Fiat klub Slovenija
http://fiat-klub.si/forum/

Yugo turbo
http://fiat-klub.si/forum/viewtopic.php?f=32&t=3810
Stran 1 od 1

Avtor:  silvo [ 18 Dec 2006 22:57 ]
Naslov prispevka:  Yugo turbo

Pozdravljeni.

Sem nov tle. Sicer ne vozim fiata a sem povezan z njimi ker so fajn za predelavat. Ko prebiram forum vidim da je dogajanje kar pestro zato me zanima če je kdo seznanjen kako tole spravit na cesto, je registrirat.


Lep pozdravček.

[/img][url]http://www.moj-album.com/uredi/predelava/6052808/?os=6052833[img]
http://www.moj-album.com/uredi/predelava/6052808/?os=6110599
[/url]http://www.moj-album.com/uredi/predelava/6052808/?os=6110802

Avtor:  silvo [ 18 Dec 2006 22:58 ]
Naslov prispevka: 

Ja , pa še slik ne znam pripopat gor. Se bom bolj potrudil. :lookdown: :lookdown:

Avtor:  Predator [ 18 Dec 2006 23:06 ]
Naslov prispevka: 

Slika
Slika
Slika

evo sm ti jst pomagu da se ne matraš.... preveč mam cajta :DD:

Avtor:  Italiano [ 18 Dec 2006 23:11 ]
Naslov prispevka: 

niceeee :uuaauu: lepo je razširjen 8)
Najbolje, da greš vprašat na LPP v Ljubljano ali RTI v Maribor.

Avtor:  Čare [ 18 Dec 2006 23:27 ]
Naslov prispevka: 

registriraš ga lahko samo kot dirkalno vozilo samo za to pa rabiš čuda enih papirjev pa drago je ko svinja jaz bi ga probal registrirat na original papirje pa se na blef vozit dokler gre kaj pa je to not 1.6T al 2.0T drugač pa če bi bil mal spucan bi bil kar hud za vidt

Avtor:  silvo [ 19 Dec 2006 13:42 ]
Naslov prispevka: 

1.6 Turbo na karburator. Mehanika je od Delte HF. Za vozit je divje kot kros motor. :freak: :freak:

Avtor:  _B3yBo_ [ 19 Dec 2006 16:10 ]
Naslov prispevka: 

:uuaauu: vou da je to spacat v mojga

Avtor:  Seth [ 19 Dec 2006 18:25 ]
Naslov prispevka: 

So tole mogoče od Golf Rally-ja boki pa blatniki? Res brutalno zgleda tole :D

Avtor:  Salieri [ 19 Dec 2006 18:41 ]
Naslov prispevka: 

mamamia, daj malo očisti to raketo ;P pa potem pripopaj nove slike gor (bi rad videl kak zgleda pod to preobleko) :DD:

Avtor:  monster_d [ 19 Dec 2006 20:15 ]
Naslov prispevka: 

lep jugo, ze enkrat nekje ga zasledil. homologacije pomoje nebos dobil.
Mas morda kake slike razsiritve blatnikov? mam podoben namen na mojem naret.

Avtor:  silvo [ 19 Dec 2006 21:56 ]
Naslov prispevka: 

:freak: Mater, nej mi kdo obrazloži zakaj ne morem tle gor priflikat slike. Postavi se le povezava, slike pa ni. Grrr....
Blatniki so narejeni s pločevine iz merkurja, sklepani in pol privarjeni na osnovni blatnik. Pa ogromno kitanja in pucanja.. Ogromno dela. Sej vem da tega ne bom mogel nikoli registrirat. Ko sem bil na LPP ju so kmalu policijo poklicali. Jasno so mi dali vedet da je to rezervirano le za nekatere izbrance. Vsako toliko ko vidim po forumih vsesort predelane avte in registrirane seveda da bi se spet kaj zagrebel, a ni šans. Zato sprašujem kako so lahko razni Golfi in Hrošči pa druge škavace predelane in registrirane, YUGO pa ne more bit??
Zdej pa stroj stoji v garaži že nekaj let pa niti skončan ni ker mi je vzelo voljo. Zdej pa razmišljam da bi šel na kake drag dirke al kej takega ker za gorske mi ga je škoda. Sicer pa je v načrtu prav za gorske ena zverina. Yugo, pogon na vsa 4 in vsaj 200 KM. ;P ;P

Avtor:  Čare [ 19 Dec 2006 23:27 ]
Naslov prispevka: 

prodaj ga v srbijo kakšnemu norcu za dobre denarje

Avtor:  monster_d [ 20 Dec 2006 00:41 ]
Naslov prispevka: 

Za drag in ostala tekmovanja mora prav tako bit avto registriran ter homologiran.
lp

Avtor:  silvo [ 20 Dec 2006 08:39 ]
Naslov prispevka: 

:( pa dej mi pol povedat kako so registrirani vsi tisti predelani avti s katerimi sodelujejo na drag in drugih tunerskih prireditvah, avti z drugimi motorji, razširjenimi blatniki,.... :i :i

Avtor:  monster_d [ 20 Dec 2006 19:25 ]
Naslov prispevka: 

blatnikov kolko vem ni treba homologirat. Felge bi ze mogo, pa masino tudi.
Kolko sem se ucasih za mojega jugota pozanimal naj bi ti homologirali najvec tisti motor ki je bil serijsko torej y65. Kak je glede z homologacijo sportnega vozila nevem. pozanimaj se.
Glede felg spet tema, nisem se nikjer naso nobeniga tuva za felge, tudi ce bi kakiga priredil dvomim da bi ti verjeli da obstaja.

Registirani pa so tako da samo papirji grejo na tehnicnega brez avta ali pa ce mas kakega poznanega ki ti ga spravi skoz.
SE spomnim ko nisem mel homologiranega je en hoto met 200eurov da bi mi tehnicnega naredo, mi je blo hudo prevec. Ena varianta je da najprej registiras pa pol ugradis zadevo nazaj.

Zadaj imas vijacne vzmeti? al samo zgleda tako?

Mas morda kaki menjalnik za y55, 60 oz 65 itak so usi isti.

lp

Avtor:  T. Samokec [ 28 Feb 2007 20:30 ]
Naslov prispevka: 

Kar se tiče gorskih dirk avto ni potrebno registrirati, seveda
ga je potrebno pripraviti po pravilniku homologacije. Če bi bil to yugo
na vse štiri ne bi več sodu v skupino do 1400 ccm ampak v višjo
skupino. Če hotel prau tekmovati z njim bi morau namestiti
varnostno kletko sedež pasove.... seveda vse z veljavno
homologacijsko številko.
V nasprotnem primeru bi lahko tekmoval kot predtekmovalec na
dirkah, kot naprimer tisti fičko ki ima od kavasakija 600ccm motor zadi. :040.gif:

Avtor:  YugoRacer [ 01 Jul 2008 15:14 ]
Naslov prispevka: 

Uff-to je pa na feeertik porihrtano :048.gif: :042.gif: Vsaka čast!

Avtor:  didi [ 01 Jul 2008 15:19 ]
Naslov prispevka: 

sam a ni tko da rabš met A test narjen pol pa lah greš na homologacijo in registracijo!

lp

Avtor:  Blue Arrow [ 18 Feb 2009 23:36 ]
Naslov prispevka: 

ka je zdj s tem avtom?

Avtor:  lijan [ 12 Mar 2009 12:48 ]
Naslov prispevka: 

Mene tudi zanima kje in kaj je z tem strojem! :034.gif:

Stran 1 od 1 Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/