domov
  • Fiat Klub
  • Poliglob
  • www.transcon.si - Kranj
  • Avtomehanika, avtoličarstvo in avtodiagnostika Šantelj
  • Senica Motorsport
  • Kovinoplastika Kavs, Ambrož Kavs s.p.
  • Fazer
  • A2R
  • Ass Tuning
  • Haberkorn d.o.o.
  • Techno racing
 
Danes je 18 Nov 2018 06:28

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 44 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Bravo 1.4 tjet avtoplin
OdgovorObjavljeno: 10 Feb 2011 20:43 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 15
Kraj: Šempeter
Zanima me, če je že kdo od vas sprobal to zadevo, kako se obnese?

Kakšen je prihranek in kej je to najbolje vgraditi ?

Kako nadomestiti rezervno kolo ?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 10 Feb 2011 21:41 
Odsoten
Član UO kluba
Član UO kluba
Uporabniški avatar

Starost: 42
Prispevkov: 13043
Kraj: Ljubljana
Tukaj si lahko izračunaš prihranek, glede na prevožene kilometre. Rezervo kolo se pa nadomesti s sprejem za krpanje pnevmatik. :)

_________________
Včeraj Fiat, danes Fiat, jutri Fiat - Fiat za vedno!!!!!


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 10 Feb 2011 21:48 
Odsoten
Član UO kluba
Član UO kluba
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 6966
Kraj: Postojna
kontaktiraj uporabnika mkonci, on se je zanimal za vgradnjo plina v Bravota tjeta

beri od tukaj dalje
viewtopic ... 251#200251

_________________
Slika
10. let Fiat Klub Slovenija SLIKE - KLIKNI ME!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 13 Feb 2011 11:00 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 37
Prispevkov: 501
Kraj: Ljubljana
LP,

jst se na koncu nisem odločil za vgradnjo plina. Problem je turbo, v motorju se pojavi premajhna kompresija, zato lahko avto včasih malo cuka, večji problem pa je da se ti stalno prižiga lučka in pojavlja napis "napaka motorja".
Bil sem tudi na Avtocomercu, kjer sem se pogovarjal s glavno servisno osebo za Slovenijo (ca. 1 leto nazaj), toplo so mi odsvetovali vgradnji v moj avto z obrazložitvijo, da sistem še ni razvit do te točke, da bi delal kot bi moral.

Seveda če boš šel spraševat monterje plinskih naprav ti bodo trdili, da je vse OK in ni napak... no ja jst jim ne verjamem. Raje se peljem mal počasnej in z manjšimi obrati pa je poraba tudi dosti niska. (trenutno 6,8l/100 km) :)

če te še kaj zanima kr praši...

če se je v tem času sistem že toliko izboljšal, da je primeren za vgradnjo pa sporoči, ker potem bom še enkrat razmislil.

Aja: če na leto ne delaš vsaj 20.000km je vgradnja plina vprašljiva (predraga investicija!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 13 Feb 2011 15:05 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 15
Kraj: Šempeter
Glede investicije mi je jasno. Bolj me skrbi to kar si ti napisal.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 13 Feb 2011 16:54 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 37
Prispevkov: 501
Kraj: Ljubljana
to je pa portrebno preverit pri avtocomercu( kontaktno osebo ti lahko pošljem na ZS), [oni sodelujejo z enim od bolj znane slo. firme za vgradnjo plina (ime ti lahko pošljem na ZS)], morda se je situacija v zadnjem letu izboljšala.
Javi če boš kej izvedel.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 16 Feb 2011 20:49 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 15
Kraj: Šempeter
Kolker sem na forumih zasledil naj bi moj 120 nebi imel direktnega vbrizga kakor ima 150ka. Mogoče je problem direkten vbrizg. Bom še mal pretuhtal kaj bom naredil, prodal ali pa vgradil plin.


Hvala za odgovore in nasvete.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 16 Feb 2011 21:46 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Starost: 31
Prispevkov: 1339
Kraj: Obala (med letom Lj)
Če misliš avto vozit do njegove smerti (torej avta ne prodajat naprej), je mogoče pametno da razmišljaš o plinu, jaz sem izkal najcenejšo možno verzijo, in z nekaj pogajanja si izpogajal malo manj kot 1200€ za napeljavo za mojo bravo.
Svetoval bi ti da morda kontaktiraš koda v IT ki o tem kaj več ve ker pri njih se dosti bolj ukvarjajo z LPG in metanom, in tudi lahko kupiš novega Fiata z LPG.

Samo za informacijo, pri trenutni (nori) ceni plina prideš na 0€ po cca 70000km (to je nekje za vozilo ki ima porabo med 7 in 8 L/100km).

LP

_________________
Kupu avto, umru od lakote...
Vgradil LPG, še zmiraj lačen...
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 16 Feb 2011 22:01 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Starost: 38
Prispevkov: 103
Kraj: Ljubljana
vladster napisal/-a:
Kolker sem na forumih zasledil naj bi moj 120 nebi imel direktnega vbrizga kakor ima 150ka.
tvoj motro se pa spet ne razlikuje toliko od 150KM mašine.

Kakor vem je druga turbina, odmične , mapa ter še kake malenkosti....


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 17 Feb 2011 18:12 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 15
Kraj: Šempeter
Pomoje se kr dost glede na to da porabe ne morem zbit pod 8.7l/100km je res da je veliko kratkih relacij, ampak o 6.8l/100km lahko samo sanjam :(


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 17 Feb 2011 18:31 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 37
Prispevkov: 501
Kraj: Ljubljana
Jp, 8.7l/na 100km je za 120-ko kr lepa cifra. Nč ti nisem fouš!
Še dobr da sem se jst takrat za 150-ko odloču... trenutna poraba 6.4l, res da z malo mestne :) (benz, da ne bo pomote!)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 17 Feb 2011 21:41 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Starost: 38
Prispevkov: 103
Kraj: Ljubljana
no kakor jaz vem je 12oKM verzija je bolj šparovna kot 150!

In tudi bolj uglajena ter navor je hitreje na voljo (pri 150 malce kasneje potem gre pa bolj strmo gor).

Glede porabe pa so turbo bencinarji ful občutljivi!!!
Vse je odvisno od desne noge!!!

Če ga voziš na relacije in po omejitvah maš lahko porabo tako kot jo ima @mkonci (pa še to ni realna ampak verjetno po BCju), čim imaš mesto in malo več AC je poraba takoj večja (kratek menjalnik in pri 130km/h je cca 3500 O/m če se ne motim in takrat poraba ni več tako lepa)

PS: imam 150KM verzijo....po BCju kaže cca 8l realno pa je še kak liter več!! Imam pa dosti mesta in nekaj avtoceste, pa ga vozim dokaj lepo!!(razen občasnih izpadov)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 18 Feb 2011 09:08 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 35
Prispevkov: 67
Kraj: Moravče
mkonci napisal/-a:
Jp, 8.7l/na 100km je za 120-ko kr lepa cifra. Nč ti nisem fouš!
Še dobr da sem se jst takrat za 150-ko odloču... trenutna poraba 6.4l, res da z malo mestne :) (benz, da ne bo pomote!)



Mkonci res ne vem kako ti uspe taka poraba. Z mojim se vozim v službo 30km v eno smer, 15km od tega je avtocesta, 10 regionalka, 5km mesto. Trenutno vozim res počasi - skoraj vedno po omejitvah, pa imam porabo 7,4, ko pa vozim malo bolj dinamično je 8,5.
Mislim, da s tvojo porabo po avtocesti ne voziš več kot 110km/h. :meneni:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 18 Feb 2011 15:52 
Odsoten
Broohy ®
Uporabniški avatar

Starost: 34
Prispevkov: 6623
Kraj: povsodmejdost :)
Sej ni problem s tjetom nizke porabe met. Jst mam z mojim 120 t-jetom okrog 6,5 odkar sem ga nabavu - še na začetku, ko je bil še original in tudi sedaj, ko je čipan (prvi tank po čipanju sem imel z zaradi tega malo bolj živahno vožnjo glih 7). Pa imam zelo kombinirano vožnjo - ac + regionalka + mestno jajcanje z iskanjem parkirišč po lj.

Bom videl, koliko se poraba spremenila, ko bom dal abarthovo turbino sedaj notri + še par dodatnih zadevic...


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 19 Feb 2011 00:24 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 37
Prispevkov: 501
Kraj: Ljubljana
enzo83 napisal/-a:
Mislim, da s tvojo porabo po avtocesti ne voziš več kot 110km/h. :meneni:


:) maš prav, do take porabe pridem samo, če prestavljam v višjo brzino do 2000 obr, po AC pa ne smeš it hitreje kot 130km/h po števcu!.

6.4l/100km je poraba po BC, kar pa v realnosti znese nekje 7,2l.

Zdej se ziher sprašujete pa kaj je temu človeku, kupi 150-ko pol pa vozi 120km/h. Veliko km delam za službo, in če hočem, da mi kaj od potnih stroškov pri današnjih cenah benza ostane, se splača vozit tko zlo umirjeno, tistih 5min, kolker več porabim za relacijo Lj-Krško se pa itak ne pozna velik. Aja pa še naravo si lahko ogledujem :012.gif:
Kmal bo prišla poletna sezona, ko bom lahko spet namontiral 17-ke... takrat pa mu bom dal vetra...


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Bravo 1.4 tjet avtoplin
OdgovorObjavljeno: 01 Maj 2011 17:44 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 14
Pozdravljeni!
Tudi jaz imam Fiat Bravo 1,4 Tjet 150 KM. Sam sem se tudi zanimal za predelavo na avtoplin. Veliko sem prebral o tem, kontaktiral nekaj monterjev, bil na Avtokomercu, kjer tudi predelujejo fiatove motorje na plin in sodelujejo z enim slovenskim razvijalcem tehnologije. Razvijalci so mi seveda zatrdili, da dela brezhibno, da ni problemov, mi poslali informativni izračun montaže, vendar ko sem se potem pogovarjaj z mojstri na Avtokomercu so povedali, da še vedno ne dela ok na motorjih 150 KM. Tudi pri 120 KM ni čisto ok. Povedal mi je fer: "Nočemo ugrajevati nekaj, s čimer kasneje ne boste zadovoljni ne vi ne mi!" Zahvalil sem se mu za "fairplay".
Opustil sem misel o predelavi. Na mojem avtu pač ne bodo preizkušali predelave in se učilu :)
Kar se pa tiče porabe:) Da dosežeš s 150-tko realno porabo 7,2 l/100 km se moraš kar precej matrat :) Jaz se zadnje čase niti ne. :) Sport mam pa več ali manj neprestano vključen. Včasih se mi zdi, da s prižganim Sport še manj porabim kot z ugasnjenim. Seveda takrat, ko ne vozim preveč v visoke obrate...

lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Bravo 1.4 tjet avtoplin
OdgovorObjavljeno: 01 Maj 2011 19:03 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 37
Prispevkov: 501
Kraj: Ljubljana
morsy napisal/-a:
Pozdravljeni!

Kar se pa tiče porabe:) Da dosežeš s 150-tko realno porabo 7,2 l/100 km se moraš kar precej matrat :) Jaz se zadnje čase niti ne. :) Sport mam pa več ali manj neprestano vključen. Včasih se mi zdi, da s prižganim Sport še manj porabim kot z ugasnjenim. Seveda takrat, ko ne vozim preveč v visoke obrate...

lp


Če se mal potrudeš in nimaš pretežke noge gre tudi pod 7.0. Seveda se s prižgano tipko sport to ne da doseč! Moj rekord na poraba.net je 6,25l/100km, s tem tankom prevozil 861km :)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Bravo 1.4 tjet avtoplin
OdgovorObjavljeno: 01 Maj 2011 19:07 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Prispevkov: 184
Kraj: Kranj
morsy napisal/-a:
Pozdravljeni!
Tudi jaz imam Fiat Bravo 1,4 Tjet 150 KM. Sam sem se tudi zanimal za predelavo na avtoplin. Veliko sem prebral o tem, kontaktiral nekaj monterjev, bil na Avtokomercu, kjer tudi predelujejo fiatove motorje na plin in sodelujejo z enim slovenskim razvijalcem tehnologije. Razvijalci so mi seveda zatrdili, da dela brezhibno, da ni problemov, mi poslali informativni izračun montaže, vendar ko sem se potem pogovarjaj z mojstri na Avtokomercu so povedali, da še vedno ne dela ok na motorjih 150 KM. Tudi pri 120 KM ni čisto ok. Povedal mi je fer: "Nočemo ugrajevati nekaj, s čimer kasneje ne boste zadovoljni ne vi ne mi!" Zahvalil sem se mu za "fairplay".
Opustil sem misel o predelavi. Na mojem avtu pač ne bodo preizkušali predelave in se učilu :)
Kar se pa tiče porabe:) Da dosežeš s 150-tko realno porabo 7,2 l/100 km se moraš kar precej matrat :) Jaz se zadnje čase niti ne. :) Sport mam pa več ali manj neprestano vključen. Včasih se mi zdi, da s prižganim Sport še manj porabim kot z ugasnjenim. Seveda takrat, ko ne vozim preveč v visoke obrate...

lp



mah, ne verjamem, da se ga ne da predelat v sloveniji, da bi delal super. A pri Prins zastopnikih si probal? Glede na to, da hendlajo modeli ze precej veliko direct injection motorjev (kar 1.4 150 konjev ni) s turbinami, bodo znali shendlat tud bravov motor.

_________________
Igrajmo se!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Bravo 1.4 tjet avtoplin
OdgovorObjavljeno: 31 Jan 2012 23:31 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 30
Prispevkov: 102
Pozdralvljeni,
zanima me a je kdo v tem času že zmontiral avtoplin v Bravota T-jeta?

Ponovno se zanimam za vgradnjo v mojga turbinca, vendar me še vedno skrbi obraba turbine in ventilov kot sem zasledil na raznih forumih, sicer sem pa prebral pri ponudnikih da ti novi sistemi veliko manj poškodujejo motorje oz. jih sploh ne.

Lp Aljoša


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Bravo 1.4 tjet avtoplin
OdgovorObjavljeno: 31 Jan 2012 23:47 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 29
Prispevkov: 1801
Kraj: Borovnica
danes sem govoril z neki delavcem iz bosne in pravi da te sistemi dol kostajo okol 400€ max z ugradnjo in garancijo... kej veste vec o tem?kvaliteta? (tip mi ni znal kaj vec povedat) ampak kokr gledam srbske,bosanske,hrvaske avto strani se mi zdi plin dol kr pogosta zadeva


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 44 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games