|
Neodgovorjeni prispevki | Poglej aktivne teme
Avtor |
Sporočilo |
EuMoto
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 04 Apr 2010 22:37 |
|
 |
1.2 16v |
 |
Starost: 34 Prispevkov: 791 Kraj: Stajerska
|
|
Na vrh |
|
 |
101ka
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 25 Maj 2010 17:34 |
|
 |
sam menja žarnice |
 |
Prispevkov: 188
|
Tako, tudi na puntu moje drage je šel servo rakom žvižgat... Pa bi prosil tiste, ki imate podobno izkušnjo, če malce svetujete, kje ste zadevo poštimali oz. kje po sprejemljivi ceni obnovijo servo motorček? Sicer sem našel nekoga, ki to naredi za 150eur, pa se mi zdi cena precej pretirana. Hvala!
|
|
Na vrh |
|
 |
SLOJustMe
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 26 Maj 2010 21:47 |
|
Starost: 34 Prispevkov: 170 Kraj: Loška dolina
|
Citiram: 100€ Eno leto garancije cca3h
041870789 Možakar je iz Zbilj, cena kot je napisano, tja sem prinesel že snet motorček, potem pa sem si sam šraufal, ker bi drugače moral čakati. Mi je posodil še orodje  Skratka, volan je spet mehek ko puterček 
_________________
|
|
Na vrh |
|
 |
101ka
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 27 Maj 2010 00:17 |
|
 |
sam menja žarnice |
 |
Prispevkov: 188
|
Mislim, da ima ta isti možakar sedaj ceno 150eur 
|
|
Na vrh |
|
 |
STARA
|
Naslov prispevka: servo volan Objavljeno: 04 Jun 2010 08:56 |
|
 |
Deklice |
 |
Prispevkov: 83 Kraj: NOVA GORICA
|
moj puntek je tudi danes pri električarju zaradi servota  , mi je že povedu da obnovljen servo v italiji pride okrog 400 €, uuhhhhh, sedaj samo čakam, da me pokliče, ker ga bo najprej priklopu na računalnik, da sploh vidi za kaj se gre, ker meni volan ni trd, se mehko obrača, a mi večkrat na mestu, ko motor teče zatrese volan in nekaj čudno zaropota pod volanom ... no bom vidla, kaj mi bo povedu mehanik :neodločn:
|
|
Na vrh |
|
 |
EuMoto
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 04 Jun 2010 11:52 |
|
 |
1.2 16v |
 |
Starost: 34 Prispevkov: 791 Kraj: Stajerska
|
|
Na vrh |
|
 |
Varjag
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 09 Jun 2010 22:15 |
|
 |
je nov in nič kriv |
 |
Prispevkov: 10 Kraj: Obala
|
evo moj servo gre v ita lahko na zeljo uredim tudi za druge ki imate tezave s tem servotom... za vec me kontaktirajte na pm 
|
|
Na vrh |
|
 |
EuMoto
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 10 Jun 2010 18:37 |
|
 |
1.2 16v |
 |
Starost: 34 Prispevkov: 791 Kraj: Stajerska
|
|
Na vrh |
|
 |
Varjag
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 15 Jun 2010 21:12 |
|
 |
je nov in nič kriv |
 |
Prispevkov: 10 Kraj: Obala
|
EuMoto napisal/-a: In je ceneje z stroski vred kot popravilo v slo? Seveda je ceneje, pri pooblascenem serviserju pride samo kos 500€+delo... Tukaj pa pride popravilo servota s poštnino 230€. Pa ne vem mogoce se 30€ za mehanika da ti sname in potem spet vgradi nazaj kos.. Skupaj 260€. Se ti zdi drago?
|
|
Na vrh |
|
 |
EuMoto
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 16 Jun 2010 20:20 |
|
 |
1.2 16v |
 |
Starost: 34 Prispevkov: 791 Kraj: Stajerska
|
|
Na vrh |
|
 |
Varjag
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 16 Jun 2010 21:10 |
|
 |
je nov in nič kriv |
 |
Prispevkov: 10 Kraj: Obala
|
EuMoto napisal/-a: Če jih ima en obnovljene v slo za puntote, ali pa tvojega obnovi/previje za 160e. Pa tudi vgradnja je 1,2,3 tako da bzv za servis dajat.  aja kdo pa?
|
|
Na vrh |
|
 |
EuMoto
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 17 Jun 2010 06:05 |
|
 |
1.2 16v |
 |
Starost: 34 Prispevkov: 791 Kraj: Stajerska
|
|
Na vrh |
|
 |
Seagate
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 17 Jun 2010 11:30 |
|
 |
je nov in nič kriv |
 |
Prispevkov: 34
|
Motorček se da obnoviti za 150€ pri car hifi v Lescah. http://www.bolha.com/oglas3776020/servo ... -041400331 Drugače pa sem nedolgo nazaj na pooblaščenem servisu dal caa. 270€ za popravilo senzorja navora na volanskem drogu  .
|
|
Na vrh |
|
 |
EuMoto
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 17 Jun 2010 18:53 |
|
 |
1.2 16v |
 |
Starost: 34 Prispevkov: 791 Kraj: Stajerska
|
|
Na vrh |
|
 |
Reaper
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 21 Jun 2010 15:49 |
|
 |
sam menja žarnice |
 |
Starost: 35 Prispevkov: 260
|
Kaj pa če se samo pri prvem vžigu ne prižge servo? Na angleškem FIAT forumu sem bral da gre v tem primeru za alternator ali akumulator. Alternator mi fila: 13,90V - prižgan radio, gretje, zadnji grelec, luči 14,15V - vse ugasnjeno
Akumulator ima 12,6V, nov pred tremi meseci je imel 12,85V. Mislim da je tukaj problem, ker vedno ko sem imel na novo napolnjen akumulator mi je delal servo, potem ko se začne praznit pa servo v prvo več ne dela. Zdej je samo vprašanje zakaj se mi tako hitro sprazni akumulator, na dan delam vsaj 2x po 11km, kar mislim da bi moralo bit dost da se nebi praznil. Prej sem mel 42Ah, zdej 62Ah, sam večja kapaciteta mi nič ne pomaga če se mi prazni, edino kar malo dlje drži. Tok v mirovanju je pa komaj 11mA, tko da se lahko prazni kvečjem med vožnjo.
EDIT: Prebral prvi post na tej strani in mi je dalo misliti, jest tut skos vozim s City načinom, je možno da ta porabi nenormalno več kot navaden?
|
|
Na vrh |
|
 |
lenivec
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 22 Jun 2010 22:07 |
|
Prispevkov: 377
|
če bi bla vožnja z vkloplenim city problematična te tipke nebi vgradili v tovarni
_________________ zunaj je zima, mene bojo pa v toplice poslali
|
|
Na vrh |
|
 |
djz3l3
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 22 Jun 2010 22:55 |
|
Starost: 31 Prispevkov: 1802 Kraj: Borovnica
|
a popravilo je tako da je treba samo navitje na novo navit na motorju? ker če je potem sam to za narest je velik ugodnješih vrjant 1000% mogoce bi celo bi žagar audio v črnučah hotel previt motor..
|
|
Na vrh |
|
 |
Uno
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 24 Jun 2010 17:55 |
|
 |
stara sablja |
 |
Starost: 34 Prispevkov: 1662 Kraj: Postojna
|
Ima kdo odveč skurjen motorček servo volana za posodit, da vidim kaj crkne in če se ga da mogoče ceneje popravit?
|
|
Na vrh |
|
 |
djz3l3
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 24 Jun 2010 18:02 |
|
Starost: 31 Prispevkov: 1802 Kraj: Borovnica
|
jst mislm da je treba sam motor previt pa mogoce so še knše diode gor kej vec pa tut ne more bit ...
|
|
Na vrh |
|
 |
Uno
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 24 Jun 2010 18:51 |
|
 |
stara sablja |
 |
Starost: 34 Prispevkov: 1662 Kraj: Postojna
|
Motor je trifazni brezkrtačni. V primeru odpovedi elektronike v krmilniku (prebit mosfet) bi motor blokiral vrtenje volana. Motor ima zato na vsaki fazi rele. Ob okvari krmilnika elektronika izključi releje, da motor ne blokira.
Če so res problem releji, kot sem že nekje slišal, se da precej ceneje popravit.
Lp
|
|
Na vrh |
|
 |
Kdo je na strani |
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov |
|
Ne morete pisati prispevkov v temi Ne morete odgovarjati na teme v forumu Ne morete urejati prispevkov v temi Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
|
|
|