domov
  • Fiat Klub
  • Avtoservis Zaverski
  • Ass Tuning
  • Top finish
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
  • Unitad d.o.o.
  • Kovinoplastika Kavs, Ambrož Kavs s.p.
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • Ustyle Tuning
  • Avtostekla Rogelj Romat
  • Techno racing
 
Danes je 29 Jun 2017 02:23

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 14 prispevkov ] 
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Previsoka obratovalna temp - popravljeno
OdgovorObjavljeno: 19 Sep 2013 07:22 
Odsoten
Podpredsednik kluba
Podpredsednik kluba
Uporabniški avatar

Starost: 29
Prispevkov: 1279
Kraj: Loška dolina- Notranjska
No spet smo tam :004.gif:

Vglavnem, kupil sem nov termostat in senzor temp. vode, saj je Coupe imel pri normalni vožnji kazal od 50-60*C kar je pomenilo da je skoz delou na "zaugu", ter ob lagani vožnji kuril nenormalno porabo.

Včeraj sem ga vgradil, vse priklopil, zamenjal tekočine, prezračil sistem na radiatorju...
Fora je v tem da se avto sicer takoj segreje kar je odlično, vendar ne če se na 110*C
To se mi zgodi že v roku 3km čisto lagane vožnje - do 2500rpm.

Zanimivo se mi zdi da se ventilator opali šele pri 115*C ko mi kaže na senzorju, in ne pri 94*C kot sem pričakoval.

Zanimivo se mi zdi tudi da po nadaljnih 20km vožnje, lagane se cagar ni premaknil čez 110.
Tudi ko sem ga tiščal naslednjih 5km da bi zvišal temp, se ta ni spremenila.

Čudi me tudi to da kljub temu da je kazalo da ima voda 115*C, bi pričakoval da če počasi odpiraš kompresijsko posodo, da bo začela voda brbotat/vret.

NIč.

Malo se je valila para iz nje...tako da nisem glih prepričan da je imela 115*C.

Ne vem zakaj se to dogaja, je kriv senzor k je čist nov? Je kje zračni žep?
Števec laže?

_________________
Slika


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Previsoka obratovalna temp
OdgovorObjavljeno: 19 Sep 2013 08:32 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 40
Prispevkov: 1309
Kraj: Preshgain
Najprej priklop na tester ali FES, da se pomeri, kakšen info dobi ECU! Tipalo za hladilno tekočino je ločeno: za ECU in ventilatorje je na glavi, za števček je pa tipalo na termostatu. Zato tipalo na termostatu nima nikakršne veze, če premalo kaže, da je avto na "zaugu"!

Druga možnost pa je pokrovček na ekspanziji!

Tretja pa, da si slabo prezračil, čeprav bi se moralo samo prezračit!

_________________
Še don's pa do smrt' grem na šiht, pol s'm pa frej!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Previsoka obratovalna temp
OdgovorObjavljeno: 19 Sep 2013 08:32 
Odsoten
Podpredsednik kluba
Podpredsednik kluba
Uporabniški avatar

Starost: 29
Prispevkov: 1279
Kraj: Loška dolina- Notranjska
Možno je tudi da sem slabo prezračil sistem.
Namreč prezračil sem ga samo na radiatorju, samo baje obstaja še eden ventil na cevi ki naj bi bil glavni za odzračevanje. tistega nisem nič zračil tako da možno da je kakšen velik zračni žep tam pa se mi pol pregreva.....bom danes pogledal pa sporočil.

_________________
Slika


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Previsoka obratovalna temp
OdgovorObjavljeno: 19 Sep 2013 08:41 
Odsoten
Podpredsednik kluba
Podpredsednik kluba
Uporabniški avatar

Starost: 29
Prispevkov: 1279
Kraj: Loška dolina- Notranjska
Damijan napisal/-a:
Najprej priklop na tester ali FES, da se pomeri, kakšen info dobi ECU! Tipalo za hladilno tekočino je ločeno: za ECU in ventilatorje je na glavi, za števček je pa tipalo na termostatu. Zato tipalo na termostatu nima nikakršne veze, če premalo kaže, da je avto na "zaugu"!

Druga možnost pa je pokrovček na ekspanziji!

Tretja pa, da si slabo prezračil, čeprav bi se moralo samo prezračit!


Senzor ki je na termostatu je povezan z ECU-jem saj se ti pržge injector lučka če kaj ne štima oz. konektor ni priklopljen.

Tako da tisti senzor ni samo števček ampak ima zelo pomembno vlogo.
Bom danes probal najt še drugi ventil, videl če se da odzračit, če to ne bo pomagalo bom dal nazaj stari senzor vode not pa videl če bo kaj razlike.

Pred menjavo mi je kazalo skozi 50-60*C in verjamem da pomojem senzor ni lagal saj je tudi gretje zelo slabo delalo (v kabini).
Zdaj se zelo hitro segreje vse skupaj, tudi gretje je zelo toplo že po 3km.

_________________
Slika


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Previsoka obratovalna temp
OdgovorObjavljeno: 19 Sep 2013 10:03 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 27
Prispevkov: 1788
Kraj: Borovnica
prezrac se enkrat pa bo, vsaj tko je blo na bravi... na cevi za motorjem mas pa prov ventilcek za odsarafuat na cevi od vode. Vsaj mislim nevem kako lih zgleda motor pri copueju


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Previsoka obratovalna temp
OdgovorObjavljeno: 19 Sep 2013 10:13 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 40
Prispevkov: 1309
Kraj: Preshgain
MRZLY napisal/-a:
Senzor ki je na termostatu je povezan z ECU-jem saj se ti pržge injector lučka če kaj ne štima oz. konektor ni priklopljen.

Tako da tisti senzor ni samo števček ampak ima zelo pomembno vlogo.
...


Pri vseh atmosferskih 20V motorjih je tako, kot sem napisal. In ja, če ni priklopljen ali totalno fuč, računalnik zaznava, da se ena komponenta ne odziva. Poglej v servisno dokumentacijo ali elektro shemo, pa boš videl. In najlažje ti je tudi primerjati s FES-om ali Multiecuscan-om, kakšen podatek pride v ECU in kaj kaže na armaturi! Ja, velikokrat števčki kažejo narobe in jih je treba razdreti in na roke kalibrirati. Seveda s pomočjo diagnostike.

Če si zamenjal senzor na termostatu, si sigurno dobil pravega? Obstajata 2 različna....

Še en vijak za prezračevanje naj bi bil na vodu, ki pelje do radiatorja za ogrevanje notranjosti.

_________________
Še don's pa do smrt' grem na šiht, pol s'm pa frej!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Previsoka obratovalna temp
OdgovorObjavljeno: 19 Sep 2013 10:25 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 40
Prispevkov: 1309
Kraj: Preshgain
Damijan napisal/-a:
Pri vseh atmosferskih 20V motorjih je tako, kot sem napisal. ...


:026.gif: :026.gif: :026.gif:

Kaj ne poveš, da imaš že ta nov motor!

Sem tole zamešal, ker istočasno delam na starem in novem motorju!
Ja, pri novejšem motorju je samo na termostatu senzor, kateri opravlja vse.

Se oproščam za dezinfo!

Starejši motorji imajo takole 2 senzorja! V glavi za ECU in ventilatorje, rdeči, in za števček na termostatu, modri.
Slika

_________________
Še don's pa do smrt' grem na šiht, pol s'm pa frej!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Previsoka obratovalna temp
OdgovorObjavljeno: 19 Sep 2013 12:14 
Odsoten
Podpredsednik kluba
Podpredsednik kluba
Uporabniški avatar

Starost: 29
Prispevkov: 1279
Kraj: Loška dolina- Notranjska
Sm mislu da veš :D
Glede na to da sva se že nekaj menila v temi....upam da je res samo air pocket... :neodloèn:

_________________
Slika


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Previsoka obratovalna temp
OdgovorObjavljeno: 19 Sep 2013 13:35 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 40
Prispevkov: 1309
Kraj: Preshgain
Ja sej, sem šel pol v tvojo temo pogledat mlinček in videl, da je motor "Range99"... :škrbina:

_________________
Še don's pa do smrt' grem na šiht, pol s'm pa frej!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Previsoka obratovalna temp
OdgovorObjavljeno: 19 Sep 2013 14:16 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 37
Prispevkov: 9112
Kraj: ljubljana
Jaz mislim da ti cager laže al pa senzor neke kilave podatke daje.Pri 115 stopinjah bi ti že zdavnaj vodo ven zmetalo...

_________________
Ne morem verjet kok sranja lahko naredi ena smrkla


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Previsoka obratovalna temp
OdgovorObjavljeno: 19 Sep 2013 14:52 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 40
Prispevkov: 1309
Kraj: Preshgain
Čare napisal/-a:
... Pri 115 stopinjah bi ti že zdavnaj vodo ven zmetalo...


Ni rečeno! Odvisno, kako visok nadtlak drži hladilni sistem.
Pri Kappi naprimer, je opozorilna lučka šele pri 125 stopinjah. Res pa je, da je nadtlak, katerega drži v sistemu, nad 1,5 bar.

Zato mislim, da je priklop na diagnostiko še vedno najboljša referenca. Tako vidiš dejansko kaj je med izmerjenim in prikazanim.

_________________
Še don's pa do smrt' grem na šiht, pol s'm pa frej!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Previsoka obratovalna temp
OdgovorObjavljeno: 19 Sep 2013 14:56 
Odsoten
Podpredsednik kluba
Podpredsednik kluba
Uporabniški avatar

Starost: 29
Prispevkov: 1279
Kraj: Loška dolina- Notranjska
Čare napisal/-a:
Jaz mislim da ti cager laže al pa senzor neke kilave podatke daje.Pri 115 stopinjah bi ti že zdavnaj vodo ven zmetalo...

Tud jst bi reku da je nek zjeban....čez kake 2 uri bom probal prezračit sistem, pa termostat bom zamenjov s tastarim...

_________________
Slika


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Previsoka obratovalna temp - popravljeno
OdgovorObjavljeno: 19 Sep 2013 17:06 
Odsoten
Podpredsednik kluba
Podpredsednik kluba
Uporabniški avatar

Starost: 29
Prispevkov: 1279
Kraj: Loška dolina- Notranjska
Sem našel 2. bleed šrauf pri ceveh pri termostatu...so italjani lo dobr mislni k rata glih dost velka luknja da greš z roko do nje.. :D
No, ni bilo nč zraka not saj je začela tkoj voda tečt vn...

Zato sm se odloču da menjam senzor za vodo in opazu takoj da je zlo velika razlika v izgledu... :neodloèn:

Stari ima veliko debeljšo konico za merjenje in ključ je 21 za odklenit, nakar novi ima manjše tipalo in 19 ključ za zaklenit.

Vglavnem, zamenjal, ogrel se tkoj na 90*C in sicer v roku 4-5km.
Šel še malo dirkat, prišel max do 95.

Vglavnem stvar je rešena, sm biu pa začuden zakaj del, ki povsod piše za ta avto, ne dela pravilno :freak: :neodloèn:

Sm biu skor prepričan da so mi dali napačen senzor, glede na net piše da je taprav... :neodloèn:

zanimivo je to da imam jst tak senzor
Slika

Dobil sem pa tazga
Slika

Razlika ni velika čeprov na tanovem piše WS2673-BV, na starem bi mogu pogledat... :freak:

_________________
Slika


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Previsoka obratovalna temp - popravljeno
OdgovorObjavljeno: 11 Okt 2013 23:12 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 40
Prispevkov: 1309
Kraj: Preshgain
Ravno brskal in primerjal razlike med motorji in prišel tudi do teh senzorjev za vžig. Sem se spomnil na tvojo temo! :)

Vglavnem, ni čudno, da ti je senzor z rdečim ohišjem lagal, ker je 2 pinski, manjka mu negativni signal! V tem je razlika med rdečim in pravim sivim!

Slika

_________________
Še don's pa do smrt' grem na šiht, pol s'm pa frej!


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 14 prispevkov ] 

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games