domov
  • Fiat Klub
  • Haberkorn d.o.o.
  • Poliglob
  • Fiat Klub
  • Ustyle Tuning
  • Miholl Avtokozmetika
  • Top finish
  • Fiat Veit
  • Evolution Car Audio
  • Ass Tuning
  • WithCar
 
Danes je 22 Sep 2018 20:42

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 24 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Nižanje avtomobila
OdgovorObjavljeno: 01 Avg 2007 15:19 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 31
Prispevkov: 640
Kraj: Maribor
Kot se vidi v naslovu, bi rad znižal svojega bravota. Naročene imam vzmeti od RRT Powertuning ki znižajo avtomobil -40mm. Nekateri pravijo da to nebo varno zaradi tega kr bojo amortizerji preveliki al kakorkoli in lahko skočijo ven.... :neodločn: slišal sem pa tudi, da lahko dam armortizerje rezat, da bojo potem isti kot pa vzmeti. A ve gdo za kak tak servis ali osebo ki se okvarja z tem v okolici štajerske? Vsaka informacija je zaželjena. :038.gif:

Lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 01 Avg 2007 16:09 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 35
Prispevkov: 5410
Kraj: bilo kuda, kiki svuda
Če boš nižal 4 cm nebo nič narobe in ni potrebno predelovat ali tršat amortizerjev

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 01 Avg 2007 20:06 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv
Uporabniški avatar

Prispevkov: 81
ja amortizerje daš lahko mal stršat, ker ko se boš vozu po kakšnih luknjah, bo avto dost nemiren. saj pri meni je blo tko.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 02 Avg 2007 21:46 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 31
Prispevkov: 640
Kraj: Maribor
tnx za informacije. Sem klical na Amortizer d.o.o in malo povprašal in so mi rekli da naj nebi blo težav razen tega da če so že ti originalni amortizerji fejst zmatrani bo vse malo mehkejše. drugače pa je tršanje amortizerjev zelo drago, mislim da mi je stric rekel okol 18o €. :028.gif: za tak denar dobis že športne amortizerje. :)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 02 Avg 2007 22:01 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 38
Prispevkov: 9191
Kraj: ljubljana
amortizer je zlatar!! tko da pokliči Vugo ali pa u radomljah je še en model ki pocen rihta te stvari,drugač pa če maš amortizerje še originalne in najbrž ne prav malo kilometrov jih kar zamenjaj ker drugače nisi naredu nič in bo avto samo skakal efekta pa razen vizualnega ne bo

_________________
Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 02 Avg 2007 22:02 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 38
Prispevkov: 9191
Kraj: ljubljana
pozanimaj se za kakšne gewinde!

_________________
Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 03 Avg 2007 16:12 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv
Uporabniški avatar

Prispevkov: 81
v Radomljah rihta fedre pa amortizerje Jenko (Bolkova 2), on je men fedre monteru pa še amortizerje mi je stršal in je blo vse skupej ful pocen. tko da poklič tja pa vprašej.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 08 Mar 2010 15:15 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Starost: 29
Prispevkov: 516
Kraj: Trebnje
ko je glihv tej temi govora o nižanju in tršanju amortizerjev...me zanima sledeče.

ker nameravam gor dat 205/40 R17, in ker mam opcijo dobit zelo poceni rabljene športne(popoldne jih grem pogledat) vzmeti znanega proizvajalca Eibach, -30mm, in me zanima ali bo treba tršat amortizerje ali ne oz s tem mislm da mi ne bo nič drgnilo po plastiki, ker če bo brez tršanja drgnilo, bom ostal na originalnih vzmeteh.
ker pa o tem zadevah ne vem preveč, bom biu vesel če mi bo kdo malo razložil kako zadeve stojijo.


Hvala.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 10 Mar 2010 17:26 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Starost: 29
Prispevkov: 516
Kraj: Trebnje
bojc89 napisal/-a:
ko je glihv tej temi govora o nižanju in tršanju amortizerjev...me zanima sledeče.

ker nameravam gor dat 205/40 R17, in ker mam opcijo dobit zelo poceni rabljene športne(popoldne jih grem pogledat) vzmeti znanega proizvajalca Eibach, -30mm, in me zanima ali bo treba tršat amortizerje ali ne oz s tem mislm da mi ne bo nič drgnilo po plastiki, ker če bo brez tršanja drgnilo, bom ostal na originalnih vzmeteh.
ker pa o tem zadevah ne vem preveč, bom biu vesel če mi bo kdo malo razložil kako zadeve stojijo.


Hvala.



teh rabljenih fedrov ne bom vzel, me pa še zmeraj zanima, kako pa kaj je s tem tršanjem, če je sploh potrebno.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 22 Mar 2010 21:03 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Starost: 30
Prispevkov: 370
Kraj: Sevnica
No bom pa še kr jst postavu vprašanje v to temo :D Sm že vprašal v eni drugi temi pa ni noben odgovoril pa bom še enkrat tukaj.
Zanima me če spustim avto za 35mm, ali se veliko pozna? In ali je že kdo prakticiral da ni homologiral vzmeti ampak jih je samo na črno pobarval? Zanima me če gre čez tehničnega :D


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 22 Mar 2010 22:57 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 36
Prispevkov: 377
Kraj: Notranjska
JackRedi napisal/-a:
No bom pa še kr jst postavu vprašanje v to temo :D Sm že vprašal v eni drugi temi pa ni noben odgovoril pa bom še enkrat tukaj.
Zanima me če spustim avto za 35mm, ali se veliko pozna? In ali je že kdo prakticiral da ni homologiral vzmeti ampak jih je samo na črno pobarval? Zanima me če gre čez tehničnega :D


Se pozna se...lahko sicer poizkusiš, vendar mislim da te bodo ujel. Sej tehničnega se da nardit tud drugače...boš pa nabasal na enga zainteresiranega prometnika, pa bodo šle tablice :škrbina:

LP


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 23 Mar 2010 05:36 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 34
Pa si bom še jst sposodil to temo :) rad bi zamenjal vzmeti na bravi z tršimi brez nižanja. Amortizerji zaradi tega pomoje ne bojo trpeli? Ali je potrebno tudi v tem primeru opravit homologacijo?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 23 Mar 2010 07:38 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 36
Prispevkov: 377
Kraj: Notranjska
thomas_1 napisal/-a:
Pa si bom še jst sposodil to temo :) rad bi zamenjal vzmeti na bravi z tršimi brez nižanja. Amortizerji zaradi tega pomoje ne bojo trpeli? Ali je potrebno tudi v tem primeru opravit homologacijo?


Vse kar ni original vzmet je potrebno homologirat...če pa ne bo nič nižji, se ti pa verjetno tud zataknil ne bo noben v to ;)

LP


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 23 Mar 2010 12:33 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 35
Prispevkov: 5410
Kraj: bilo kuda, kiki svuda
thomas_1 napisal/-a:
Pa si bom še jst sposodil to temo :) rad bi zamenjal vzmeti na bravi z tršimi brez nižanja. Amortizerji zaradi tega pomoje ne bojo trpeli? Ali je potrebno tudi v tem primeru opravit homologacijo?


Ti bi očitni rad trši avto in ne nižji, potem se loti amortizerjev in ne fedrov, ker s fedri neboš nič naredil.
Torej, tršaj amortizerje. Ne rabiš pa trše amortizerje nič vpisat v kartonček.

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 23 Mar 2010 17:09 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 34
Aha. A se komu vsaj približno sanja koliko bi stalo tršanje amortizerjev?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 23 Mar 2010 17:46 
Odsoten
Član UO kluba
Član UO kluba
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 6966
Kraj: Postojna
thomas_1 napisal/-a:
Aha. A se komu vsaj približno sanja koliko bi stalo tršanje amortizerjev?


kontaktiraj našega klubskega partnerja
http://www.amortizer.si/

odgovarja tudi na maile pa našpiši kaj bi imel

_________________
Slika
10. let Fiat Klub Slovenija SLIKE - KLIKNI ME!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 28 Maj 2010 15:55 
Odsoten
Krneky
Uporabniški avatar

Prispevkov: 355
Kraj: ni važn
Bom kar v tej temi vprašal.
A se dobijo samo zadnje gewinde za bravota ker zadi je še zmeri preveč rit v zrak po nižanju?

_________________
SlikaSlika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 06 Avg 2010 20:09 
Odsoten
D1L3R
Uporabniški avatar

Prispevkov: 134
Kraj: Zgornja Savinjska Dolina ZGSD
pa amortizer smo že omenli da je drag. :S jz sm klicu, pa je bilo za tršanje in krajšanje 240 € za vse 4. Za take denarje jz dobim Monroe amortizerje use 4 z montažo ured in homologacijo, pa imam čist nove amortizerje.

Sej ne rečem, sej je mojster kot se šika. samo malo preveč ceni svoje delo.

_________________
Fiat di amore per l'auto

Bravo POWER


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Nižanje avtomobila
OdgovorObjavljeno: 19 Jun 2013 11:06 
Odsoten
Administrator
Administrator
Uporabniški avatar

Starost: 24
Prispevkov: 2720
Kraj: Travnik (Cerkno)
Ima kdo kaj izkušenj z fedri FK ?? :)

_________________
Slika


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Nižanje avtomobila
OdgovorObjavljeno: 19 Jun 2013 22:45 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv
Uporabniški avatar

Starost: 27
Prispevkov: 54
Kraj: Ljubljana
DreAmeR napisal/-a:
Ima kdo kaj izkušenj z fedri FK ?? :)


Js mam na Puntotu njihove gewinde. Zaenkrat brez pripomb. Odvisno tudi kaj so tvoji cilji.

_________________
When it comes to cars, only two varieties of people are possible - cowards and fools.
Russell Baker


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 24 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2  Naslednja

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games