domov
  • Fiat Klub
  • WithCar
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • Kovinoplastika Kavs
  • A2R
  • Amortizer d.o.o.
  • Techno racing
  • Poliglob
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • Orange Audio
 
Danes je 22 Nov 2019 19:18

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 103 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5, 6  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Bad Panda by Fiat Tipo
OdgovorObjavljeno: 24 Maj 2015 23:04 
Odsoten
Podpredsednik kluba
Podpredsednik kluba
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 1552
Kraj: Rovte (Logatec)
Lani proti koncu novembra sem nabavil mojo drugo ljubico. Imel pa sem par pogojev
1- Fiat
2- 4x4
3- majhen avto z malo porabo (glede na Tipota)
4- cena do 1500€
V poštev je prišla samo Panda

Fiat Panda 1.1 4x4 letnik 98 (itak je vseeno ker se od 86 pa do 03 niso skoraj nič spremenile)od opreme pa celo šipe na štrom in centralno zaklepanje.

Po dolgem iskanju vsaj približno solidno ohranjene Pande (vse kar sem jih šel gledat so bile tako rjaste in luknjaste, al pa zjahane da jim ni bilo pomoči) pa sem izbral naslednjo. Imela je kar nekaj pomankljivosti ampak vseeno. Itak kose v Italiji dobim za mali denar.
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Rje je bilo pod avtom bolj malo glede na ostale ki sem si jih prej ogledal. Celo pragovi so bili videti v kar uredu stanju- žal samo videti. Blatniki vrata, zadnja havba, ki so ponavadi najprej rjaste so bila čisto lepa. Peljala se je najlepše od vseh pand kar sem jih preizkusil. Ostale so imele zluftane zadnje ležaje, zanič amortizerje, pokanje v volanu, zanič menjalnike....itd pa ni važno al so jo prodajali za 500 ali pa 1700€

Kar je bilo opaženo pri moji Pandi pa spredaj je bila malo butnjena - poškodovana havba in blatnik ter vezna (če tistemu kosu pločevine lahko tako rečemo) skrivljena kak cm v notranjost ampak nič kritičnega, zanič so bile ključavnice na avtu, zadaj je celo ni bilo(standardna okvara ključavnic na Pandah), počen zadnji odbijač, poškodovana zadnja havba na vrhu ?!, pa lak je bil na precej mestih obdrsan. Ampak to je Panda 4x4, ki jo ima večina ljudi samo za gonit čez zimo v snegu in po ostalih poteh kjer drugi avti odpovejo.

Ko sem jo pripeljal domov pa akcija. Najprej vse podret in pregledat, da vidimo realno stanje in da se naredi konkreten servis in popravi kar je slabega.

Evo to je bil uvod..........

_________________
Fiat Tipo 2.0 16V SEDICIVALVOLE & Bad Panda 4X4 & Fiat X1/9


Zadnjič spremenil Fiat Tipo, dne 25 Maj 2015 00:15, skupaj popravljeno 1 krat.

Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Bad Panda by Fiat Tipo
OdgovorObjavljeno: 25 Maj 2015 00:13 
Odsoten
Podpredsednik kluba
Podpredsednik kluba
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 1552
Kraj: Rovte (Logatec)
Sledilo je razdiranje in "presenečenja" eno za drugim.

Podrem zadnje sedeže do konca in zagledam naslednji prizor. Očitno je nekje puščala voda
Slika
Prizor številka 2 WTF ?!?
Slika
Odmaknem vse tapete in vidim neverjeten prizor
Slika

Po razdrtju komplet notranjosti ugotovim, da je bil avto nekoč udeležen hudih poplav. Avto je bil potopljen v vodi do volanskega obroča, namreč to je bila najvišja točka v avtu v katerem sem našel Blato in mulj.

Ves mulj in blato sem iz avta odstranil z tlačnim čistilcem (štrajfixom, karcherjem) opral vrata,boke avta, del za motorjem kjer je ventilacija in je skrit za tapeto.
Taka pa je izgledala izolacija kar jo je sploh še bilo na tleh
Slika

Drugo presenečenje pa so bili notranji pragovi. Niti niso bili videti zelo rjasti ampak ob podrobnem pregledu z izvijačem vidim da jih je nekdo "pokital" z neko maso in prebarval čez s bitumnom. Ni mi ostalo drugega kot rezanje pločevine do zdravega in izdelava novega dela pragov ter enega nosilca. Rezati pa sem moral še precej več kot je bilo rjasto, ker drugače nebi prišel zraven z orodjem.
Slika
Slika
To je bilo moje glavno orodje za izdelavo pragov + kladivo
Slika
spodaj pa končno popravljeno
Slika
Slika
Glede na to, da sem vse to delal prvič mislim da je kar zadovoljivo.
Zdržalo je čez zimo pa tudi na mestih kjer je bilo varjeno ni novih sledi rjavenja. Pločevino sem imel pocinkano iz sprednje havbe Tipota ki mi je ležala doma. Vari pa so bili vsi premazani z Wurth mažo za rjo, prebarvani z cink barvo in zakitani z diht maso za vare.
Kar pa je ostale pločevine po avtu pa je brez rje, razen pod avtom bo treba še par reči sanirati, ker pred zimo ni bilo časa. Boke avta in ostale profile sem najprej zalil z sredstvom za razžiranje rje potem pa sem komplet vse prešprical z oljem Krown ki zaščiti nedostopne dele v vratih bokih itd.

Ker pa je bil avto pod vodo, je seveda crknilo tudi nekaj štromarije. (še dobro, da jo je zelo malo) Zanič so bili vsi motorčki centralnega zaklepanja + rele, problemi so bili z lučmi. Ni svetila rikverc luč, pa zadnja meglenka, dolge luči so ugašale itd. Naslednji poseg je bil razdrtje vseh konektorjev čiščenje oksidacije in prešpricanje z kontakt sprejem.
Slika
V okvari je bil tudi zadnji brisalec, ki pa sem ga samo razdrl namazal sestavil nazaj in deluje brez problema.
Spotoma sem ugotovil, da je zlomljena tudi plastika v volanu ki izklaplja smernike. En obisk odpada v Italiji pa sem pripeljal polno robe da spravim Pando nazaj v normalno stanje.
Ker pa priključki niso bili enaki je bilo potrebno spet malo ustvarjanja. Slika

Obral sem Tudi Autobianchi Y10 (ki je v osnovi Panda) in pobral iz nje motorčke za centralno zaklepanje, volan, izolacijo in tapeto prtljažnika pa še polno delov, ki jih niti še nisem vseh vgradil.
Slika
Slika
Slika
Slika
Počasi se je sestavila tudi armatura(če temu lahko tako rečemo) Plastike so bile sive v zelo bogem stanju zato sem jih zamenjal z drugimi črne barve, kar pa jih ni bilo sem jih prebarval. Na odpadu sem dobil tudi stranske zvočnike s škatlami ter avtoradio z USB priključkom. Volan pa je na sliki še original in ga imam drugače od Autobianchija, ker je ta obupen in zakriva še pogled na armaturo s srednjim delom.
Slika
Sledi še tretji a ne še zadnji šok. Avto je imel zadnji poštemplan servis leta 2008. Ko pa sem se lotil zamenjave vseh tekočin v avtu filtrov svečk itd pa spet presenečenje
6 let na tem avtu nobeden ni naredil niti najmanjšega servisa!!!!!!!!!!!!
...namreč filter za olje je bil še original, svečke original filter za zrak original! da pa bi kdo naredil servis z original deli brez štemplanja v servisno knjižico pa dvomim.

Slika
Kompletna menjava hladilne tekočine,za šipe, svečk filtra za zrak in olje...Menjava olja v zadnjem diferencialu, motorju in menjalniku. Ko pa sem izlil olje iz menjalnika ga je bilo minimalno. Itak strgana je bila manšeta na polosovini in je skoraj vse olje iz menjalnika steklo ven. Zato tudi zamenjava vseh manšet na obeh polosovinah in ležajev.

Slika

Naprej pa naslednjič......

_________________
Fiat Tipo 2.0 16V SEDICIVALVOLE & Bad Panda 4X4 & Fiat X1/9


Zadnjič spremenil Fiat Tipo, dne 25 Maj 2015 11:53, skupaj popravljeno 1 krat.

Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Bad Panda by Fiat Tipo
OdgovorObjavljeno: 25 Maj 2015 07:40 
Odsoten
Podpredsednik kluba
Podpredsednik kluba
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 1552
Kraj: Rovte (Logatec)
... končno sem dobil tudi polomljen pokrov jermenov in ga celega pošvasal, da je kot nov, namreč redko katera Panda sploh še ima ta pokrov. Izmed vseh kar sem jih obgledal ob nakupu ga je imela samo ena.
Slika
In končno še zadnje "presenečenje" zavore. Bile so čisto fuč. sicer so še nekako prijele, ker je tehničnega normalno naredilo ampak?? Bile so tako zarjavele in zaštekane, da sem jih komaj dobil narazen. Slike pa tudi povejo svoje.
Slika
Slika
Nosilce sem speskal (najprej upal da jih bom lahko samo zbrusil), pobarval,zamenjal diske in ploščice ter namazal vsa vodila in kanale z bakreno mastjo. Zadnje bobne pa sem tudi speskal in pobarval, saj so bili minimalno izrabljeni. Kar je bilo potrebno popravit je bil edino vzvod ročne ki je zaštekal.
Slika
Slika
in končno zmontirano skupaj
Slika

"Presenečenj" končno konec. Avto je v osnovi končno popravljen.

Ker sem imel štromarijo vso podrto sem spotoma vgradil še daljinsko zaklepanje.
Slika

zamenjal oranžne smernike z belimi
Slika

Sedeži Pande so katastrofalni-dobesedno klopca, zato sem zmontiral komplet sedeže od Cinquecento Sportinga, da se vsaj normalno sedi. Seveda brez predelav itak nikoli ne gre. Vodila sedeža je bilo treba zožati za 2cm in izdelati nove nosilce. Zadnjo klop pa je bilo potrebno celo na novo predelati, ker je v cinquecentotu dvodelna, se drugače zapira, pa še spodnji del ima drugačno krivino.
Slika
Slika
Slika
naknadno sem predelal in zmontiral še zadnje vzglavnike (z original sprednjih sedežev Pande)
Slika

Trenutno pa je Panda v fazi brušenja da jo komplet poštriham na novo. Zamenjal sem tudi sprednji pokrov motorja, ker se mi ni splačalo popravljati starega. Za ostalo pa samo upam na lepo vreme, ker vse to delam zunaj.
spodaj pa slike trenutne vmesne faze.

Slika
Tukaj sem moral poklepati havbo in pokitati, saj je nek "mojster" očitno ob popravljanju zadnje havbe izgubil vijake in dal kar neke druge, ki pa so bili predolgi in je na zgornjem delu pločevine naredilo dve buli. :079.gif:

Slika
Slika
Slika
Slika
ps...telefon mi ga nekaj kvačka in mi dela ful presvetle slike.

_________________
Fiat Tipo 2.0 16V SEDICIVALVOLE & Bad Panda 4X4 & Fiat X1/9


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Bad Panda by Fiat Tipo
OdgovorObjavljeno: 25 Maj 2015 08:34 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 32
Prispevkov: 1028
Kraj: Trbowle
Navsezadnje, bulasta Sava niti ni bila tako velik problem ane ? :)

Si se pa pošteno lotil obnove... Vsaj pogon deluje BP ?

_________________
Sometimes life goes sideways.....
....that's where the fun begins!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Bad Panda by Fiat Tipo
OdgovorObjavljeno: 25 Maj 2015 09:07 
Odsoten
Podpredsednik kluba
Podpredsednik kluba
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 1552
Kraj: Rovte (Logatec)
Kako pa veš za bulasto Savo ? Motor dela brez problema, 4x4 tud, edino en ležaj v menjalniku (sliši se samo v 5 prestavi) malo melje in ga bo potrebno enkrat menjat. Verjetno posledica, ker je bilo zelo malo olja v menjalniku. Avto bom pa zrihtal tako kot se spodobi, ker sem res navdušen nad to Pando. Pozimi v snegu na polno sem zjutraj brez problema prišel iz službe domov in to z zakonsko komaj še dovolj profila za zimske -pa še z zadnjo bulasto Savo :) . Za foro sem enkrat doma šel po eni strmini za hišo, kjer še naš Tomovinkovič ponavadi malo pogrebe. Pa sem prišel brez problema do vrha. Poraba je 6-7 litrov. Edino udobje v originalu je na nivoju našega Tomovinkoviča, zato se je tud menjalo sedeže in vse ostalo kar se še bo. Pozna se, da je zasnova Pande stara 35 let

_________________
Fiat Tipo 2.0 16V SEDICIVALVOLE & Bad Panda 4X4 & Fiat X1/9


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Bad Panda by Fiat Tipo
OdgovorObjavljeno: 25 Maj 2015 11:03 
Odsoten
Član UO kluba
Član UO kluba
Uporabniški avatar

Starost: 43
Prispevkov: 13082
Kraj: Ljubljana
Pandica je doživela "total makeover". Kul. :)

_________________
Včeraj Fiat, danes Fiat, jutri Fiat - Fiat za vedno!!!!!


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Bad Panda by Fiat Tipo
OdgovorObjavljeno: 25 Maj 2015 11:30 
Odsoten
Administrator
Administrator
Uporabniški avatar

Starost: 26
Prispevkov: 2809
Kraj: Travnik (Cerkno)
Itak da ve za savo, sej si u LJ na sestanku kazal :D

_________________
Slika


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Bad Panda by Fiat Tipo
OdgovorObjavljeno: 25 Maj 2015 11:50 
Odsoten
Podpredsednik kluba
Podpredsednik kluba
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 1552
Kraj: Rovte (Logatec)
Sem se spomnil, ampak šele čez kake pol ure. Tist sestanek v Ljubljani sem čist pozabil, da je bil.

_________________
Fiat Tipo 2.0 16V SEDICIVALVOLE & Bad Panda 4X4 & Fiat X1/9


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Bad Panda by Fiat Tipo
OdgovorObjavljeno: 25 Maj 2015 13:32 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 32
Prispevkov: 1028
Kraj: Trbowle
Klop in sprednja sedeža že na sliki zgledata svetlobna leta pred original pando :)

Sem tudi sam v Fordu šel iz klopce v orng sedež, in so zdej vsepovsod v drugih avtih obupni sedeži (je**** človek se hitro navadi)

Gumo si pokazal pred roll-barom, ko smo se dobili v aprilu? marcu? :)

Dober pogon, majhna teža, visoka lega, bolano ozke gume, in potem to gre kamor češ
Mi smo imeli 1.0 Justy-a letnik 91, z 135 R12 gumami in sem se norce delal z resnih terencev. Ker to se res ni ustavilo za eno lepo...

Le pokaži napredek, vedno rad pogledam, ko kdo vloži trud v avto. Pa magari je avto za 500€ :040.gif:

_________________
Sometimes life goes sideways.....
....that's where the fun begins!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Bad Panda by Fiat Tipo
OdgovorObjavljeno: 25 Maj 2015 20:50 
Odsoten
Član UO kluba
Član UO kluba
Uporabniški avatar

Starost: 43
Prispevkov: 13082
Kraj: Ljubljana
Slika

:D

_________________
Včeraj Fiat, danes Fiat, jutri Fiat - Fiat za vedno!!!!!


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Bad Panda by Fiat Tipo
OdgovorObjavljeno: 25 Maj 2015 22:54 
Odsoten
Predsednik kluba
Predsednik kluba
Uporabniški avatar

Starost: 32
Prispevkov: 1398
Kraj: Loška dolina- Notranjska
Jst lahko potrdim da je ta Panda pravi mali čudež smeha :D
Posebej k ma spredaj direkt ventilacijo v kabino tako da lahko tudi v notranjosti mete sneg :zeko: Ah kok smo se nasmejal za nov let :D

Po snegu rije pa ko tank :muahahaha:

_________________
Slika


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Bad Panda by Fiat Tipo
OdgovorObjavljeno: 02 Jun 2015 22:40 
Odsoten
Podpredsednik kluba
Podpredsednik kluba
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 1552
Kraj: Rovte (Logatec)
Še par novih reči.
Ob odstranitvi zadnje šipe se je pod gumo pokazala rja.
Slika

Pa še jaz v akciji
Slika

Ugotovil sem tudi, zakaj sem imel probleme s pomikom stekel
Slika

Danes pa sem dobil težko pričakovani paket iz Anglije. Nastavek za peskanje. Lahko rečem samo ZAKON. Ob peskanju se nič ne kadi, deluje kot mora in res hitro odstrani vso rjo, edino peska sem imel pa še v ustih dovolj. :D
Slika

Določeni deli na avtu so tako nedostopni, da do njih ne prideš z nobenim orodjem, če pa že, pa v vogalih ne moreš zbrusiti rje. Navadni peskalniki na kompresor zame ne pridejo v poštev, ker imam samo 50l dvobatni kompresor, ki pa je preslab za te zadeve. Nato pa sem na netu zasledil, da obstaja tudi "mokro" peskanje in nabavil zgoraj omenjeni nastavek. S tem sem spravil iz nedostopnih delov vso rjo.
Slika
Slika
Takoj po peskanju pa sem zaradi vode speskano površino spihal z zrakom in premazal z Wurth žavbo proti rji. Sicer je vse to že pobarvano z barvo ampak nimam še slik.
Slika

_________________
Fiat Tipo 2.0 16V SEDICIVALVOLE & Bad Panda 4X4 & Fiat X1/9


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Bad Panda by Fiat Tipo
OdgovorObjavljeno: 13 Jun 2015 00:09 
Odsoten
Podpredsednik kluba
Podpredsednik kluba
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 1552
Kraj: Rovte (Logatec)
Končno mi je uspelo speskati in izrezati iz Pande skoraj vso rjo,ker na raznih notranjih spojih jo vedno kaj ostane, zamenjati pločevino na vseh slabih mestih in zaščititi z bitumnom.

Slika
tukaj je speskano vse kar je bilo rje ter premazano z wurthom, zato je vse vijola barve.

Peskanje je pokazalo tudi druge grehe.
Slika

pa še popravilo
Slika
Slika
Slika
Slika

Tukaj mi je že zmanjkalo wurtha zato je premazano z antikorozinom. Spodaj na sliki pa že zaščiteno z bitumensko maso.
Slika

Zadaj je bilo po notranjih spojih ravno toliko načeto, da sem raje zamenjal kar cel kos.
Slika
Slika
Slika

Pa še par drugih mest je bilo, kjer se je pokazala rja, zato se je tudi tam zamenjala pločevina.
Slika
Slika
Na koncu pa vsi spoji prebarvani ter zaščiteni, tako da bi moral biti kar za nekaj let mir z rjo in cel pod premazan z bitumnom.
Slika
Žavbe za zaščito. Vosek pride zalit šele ko bo avto pobarvan
Slika

Če mislite, da je bilo to veliko rje, si malo bolj podrobno oglejte druge Pande v kakšnem stanju so. :D

Zamenjal sem še zadnje pakne cilinderčke in zavorne cevke. Bobni pa so bili samo speskani in prebarvani.
Slika
Slika
Za Pando pa je dobro samo najboljše...zavorno olje ATE super blue racing :) Ubistvu mi ga je od Tipota ostalo ravno 0.4 l kolikor ga gre v Pando.
Slika

Pobarval sem še diferencial in fedre.
Slika

Pobarval in zaščitil pa sem tudi rezervoar. Na parih mestih je imel malo površinske rje ampak nič resnega. znotraj pa je bil še kot nov čisto brez rje, kar je tudi redkost.
Slika
Sedaj pa pride na vrsto barvanje. Upam da mi jo bo uspelo vsaj kolikor toliko normalno pobarvat.

_________________
Fiat Tipo 2.0 16V SEDICIVALVOLE & Bad Panda 4X4 & Fiat X1/9


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Bad Panda by Fiat Tipo
OdgovorObjavljeno: 13 Jun 2015 13:56 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 28
Prispevkov: 510
Kraj: Dolenjska
Vsa čast za projekt. Si lahko srečko glede tanka, ni dosti takih, ki ne puščajo. Tako ja, le dobro zaščiti ;)

_________________
2009 Bravo T-jet Sport


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Bad Panda by Fiat Tipo
OdgovorObjavljeno: 13 Jun 2015 17:41 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Starost: 24
Prispevkov: 162
Take teme z veseljem spremljam še posebej pa spoštujem ljudi k se spravjo tko obnavlat pa izbolševt avto :040.gif: mi je pa ta tip motorja kot ga ma panda not tok ušeč k se brez večiga problema zamena zračni filter :D

_________________
“You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl


Zadnjič spremenil bmw525d, dne 14 Jun 2015 09:39, skupaj popravljeno 1 krat.

Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Bad Panda by Fiat Tipo
OdgovorObjavljeno: 13 Jun 2015 21:57 
Odsoten
Predsednik kluba
Predsednik kluba
Uporabniški avatar

Starost: 32
Prispevkov: 1398
Kraj: Loška dolina- Notranjska
Bravo Tomaž super ti gre :041.gif: :042.gif:

_________________
Slika


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Bad Panda by Fiat Tipo
OdgovorObjavljeno: 15 Jun 2015 09:21 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 32
Prispevkov: 1028
Kraj: Trbowle
Bo bolša kot iz tovarne :040.gif:

Si jo imel na dvigalu, ali si se kar pod njo metal na hrbet ? :D

_________________
Sometimes life goes sideways.....
....that's where the fun begins!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Bad Panda by Fiat Tipo
OdgovorObjavljeno: 29 Jul 2015 18:50 
Odsoten
Podpredsednik kluba
Podpredsednik kluba
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 1552
Kraj: Rovte (Logatec)
@BackW00d kaj bi dal za dvigalo... vse sem samo podkladal in se po hrbtu valjal pot avtom.

......na Pandi se še zmeraj dela in bo kmalu toliko končana, da se bo po treh mesecih dalo celo peljat z njo.

....pa še kaj se je dogajalo v zadnjem času

V Pando sem se odločil zmontirat klimo. Pobral sem jo iz avta Autobianchi Y10, ker je imel enak motor kot moja Panda. To je sicer projekt projektov ampak bo kmalu tudi povsem dokončan. Čakam samo še nov sušilec, ki ga je dokaj nemogoče dobiti in sem že skoraj obupal..
Slika
Slika

To kar vidite na zgornjih slikah, pa je tudi vse, kar je pasalo direktno v moj avto. Nosilec kompresorja in alternatorja in nosilec motorja. Komplet vse ostalo je bilo potrebno bolj ali manj predelat, nekatere reči pa izdelati tudi povsem na novo. Kot se vidi iz slike je na sedanjem mestu alternatorja en velik šop kablov in ostalega, kar je bilo potrebno prestaviti nekam drugam.

Tukaj se je že začela predelava vezne stene, ker je bilo potrebno zbasati dva kilerja in dva ventilatorja na dokaj majhen plac. Spredaj omejitev maska in odbijač, zadaj pa izpušni kolektor motorja.
Slika
Slika
Slika
Slika

Povsem na novo je bilo potrebno narediti škatlo za ventilacijo. Spet problem z prostorom. Na levi akumulator na desni rezervna guma spredaj pa motor. Ker ni šlo drugače sem moral zmontirat pečico gretja pred klimo.
Slika
Slika

Predelal pa sem tudi stranske zračnike, ki so prej zajemali zrak direktno zunaj, da so sedaj priklopljeni na ventilacijo.Zunanji zajem zraka sem zato plastiko pošvasal da ne teče voda v motorni prostor. Predelati je bilo potrebno tudi motorček brisalca in ga obrniti okoli, ker so bile cevi klime napoti.

Slika
Slika
Slika
Slika

Ker pa je sedaj ob dveh zaporednih pečicah in še dodatnih stranskih zračnikih original motorček ventilacije preslab, sem predelal še motor iz Cinquecentota v original ohišje. S sabo je spet potegnilo to, da je bilo potrebno vso original štromarijo prevezati prek relejev ker bi v nasprotnem primeru pretopilo vsa stikala in kable, ki so bili v tem primeru več kot enkrat tanjši.

Ker pa sem klimo dobil brez elektronike sem moral komplet vso štromarijo na novo zvezat. še dobro da obstaja vivid workshop data, kjer sem dobil električno shemo za klimo za Y10. Ampak kot zmeraj je bilo tudi pri temu potrebno polno popravkov in predelav, ker sem shemo prirejal za original stikala in ostalo kar sploh je v Pandi.

Slika
Na sliki so že dokaj urejeni kabli do relejev, pred tem pa je bil po celem motornem prostoru samo ena zmešnjava s kabli in konektorji.

Avto sem v tem času tudi pobarval zunaj in znotraj. Kvaliteta pa je primerna temu, da sem to delal prvič vse sam. Ni pobarvano v nulo, ker je polno raznih napak, smetk v barvi (barvano seveda doma) itd, ni pa tudi katastrofalno, tako, da sem z rezultatom še kar zadovoljen. Pri tej Pandi sem se pač odločil, da naredim od začetka do konca vse sam, pa tudi če bo zaradi tega izdelek malo slabši. Ampak bo 100% moje delo!
Najprej sem barval notranjost
Slika
potem pa še zunanji glavni del.
Slika
Slika
Slika
vezno steno pa sem prebarval v črno, ker se drugače grdo vidi skozi odbijač in masko. Ko je bil avto prebarvan pa sem tudi vse spoje in notranje dele zalil z voskom in oljem krown, ki še po dveh tednih kaplja iz avta. :D

Pobarval sem tudi platišča in na njih nataknil nove gume
Slika
Slika
Slika

Izoliral sem tudi komplet vrata boke in strop, ker v originalu je samo v bokih ena mala zaplata izolacije.
Slika
Slika
Slika

Ker pa je Bojana izrazila željo po ogledalu v senčnikih sem menjal tudi te ampak je bilo potrebno narediti vse luknje na novo, spotoma pa sem še opraskal barvo. Ampak bo itak potrebno pretapicirati ta del da zakrijem original luknje od senčnikov.
Slika

Čaka me še dokončanje ventilacije-zajem zunanjega zraka, notranjega verjetno ne bom moral speljat nikjer ker ni placa. pa stikalo za vklop klime moram umestit v armaturo, da bo izgledalo kot original. Ko pa dobim sušilec pa tudi zamenjam olje v kompresorju in menjam vsa tesnila na spojih cevi, da nebi kje puščalo. In dobiti moram drugo cev do kilerja ker je trenutna prebita. Original od pande pa ne paše ker ima cev večji fi.

spodaj pa Panda v trenutnem stanju.
Slika
Slika

_________________
Fiat Tipo 2.0 16V SEDICIVALVOLE & Bad Panda 4X4 & Fiat X1/9


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Bad Panda by Fiat Tipo
OdgovorObjavljeno: 29 Jul 2015 19:03 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Prispevkov: 1685
Kraj: Toti Cjele
Komplet obnova sedi 5 :D :041.gif:
Pokrovčke za yugo felne imaš? Jih je full tešk dobit

_________________
---------------------
Fiat Grande Punto
---------------------


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Bad Panda by Fiat Tipo
OdgovorObjavljeno: 29 Jul 2015 19:09 
Odsoten
Podpredsednik kluba
Podpredsednik kluba
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 1552
Kraj: Rovte (Logatec)
Pokrovov nimam, bom pa dal samo tiste male pokrovčke, da bo pokrita mala sredinska luknja.

_________________
Fiat Tipo 2.0 16V SEDICIVALVOLE & Bad Panda 4X4 & Fiat X1/9


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 103 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5, 6  Naslednja

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games