinoplastika Kavs
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • Orange Audio
  • Poliglob
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • WithCar
 
Danes je 13 Nov 2019 03:35

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 63 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 15 Jul 2009 09:19 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 40
Prispevkov: 2018
mitja_gt napisal/-a:
Ker imam doma 2 x turbo avtomobilča in mi je bilo "smešno" kako naredite blow off samo z filtrom za oljne hlape sem vesel da je enkdo končno dal slikco gor... načeloma bi samo filterček na tej cevki preprečil vse slabe stvari, ker ne vleče zraka ampak ga ven porine ;)

tako da ne vidim razloga zakaj ne poceni do blow off efekta... plus za turbo je bolje da se ne odvečen zrak ne vrača nazaj v sistem... ;)

moram pa dodat da so italjani res carji za take stvari... naredili so blow off in ga zaprli... če ga kdo hoče slišat pa enostavno v 2 minutah "porihta" igračko..


Zaprt BOV ima vecina turbacev. To pa po mojem zaradi okoljevarstvenih zahtev (tako zvok kot emisija...ceprav kej zlo umazan tisti zrak ni). Tista trditev o nevracanju zraka nazaj v sistem mi je tudi vprasljiva. Meni logika pravi, da je bolje, da se odvecen zrak vrne nazaj in poskrbi za hitrejsi "spool" (zavrtenje) turbine saj ta vec ne starta z nule vsakic. V praksi sem zadevo testiral ene pet dni pa nisem opazil nobene vecje razlike. Mi je pa tisti PSHHHHH dopizdil in mi na kraj pameti vec ne pride, da bi odpiral bov. Itak se pa tale IHI kr fajn zadere pod gasom ze tako ali tako :007.gif:

LpF

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 15 Jul 2009 10:15 
Odsoten
- nič mi ni všeč -
Uporabniški avatar

Prispevkov: 1845
Kraj: Ljubljana
večina turbačev nim BOV ampak ima navaden ventil... se pravi tak, ki se pod pritiskom odpre in spusti odvečen zrak v sistem... zna pa bit ta phhhhhh v večini priemrov nadležen... plus veliko turbačev čez turbo malce olja ven meče... pri Maji je tam okoli BOV lepo mastno (ni grozno, se pa pozna)... olje spuščati tako mirno okoli pa verjetno ni ravno "zeleno"...

_________________
Izvinite mome kolegi... on je majmun pa ne pozna.. :)

Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 15 Jul 2009 10:54 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 34
Prispevkov: 627
Kraj: Dravograd
@gofra - samo okvirne cene so in sem tudi napisal, da bo prej več € šlo in še manj konjev kot sem napisal - torej nič nisem napisal optimističnega.

Če se sam lotiš menjave določenih delov itd. prideš znatno bolj poceni skozi kot, če daš komu delat. Je pa seveda realnost drugačna in malo kdo bi to postoril na svojem avtu. Sploh, če je odštel za njega kar lep kupček €.

Downpipe najdeš tle - http://www.ragazzon.it/ 130€ + VAT. Sicer pa bi bilo boljše ga dat delat in še bolj poceni bi bilo.

Katalizator najdeš npr. - http://shop.ebay.co.uk/items/?_nkw=200+ ... &_osacat=0 - moram priznati, da sem gledal te katalizatorje za drug bolj športni avto in v tuning firmah ga preko 500-600€ nisem našel. Je pa tako, da visokopretočni je spet do neke mere lahko, ker mora avto opravi še tehnični pregled (biti "streetlegal"). Kolikor sem prečital bi naj bil tale 200 cell dober do Euro 3 medtem, ko 100 cell, ki je še bolj pretočen, že težko Euro 2 :meneni:

Zdaj ali je boljše odstranit komplet katalizator in ga narediti na flanše, da se ga pred tehničnem namontira nazaj je stvar posameznika. Kakšen izpuh je pa pri turbu najbolj pomemben si si pa tudi verjetno prečital :040.gif:

Glede IC-ja. Seveda se lahko pri vsaki zadevi komplicira, ampak sam IC te pride, če vzameš univerzalnega - http://cgi.ebay.de/Ladeluftkuehler-550x ... ms=65%3A12 - 90€

Npr. komplet - http://cgi.ebay.co.uk/57mm-UNIVERSAL-PI ... 1|294%3A30 - £169.00

Moraš pa spet vedeti, da največ zraka se tako v začetnemu delu ohladi in je dost bolj pomemben tisti del kot pa sama velikost ICja.

gofra napisal/-a:
Meni logika pravi, da je bolje, da se odvecen zrak vrne nazaj in poskrbi za hitrejsi "spool"....


Točno tako in pri tako "civilnih" različicah turbo motorjev tudi ni pričakovat, da se bo čutilo, če se tista cev odpre. Se pa lahko naslednji problem pojavi

Citiram:
Das hat zwei Vorteile: das Ansprechverhalten des Motors wird besser, weil der Turbolader auf Drehzahl bleibt und die sog. Pumpgrenze des Verdichters (Thermodynamik) wird nicht unterschritten.


Tkole v ang bo boljše :012.gif:

Citiram:
Surge Line

Surge is the left hand boundary of the compressor map. Operation to the left of this line represents a region of flow instability. This region is characterized by mild flutter to wildly fluctuating boost and “barking” from the compressor. Continued operation within this region can lead to premature turbo failure due to heavy thrust loading.
Surge is most commonly experienced when one of two situations exist. The first and most damaging is surge under load. It can be an indication that your compressor is too large. Surge is also commonly experienced when the throttle is quickly closed after boosting. This occurs because mass flow is drastically reduced as the throttle is closed, but the turbo is still spinning and generating boost. This immediately drives the operating point to the far left of the compressor map, right into surge.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Bravo 1.4 T-Jet SPORT by Nightwish
OdgovorObjavljeno: 28 Nov 2016 17:31 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 32
Prispevkov: 145
Kraj: Ljubljana - Bežigrad
No fantje, takole je. Vem da je že stara tema, pa vendar jo lahko malo dopolnim.

Bravota imam še vedno v lasti in moram rečt, da po skoraj osmih letih in 230.000km prevoženih še vedno služi kot mora! Nobenih problemov nimam z avtom, razen potrošna roba in redni servisi.

Sem ga pa dal globinsko očistit po dolgem času (še nikoli prej) in naj povem, da izgleda kot NOV.
:041.gif: :041.gif: :041.gif:

MINUSI:
- Obnoviti je bilo potrebno menjalnik (ležaje + semeringe) ker je imel Bravo pač serijsko napako (800€ - Kavčič did the job)
- Olupil se je volan (usnje)....pač slaba kvaliteta. Še nisem preoblekel.
- Stikala za radio na volanu od časa do časa preskakujejo.....daš na glas, pa zamenja source (nič kritičnega)

PLUSI:
- Motor je še danes BOMBA in se mu ne približa nobena konkurenca po navoru in zmogljivostjo (razen Alfa :D )
- Turbina je še prva! ....fantje, na 15.000km je treba olje menjat
- Servisi redni so še vedno poceni, kjub prevoženim kilometrom.
- Poraba povprečna 7,5l ....tudi 7.0L

Če pa bo koga zanimal, bo verjetno spomladi naprodaj. Prihaja namreč Giulietta ali Giulia....se še nisem odločil hehehe.

Lahk na koncu rečem samo, VREDNO NAKUPA. Noro zadovoljen z avtom.

_________________
Enjoy the Ride


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Bravo 1.4 T-Jet SPORT by Nightwish
OdgovorObjavljeno: 03 Dec 2016 09:02 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 53
Prispevkov: 76
Kraj: Laze pri Borovnici
Nightwish napisal/-a:
...
Bravota imam še vedno v lasti in moram rečt, da po skoraj osmih letih in 230.000km prevoženih še vedno služi kot mora! Nobenih problemov nimam z avtom, razen potrošna roba in redni servisi.

PLUSI:
- Motor je še danes BOMBA in se mu ne približa nobena konkurenca po navoru in zmogljivostjo (razen Alfa :D )
- Turbina je še prva! ....fantje, na 15.000km je treba olje menjat
- Servisi redni so še vedno poceni, kjub prevoženim kilometrom.
- Poraba povprečna 7,5l ....tudi 7.0L

Lahk na koncu rečem samo, VREDNO NAKUPA. Noro zadovoljen z avtom.


Pritrjujem 100 km/h :043.gif: , t-Jet motor je zares zmogljiv in hvaležen motor, le če nimaš pretežke noge. Na tem mestu me zanima, če kdo ve, kolikšen je predvideni rok trajanja turbine in kakšna je v tem smislu primerjava z dizelskimi motorji. :neodloèn:

Lp ...


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Bravo 1.4 T-Jet SPORT by Nightwish
OdgovorObjavljeno: 05 Dec 2016 14:57 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 32
Prispevkov: 145
Kraj: Ljubljana - Bežigrad
Mene so vsi strašili kako bom moral po 150.000 km menjat turbino. Blah....redno menjaš olje pa ni skrbi.

Dejansko se moje turbine tud sliši ne, da bi bili kakšni ležaji že švoh. Ko se jih bo pa začelo slišat, jo bom dal pa obnovit pa je. Bolš to, kot da ti jo raznese :029.gif:

_________________
Enjoy the Ride


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Bravo 1.4 T-Jet SPORT by Nightwish
OdgovorObjavljeno: 06 Dec 2016 07:12 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 53
Prispevkov: 76
Kraj: Laze pri Borovnici
Nightwish napisal/-a:
Mene so vsi strašili kako bom moral po 150.000 km menjat turbino. Blah....redno menjaš olje pa ni skrbi.

:029.gif:


S tem v povezavi sem slišal grozljive zgodbe, sicer o drugih avtomobilskih znamkah. Pravijo tudi, da ne smeš preganjati mrzlega motorja, še posebej ne v klanec.

Lp ...


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Bravo 1.4 T-Jet SPORT by Nightwish
OdgovorObjavljeno: 06 Dec 2016 07:27 
Odsoten
Dizel Power
Uporabniški avatar

Starost: 45
Prispevkov: 6966
Kraj: Postojna
Zaradi turbine pa naj bo dizel ali bencin vedno pravijo, da dokler ni avto ogret na delovno naj ga ne bi spravljal v visoke obrate. Prav tako naj bi avto, če si ga vozil dinamično ali športno na koncu ne takoj ugasnil, torej da bi vsaj zadnjih 5-10 vozil v nižjih obratih, da se turbina malo "ohladi".


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Bravo 1.4 T-Jet SPORT by Nightwish
OdgovorObjavljeno: 06 Dec 2016 08:24 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 32
Prispevkov: 1028
Kraj: Trbowle
Odvisno zopet od avta do avta. Mrzlega itak ni dobro nobenega tiščat...Turbaka toliko manj zaradi večjih navorov in slabega mazanja turbine ob hladnem/gostejšem olju.

Recimo Impreza turbo bencin ima tako narejeno, da je hladilni sistem od turbine znotraj glavnega hladilnega sistema, in kot tak uporablja pretok od vodne pumpe, ali pa prosto termodinamično kroženje vode, in načeloma ni panike če ga ugasneš takoj po šponanju saj se samodejno hladi tudi pri ugasnjenem avtu. Seveda pa je bolje, da zadnji kilometer ali par malce jenjaš :)

BTW, moja je precej bolj navita kot 1.4 T-jet, pa je pri 250kkm še vedno prva turbina, in še povsem BP dela.
Če pa gre v maloro daš pa tistih 300€ pa je spet veselje v hiši ;)

_________________
Sometimes life goes sideways.....
....that's where the fun begins!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Bravo 1.4 T-Jet SPORT by Nightwish
OdgovorObjavljeno: 06 Dec 2016 15:59 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 32
Prispevkov: 145
Kraj: Ljubljana - Bežigrad
No jaz pri vse turbo zadevi kar pazim ja. Do sluzbe se mi zjutraj avto niti ne ogreje in kar pazim da ne gre v obrate. :022.gif:

Sedaj ko je notri spucan je res lep...sm ze pozabil kako pride rdeca barva na zicih do izraza hahhaha.

Se volan zrihtam pa bo. Drugo leto, pa ce bo vse po sreci pade Giulietta .....samo se nevem a bo MA al Veloce :škrbina:

Drugace pa mi avto ze od vsega zacetka avto sraufa Kavcic in sem izredno zadovoljen. Pri 230.000km bo spet servis. Me zanima kasna bo cena :) bom javil kasneje hehe

_________________
Enjoy the Ride


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Bravo 1.4 T-Jet SPORT by Nightwish
OdgovorObjavljeno: 06 Dec 2016 17:26 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 53
Prispevkov: 76
Kraj: Laze pri Borovnici
Nightwish napisal/-a:
No jaz pri vse turbo zadevi kar pazim ja. Do sluzbe se mi zjutraj avto niti ne ogreje in kar pazim da ne gre v obrate. :022.gif:



Morda ni dovolj samo paziti na obrate. Linea je imela merilec delovanja turbine in le ta se je polno vključila že pri nizkih obratih, če je motor potreboval navor.

Lp ...


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Bravo 1.4 T-Jet SPORT by Nightwish
OdgovorObjavljeno: 04 Jan 2017 17:21 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 32
Prispevkov: 145
Kraj: Ljubljana - Bežigrad
V kratkem bom imel servis, potem bom pa probal si vzet čas in kronološko napisal VSE redne servise in zneske do sedaj.
Mogoče komu prav pride, ko se bo hotel pozanimat o približnih stroških T-JET 150ks mašine :) :)

_________________
Enjoy the Ride


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Bravo 1.4 T-Jet SPORT by Nightwish
OdgovorObjavljeno: 20 Jan 2017 20:01 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Prispevkov: 182
Sport različice so res nekaj posebnega :030.gif:

_________________
- MyItalianStallion -
:089.gif:

Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Bravo 1.4 T-Jet SPORT by Nightwish
OdgovorObjavljeno: 21 Jan 2017 01:46 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 32
Prispevkov: 145
Kraj: Ljubljana - Bežigrad
Za druge ne vem ampak meni ni bilo žal NITI ENKRAT, da sem ga vzel....čeprav sem bil skeptičen na začetku!!! hehe :040.gif: :040.gif:

_________________
Enjoy the Ride


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Bravo 1.4 T-Jet SPORT by Nightwish
OdgovorObjavljeno: 21 Jan 2017 17:07 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 28
Prispevkov: 510
Kraj: Dolenjska
Nightwish napisal/-a:
No fantje, takole je. Vem da je že stara tema, pa vendar jo lahko malo dopolnim.

MINUSI:
- Obnoviti je bilo potrebno menjalnik (ležaje + semeringe) ker je imel Bravo pač serijsko napako (800€ - Kavčič did the job)


Zadnje čase bolj poredko spremlam forum, pa sem šele sedaj prebral tole objavo.

Sam imam tudi T-Jeta 150HP, zdajle s 150k km in je zaenkrat vse OK.
Zdaj pozimi, ko je temperura nižja od kakih -8°C pa je menjalnik občutno trši, vendar ko se segreje po 10min je spet normalen.
Zamenjal sem olje, vlil sem notri predpisanega; Tutela 75W80.
Po podatkih gre notri 1,9L. Mehanik mi je dal nasvet, naj kupim 3L in ga bo notri vlil 2,4-2,5L ker ga je serijsko menda premalo in pobere ležaje na 5 in 6 prestavi.

Glede malo tršega prestavljanja pri nizkih temperaturah, pa tudi po menjavi olja ni nič boljše. Mogoče bi blo z oljem 75w90? Nevem. Sedaj ga ne grem spet menjat.

_________________
2009 Bravo T-jet Sport


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Bravo 1.4 T-Jet SPORT by Nightwish
OdgovorObjavljeno: 21 Jan 2017 18:51 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 32
Prispevkov: 145
Kraj: Ljubljana - Bežigrad
Mislim, da je to kar normalno da je pri tej temperaturi trši menjalnik. Pač viskoznost olja pri nizki temperaturi :) Tudi pri meni je malo razlike ja .......20x prešaltaš pa je spet ok ko se vse skupaj segreje :)

_________________
Enjoy the Ride


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Bravo 1.4 T-Jet SPORT by Nightwish
OdgovorObjavljeno: 14 Feb 2017 00:55 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 32
Prispevkov: 145
Kraj: Ljubljana - Bežigrad
No pa sem si jih omislil na ''stara leta'' :D hehe
Sem jih hotel že par let nazaj pa so bli alu pragovi čisto predragi. Original seveda :) :026.gif: :042.gif:

Slika

Slika

_________________
Enjoy the Ride


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Bravo 1.4 T-Jet SPORT by Nightwish
OdgovorObjavljeno: 13 Jun 2017 10:30 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 32
Prispevkov: 145
Kraj: Ljubljana - Bežigrad
Malo obnavljam temo. Avto je na prodaj, zamenjala ga je Giulietta Veloce TCT ;)

Na ogled je postavljen na AT ljubljana. Za več info o avtu in celem fasciklu zgodovine, pa sem na voljo!
:)

_________________
Enjoy the Ride


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Bravo 1.4 T-Jet SPORT by Nightwish
OdgovorObjavljeno: 22 Jul 2017 23:25 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 7
Nightwish napisal/-a:
Malo obnavljam temo. Avto je na prodaj, zamenjala ga je Giulietta Veloce TCT ;)

Na ogled je postavljen na AT ljubljana. Za več info o avtu in celem fasciklu zgodovine, pa sem na voljo!
:)

Še je tole aktualno?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Bravo 1.4 T-Jet SPORT by Nightwish - for sale :)
OdgovorObjavljeno: 24 Jul 2017 15:53 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 32
Prispevkov: 145
Kraj: Ljubljana - Bežigrad
Mislim da je še aktualno :) Če pa želiš vedet kaj več pa me kar na ZS kontaktiraj.

_________________
Enjoy the Ride


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 63 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games