|
Neodgovorjeni prispevki | Poglej aktivne teme
Avtor |
Sporočilo |
Viper_XxL
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 21 Okt 2007 19:02 |
|
 |
šankist |
 |
Starost: 36 Prispevkov: 1460 Kraj: Maribor
|
Ima 2 cinšpuli punto, ja. Ni nujno, sem že videl kako je ena crknila pa avto ni šel nika, ko je kmalu zatem še druga pa je bil samo glasen, šel pa normalno. Sam nisem mogel verjeti da je možno to 
|
|
Na vrh |
|
 |
Lexluthor
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 24 Okt 2007 12:33 |
|
Prispevkov: 57
|
Meni je enako cukal Punto Mk2. Ko smo zamenjali svečke, pa je bilo vse ok.
|
|
Na vrh |
|
 |
Chameleon
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 26 Nov 2007 18:34 |
|
Starost: 34 Prispevkov: 267 Kraj: Ðesenice
|
puntopower75 napisal/-a: lambda sonda je definetivno Ceprav je malce dalj casa trajal, da sem avto dejansko spravil do mehanika, je bila napaka crknjena lambda. Lp, ter hvala za pomoc!
|
|
Na vrh |
|
 |
drej_
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 02 Dec 2007 16:04 |
|
 |
je nov in nič kriv |
 |
Starost: 33 Prispevkov: 29 Kraj: novo mesto, šentjur
|
meni je tudi cukal zjutraj...in crknu mi je...sm zdj mi je pa nehal...če sm meu v drugi prestavi pod nizkimi obrati, pa sem nahitr pohodu gas mi je močno cuknlo...sam zdj mi ne več...sam nebi vedu kaj je blo...pa niso mi nobene sonde menjal
|
|
Na vrh |
|
 |
Chameleon
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 25 Mar 2008 22:47 |
|
Starost: 34 Prispevkov: 267 Kraj: Ðesenice
|
Malce obujam staro temo, ko sem zamenjal lambdo sondo, je bilo en teden vse v redu, potem pa spet isto. Pregledal ves kablovje, menjal cinkspulo, kot mi je nekdo sveto zatrjeval, ampak na koncu pa sem se le spomnim na odpadu iz neke škode odpult lambdo sondo in sprobat na mojem. Seveda je bil to vzrok...
Na nekem angleskem forumu je nekdo napisal: Bolje stara boscheva kot nova kitajska in poglej ga zlomka, pa se res je.
|
|
Na vrh |
|
 |
Chameleon
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 18 Jun 2008 20:11 |
|
Starost: 34 Prispevkov: 267 Kraj: Ðesenice
|
Arghhh!! Spet cuka gajba... Okay, dans sem zamenjal motor, ker sem dobil za drobiz drug motor(spet 55ko), ki ga je vozila zenska, redno servisiran, normalno vozen, itd.. Receno mi je blo da avto sicer malo cuka, pa sem videl po servisnih intervalih da ze najmanj 80tkm ni bilo menjanih sveck in kablov zanje, tako da sem smatral da naj bi blo to narobe....pa ni blo... Dammit. Tako da avto cuka ob premajnem in premocnem pospesevanju, ob normalno mirni voznji ne, nad 3000-3500rpm pa kar fajno poskoci, veliko boljse kot un motor k sem ga mel prej noter.. Po obcutku, ma saj se sam nevem, zdi se mi da ga zaliva, ceprav porabe se nisem meril, ko speljem, pa se mi zdi da tolce po dveh cilindrih... Jutri bom zamenjal se cinkspulo, ce pa imate se kak drug predlog, pa kar na dan za njim.. Hvala za odgovore+lep fiatisticen pozdrav pies: Ce kdo slucajno spremlja mojo drugo temo $55s-gt swap$, lahko zdaj mirne duse recem, da je slo po vodi vse skupaj, ker ni variante da najdem zdrav motor za pametno ceno, zal mi je edino, da nisem pred casom vzel 1.6 8v n/a motorja.....
|
|
Na vrh |
|
 |
WAR-DOG
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 18 Jun 2008 22:21 |
|
Starost: 34 Prispevkov: 665 Kraj: Ljubljana
|
a pumpa za gorivo pa bi naj dobro črpala gorivo v motor?
_________________ Kljub temu da so smerokazi serijska oprema, jih le malo kdo uporablja
|
|
Na vrh |
|
 |
Chameleon
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 19 Jun 2008 00:09 |
|
Starost: 34 Prispevkov: 267 Kraj: Ðesenice
|
Do garaze, sem se pripeljal s starim motorjem ob 9:00am, ki ni niti malo cukal... Bencina je 1/2 noter, ob 13:30pm pa je cukalo, kar sem se odpeljal z novim motorjem... A-a, ni benz pompa.. :neodločn:
|
|
Na vrh |
|
 |
Chameleon
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 19 Jun 2008 14:50 |
|
Starost: 34 Prispevkov: 267 Kraj: Ðesenice
|
Zamenjal cinkspulo, dela. 
|
|
Na vrh |
|
 |
stbe
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 21 Nov 2008 07:40 |
|
 |
je nov in nič kriv |
 |
Prispevkov: 2
|
Pzdravljeni, mene pa pa zanima, kaj vi mislite, zakaj mi poka keramika na svečki pri elektrodi. V zadnjem letu sem zamenjal že 4 svečke in to zmeraj ena in ista. Imam punto MK1. Probal sem že z več proizvajalci svečk.
Hvala in LP
|
|
Na vrh |
|
 |
bigone_gt
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 21 Nov 2008 12:35 |
|
 |
je nov in nič kriv |
 |
Starost: 31 Prispevkov: 12
|
meni tudi tako cuka pa imam punto gt....kabli menjani svečke menjane ..tesnila na kolektorjih menjani...suka pri nizkih obratih in v prostem teku dela kot en muscle car...trokira!!!...ko pa gas prtisnem do konca avto zamori obrati ne padejo pa potem začne pospeševati...pomagajte...
|
|
Na vrh |
|
 |
SLOJustMe
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 30 Jun 2009 18:33 |
|
Starost: 33 Prispevkov: 170 Kraj: Loška dolina
|
Pozdravljeni,
Imam problem s Puntom, 1.2 8V. Je cukal, sem zamenjal svečke in kable. Je bilo en teden v redu, je spet začel cukat ko zmešan. Zamnejam obe tuljavi, je bilo spet en teden ok. Zdaj pa spet cuka kot prasec, ampak samo do 2000 obratov, pa tudi v prostem teku laufa ko traktor, ko da bi po treh. Ma kdo kako idejo kaj bi blo? Aja, ko enkrat nad 2k obratov neha cukat pelje normalno, celo super. :neodločn:
_________________
|
|
Na vrh |
|
 |
davorin
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 30 Jun 2009 18:56 |
|
 |
je nov in nič kriv |
 |
Prispevkov: 34
|
Bencinski filter je že bil zamenjan?
|
|
Na vrh |
|
 |
SLOJustMe
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 30 Jun 2009 19:57 |
|
Starost: 33 Prispevkov: 170 Kraj: Loška dolina
|
Na-a. Ker ga nima. Aja, tudi moci nima taprave, v vrhniski klanec komaj dobrih 100 :s
_________________
|
|
Na vrh |
|
 |
2shae
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 30 Jun 2009 20:44 |
|
 |
SpArCo FrEaK |
 |
Starost: 30 Prispevkov: 2462 Kraj: America :P
|
kaj pa če injektorji delajo slabo??
_________________ They said that FIAT sux but i still trust in it and like IT!!!!
|
|
Na vrh |
|
 |
SLOJustMe
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 30 Jun 2009 21:35 |
|
Starost: 33 Prispevkov: 170 Kraj: Loška dolina
|
Okej, dečki proglašam se za bumbarja Ko sem na svečke tlačil kable, sem na tretjem cilindru zaj... Tista guma ko pride okol je zgleda ful mehka in mi jo je ratalo precvikat. Tako da je tam prebijalo. Dobro da mi včasih zmanjka časa pa v mraku šraufam  Hvala vam za vse odgovore!!
_________________
|
|
Na vrh |
|
 |
damjan
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 11 Jul 2009 18:47 |
|
 |
sam menja žarnice |
 |
Starost: 34 Prispevkov: 250 Kraj: Malkovec
|
hey jaz imam tudi težave pri mojmu GP-ju 1.4 8V. Cuka mi namreč pri speljevanju, ko je motor mrzel, pa če v dolino speljem se niti ne čuti tako. Je pa tudi malo čudno, da ko takoj po vžigu motorja stopim na gas, včasih za kako sekundo niti ne reagira motor na stopalko za plin.... potem ko speljem pa v 1. prestavi z malenkostjo gasa to cukanje To pa ni tako opazno ko je motor segret. Kaj bi bilo narobe? hvala
_________________ Cviček je zakon
|
|
Na vrh |
|
 |
biser
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 31 Dec 2009 11:54 |
|
 |
je nov in nič kriv |
 |
Prispevkov: 7
|
Nem nove teme odpiral, sicer sem glede tega že odpiral svojo, pa je zaj ne najdem. Avto mi je cukalo, pa ko sn gas dodal, ni blo prave moči... Zadnjič, ko sn se pelal, pa ko je bil dež, pa mi je začela goret lučka za vbrizg. En cajt je gorela, pol mi je pa avto vgasno. Potem sem hotel avto vžgat, pa ni šlo, samo verglal je. Potem sem se spusto po bregu in mi je zalaufal. Pol je lučka za vbrizg vgasnla. Ker je en kabl za svečo prebijal, sn mislo, da je to krivo. Potem sem pa dal vse štiri kable nove gor. Pol sem enih pet minut vozo, pa se mi je spet prižgala ona lučka za vbrizg. Pa avto še vedno ne potegne, tak ko bi mogo, še zmerom mu zmanjkuje moči. Kaj bi blo to krivo?
|
|
Na vrh |
|
 |
tavko
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 31 Dec 2009 13:03 |
|
 |
brava 1.6 16v |
 |
Starost: 29 Prispevkov: 1778 Kraj: poljane-sk.loka
|
lamba sonda razdelilna kapa
|
|
Na vrh |
|
 |
Snopy106
|
Naslov prispevka: Objavljeno: 31 Dec 2009 15:26 |
|
 |
sam menja žarnice |
 |
Starost: 36 Prispevkov: 247 Kraj: Velike Lašče
|
Lambda ne verjamem da bi bila, možno da je kaka sveča fuč al pa cink špula. Daj sveče odšraufaj ven pa poglej če je kaka zalita pa boš prec vedu.
|
|
Na vrh |
|
 |
Kdo je na strani |
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov |
|
Ne morete pisati prispevkov v temi Ne morete odgovarjati na teme v forumu Ne morete urejati prispevkov v temi Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
|
|
|