Lp
Glede na to da se že kar nekaj časa ni nič objavilo, je spet čas za to

Kaj vse se je zgodilo v tem času:
- menjava zadnjega levega kolesnega ležaja (45€)
- teden po menjavi zadnjega, se je oglasil še prvi levi in zahteval menjavo in za vsak slučaj da se mi nebi ponovno še sosednji na desni začel oglašat sem preventivno še njega zamenjal, oba ležaja sta me prišla okoli 90€
- naslednja stvar je bila menjava vseh diskov in menjava ploščic z keramičnimi ( moram povedati da do sedaj nisem opazil nobenih konkretnih razlik med navadnimi ploščicami in temi), strošek je bil okoli 250€ + še redni servis okoli 80€.
- pravtako mi je dvakrat delno premaknilo/snelo intercooler cevi, zaradi prevelikih objemk
- nato je počila še prva gumi cev ki gre iz turbine proti intercoolerju, posledica je bila da je ob vklopu turbine bilo slišati kot bi se še en ventilator v armaturki vklopu + ni šlo tko hitr kot prej

:
slika počene originalne cevi

slika nadomestne cevi (90 stopinjsko kolena, notranji premer 50mm, kraka sta pa dolga 15cm), v Sloveniji so imeli na zalogi edino Fleksiko iz Kranja, s poštnino vred za 37€. Če se mi ne bi mudilo bi iz tujine dobil za 20€ (ebay).

Kaj bo še treba popravit oz. polepšat:
-prebarvati čeljusti na rdečo in obnoviti vse čeljusti (menjava batkov in ostalih malenkosti, ker zadnja desna zafrkava, hiba vse fiatov očitno)
- ugotovit zakaj menjalnik ob mrzlih jutrih otrdi, ki se po malo prepričevanja in vožnje omehča ( upam da se bo dalo popravit brez kakšnih menjav delov

)
To je to na kratko