domov
  • Fiat Klub
  • WithCar
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
  • Kovinoplastika Kavs
  • A2R
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • Poliglob
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • Techno racing
  • Amortizer d.o.o.
  • Orange Audio
 
Danes je 06 Jun 2020 13:13

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 62 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2, 3, 4  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: grelec spušča
OdgovorObjavljeno: 15 Nov 2006 17:33 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 34
Prispevkov: 1632
Kraj: Zavrč
helloo!!!

V avtu mi je sedaj ko sem začel malo uporabljati gretje začelo smrdeti. Pojavile so se tudi rosne šipe. Lepo se spravim k mehaniku in ta je potrdil moj sum. Grelec spušča....
Pravi, da mora podreti celo armaturko, da pride do njega(6,7 ur dela kar znese 40-45k sit) in pa sam grelec stane 30.000 sit. Sedaj sem naročil ponaredek in plačal 12.000 sit, samo še mi vseeno ne diši devat mehanikom tistih 40 k sit za popravilo.

Ker take stvari nerad devam v popravilo mehanikom, če se le da zrihtam zadevo doma(bolj pazim pa še ceneje skozi pridem).

Razlog, da pišem sem gor pa je ta, da bi rabo načrt armaturke, kako je sestavljena, kje so vijaki, kako kaj potegnit, da ne polomiš in takšne stvari. Se da to kje dobiti? Ima kdo z tem izkušnje?

Hvala za pomoč!

Lp boško


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 20 Nov 2006 12:03 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Starost: 40
Prispevkov: 282
Kraj: Zagreb
Ima ti Italiano guide -ali da su 100% sve informacije unutra -nisu.

Morat æeš raditi prema onom starom principu - polako, detaljno i pamti gdje šta ide.

Sa Italianom se dogovori za guide

_________________
If you want it to be fixed, dont ask, DO it !
A little oil on the hands didnt kill no one.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 23 Nov 2006 08:48 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 8
Najprej lep pozdrav vsem na forumu, sem čist frišn!

Sem videl tvoj problem in ker sem imel podobne težave kak mesec nazaj, bom opisal postopek menjave grelca.

Za menjavo grelca oz. pečke ni treba podreti cele armature.

Takole sem se lotil: najprej pobereš stran obe plastiki na sredinskem grebenu - čisto spredaj pri nogah. Nato odstraniš predal pred sovoznikom - odviješ vijake in odklopiš konektor za luč v predalu. Čez grelec je še ena zaščitna plastika, odviješ vijake, upogneš plastiko in vidiš dve cevi, ki gresta v grelec. Aja, to se nahaja, če pogledaš v luknjo, kjer si odstranil predal, na levo proti sredini.

V motornem prostoru, tam kjer gresta cevi za gretje skozi prednjo steno v kabino, odstraniš objemke z obeh cevi (j...!). Imej pripravljena dva plutovinasta zamaška. Povlečeš cev dol in jo zamašiš z zamaškom. Hitro izpuliš še drugo cev in jo zamašiš, ker drugače izteka hladilna skozi grelec na tla. Da se razumemo, zamaška daš v cevi, ki gresta od motorja. Izteče nekaj tekočine, če si hiter, se komaj pozna v ekspanzijski posodi. Tle, kjer odklopiš, lahko daš na tla posodo, da se tekočina ne razliva po tleh.

No, nazaj k grelcu. Po tleh v kabini sem dal en gumijast tepih in par cunj, če bi kaj teklo iz grelca. Cevi sta pritrjeni v grelec z vijakoma in enim plehom, ki tiši cevi v grelec. To odviješ in izpuliš cevi. Potem previdno izvlečeš grelec, gre zlo na tesno ven. Tisto plastiko, ki pokriva grelec, držiš upognjeno in vlečeš ven. Videl boš, da je ob straneh, kjer je radiator zaprt s plastiko vse zeleno.

Nov grelec sem nabavil na Vrhniki - okoli 14kSit. Zraven moraš kupiti še dva o-ring tesnila.
Grelec previdno vstaviš nazaj, pazi da ne pokriviš satovja. Prej prestaviš še penasto tesnilo, ki tesni med grelcem in plastičnim ohišjem.
V grelec vstaviš o-ring tesnila, na cevi pa natakneš kovinska obročka, ki tiščita na oringe.Previdno vtakneš cevi, da ne pomečkaš o-ringov. Je kar težko vstaviti cevi, ker sta kovinski in ju ne moreš kar prosto premikati. S tistim plehom in vijaki pritrdiš cevi v grelec, glej, da gresta lepo naravnost v luknji. Nič na silo.
Potem prikopiš še cevi v motornem prostoru, daš novi objemki in doliješ mankajočo tekočino. Vžgeš avto in opazuj, če kaj pušča na spoju, kjer gresta cevi v grelec. Meni je malo kapljalo in sem dal postružiti nova kovinska obročka, ki pritiskata na o-ringe (naredil sem daljša za 0,5 mm- medenina). Nevem, mogoče mi ni dal na servisu pravih o-ringov. Se mi je zdelo da so bili stari debelejši.
To je to. Upam, da sem bil razumljiv. Doma imam tudi nekaj slik, če bo potrebno....


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 23 Nov 2006 10:52 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 3829
Kraj: Izlake
ti kar nalimaj slike sem gor,iz slik bolj razumejo

jaz sem tut že menjal na eni bravi in sem porabl cca 2 ure in pol

_________________
LANCIA DELTA IN ŠKODA OCTAVIA 5E YAMAHA FZ1-N
Sem pač tak, da bi imel tud raketo na dizl :004.gif:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 23 Nov 2006 22:05 
Odsoten
Partner kluba
Uporabniški avatar

Starost: 53
Prispevkov: 1008
Kraj: ljubljana
pri nas pride delo in grelec+2xtesnilo 26.000 sit

lp Marko

_________________
Specializirani serviser in partner Fiat kluba Slovenije

TEL.: 01/427 25 68 - FAKS: 01/427 25 68 - GSM: 041/732 530 - E-POŠTA: servis.kavcic@gmail.com


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 24 Nov 2006 07:59 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 8
fiat.kavcic napisal/-a:
pri nas pride delo in grelec+2xtesnilo 26.000 sit


To se mi zdi poštena cena, če bi prej vedel, se verjetno ne bi sam lotil...

Za primer, če bo kdo sam menjal pa nekaj slik za lažjo predstavo. Za morebiten neuspeh pa ne odgovarjam.

Na mestu, kjer gresta grelni cevi v kabino skozi steno, odstraniš objemki in snameš cevi. Gumijasti cevi zamašiš z zamaškom. Če to hitro narediš, izteče minimalno hladilne tekočine. Aja, dobro je, da označiš cevi, kje je bila katera nataknjena.
Slika



Odstraniš predal pred sovoznikom.Pod to plastiko se skriva grelec.
Slika


Še pogled z malo večje razdalje, da se vidi, kje se nahaja grelec.
Slika


Odviješ te tri vijake. Pod radiator namestiš plitvo posodo, če izteče še kaj tekočine.
Slika


Kovinski del tišči cevi v grelec. Pri sestavljanju pazi, da enakomerno zateguješ vijake in da gresta cevi naravnost v luknji.
Ko odviješ vijake in odstraniš "kovinski del", potegneš ven cevi.
Slika


Pazljivo izvlečeš grelec. Pred montažo novega, natančno obriši z vlažno krpo in milnico notranjost plastičnega ohišja, če je ostalo kaj tekočine.
Slika


Tle se vidi gumijasto tesnilo in kovinski obroček, na katerega se nasloni odebelitev na cevi. Razumljivo, da očistiš pred sestavljanjem kovinska obročka in obe cevi ter namestiš novi gumijasti tesnili.
Slika

Takole pa izgleda star grelec. Puščal je na obeh straneh (vidi se zeleno), kjer je plastika natisnjena na radiator.
Slika

Ko sestaviš, doliješ mankajočo hladilno tekočino, vžgeš motor in počakaš, da se ogreje na delovno temperaturo. Prečekiraš, če kaj kaplja, preveril sem tudi, če je kaj zraka v hladilnem sistemu.
Takole sem se lotil menjave grelca in meni je delalo. Sem pa znanstvaril dva popoldneva, bolj za lastno veselje. Aja, je pa to brava 1.6.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 27 Nov 2006 11:55 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 34
Prispevkov: 1632
Kraj: Zavrč
Res hvala za izčrpno poročilo o menjavi. Se bom lotil tega čimprej.

aja, kaj ti imaš klimo? je kakšna stvar pri demontaži oz montaži različna če je klime in če je ni? Sam jo imam...

LP Salieri


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 27 Nov 2006 12:56 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 8
Ja, imam klimo, če je pa kaj razlike pa nevem...


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 27 Nov 2006 18:08 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 34
Prispevkov: 1632
Kraj: Zavrč
mam še samo eno vprašanje...

Če grelec leži tako desno kakor kaže slika, zakaj imam jaz mokro vse točno pod sredinsko konzolo(če sediš na sovoznikovem sedežu levo spodaj, tam ko sta tisti dve plastiki kateri si rekel da moram odstraniti na sredinski konzoli)?

Hvala!

Lp Salieri


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 28 Nov 2006 06:43 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 8
Poglej drugo sliko: plastika z oznako 182AM..... je v bistvu žleb, ki pelje ob ceveh proti sredini tam, kjer prideta cevi v kabino. Mislim, da je to lovilec za tekočino, če slučajno malo pušča. Pri tebi pa zgleda, da fejst teče :( .


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 01 Dec 2006 19:26 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 34
Prispevkov: 1632
Kraj: Zavrč
sem si nabavil danes vse-grelec(11.200sit),o-ringe,objemke...jutri se spravim vse skupaj naret

Predal pred sovoznikom sem danes že vzel ven, tudi plastiko pred grelcem(tisto črno) sem že odstranil.
Zanima me nekaj... Kako si dobil dol objemke na obeh ceveh pri motorju? Jih naj uničim in tako dol dobim, pa potem nove gor ali kaj drugega svetuješ (stisnem cevi skupaj-potemtakem nerabim objemk dol jemat samo nevem no...)
Grelec je precej dolg (oz. širok) in bo napoti ventilator, ko sam grelec vlečeš ven. Je zadosti prostora v tisti črni posodi ko je satovje not da lahko malo manevriraš?

lp salieri


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 01 Dec 2006 21:51 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 8
Ja, objemki sem matral toliko časa, da sta popustili oz. sem ju uničil. Namestil sem novi, taki na šraufenciger.
Grelec gre zelo na tesno noter in je res treba biti previden, da ne pokriviš satovja. Malo potreniraj s starim grelcem :i . Nekako premikaš sem ter tja in počasi pritiskaš v odprtino.

Veliko uspeha!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 02 Dec 2006 21:41 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 34
Prispevkov: 1632
Kraj: Zavrč
tako, grelec zmontiran, zajebancija je bla samo se je splačalo(vse skupaj zdaj prišlo 12.000 sit)...

Tebi desmosedici pa še enkrat hvala za pomoč!

lp Salieri


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 03 Dec 2006 12:27 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 8
Ni problema, samo, da je pomagalo.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 16 Okt 2009 12:30 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Starost: 35
Prispevkov: 156
A je pečka na 1.4 12V mašini ista kot na ostalih 1.6 16V?

Vprašal bi pa tudi "fiatkavčiča" koliko bi pršlo € materjal in montaža v današjih časih.

lp

_________________
batek


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 16 Okt 2009 13:29 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom

Prispevkov: 4720
Kraj: Ljubljana
matija napisal/-a:
A je pečka na 1.4 12V mašini ista kot na ostalih 1.6 16V?

Vprašal bi pa tudi "fiatkavčiča" koliko bi pršlo € materjal in montaža v današjih časih.

lp


Najbolje da ga pokličeš ali pa pišeš
TEL.: 01/427 25 68 - FAKS: 01/427 25 68 - GSM: 041/732 530 - E-POŠTA: fiat.kavcic@gmail.com

bo šlo še najhitrej.

_________________
fičo je še vedno zakon


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 18 Okt 2009 17:32 
Odsoten
Partner kluba
Uporabniški avatar

Starost: 53
Prispevkov: 1008
Kraj: ljubljana
matija napisal/-a:
A je pečka na 1.4 12V mašini ista kot na ostalih 1.6 16V?

Vprašal bi pa tudi "fiatkavčiča" koliko bi pršlo € materjal in montaža v današjih časih.

lp


v današnjih časih je okoli 130€ z tesnilnimi gumicami.

Lp, Marko

_________________
Specializirani serviser in partner Fiat kluba Slovenije

TEL.: 01/427 25 68 - FAKS: 01/427 25 68 - GSM: 041/732 530 - E-POŠTA: servis.kavcic@gmail.com


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 06 Nov 2009 20:35 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 1
živjo...

najprej hvala za odlično razlago menjave pečke, ter za slike..
imam namreč enak problem in ko sem videl to razlago in slike sem se odločiu da jo bom tudi jaz menjal kar sam..
sedaj pa me zanima če je nujno na mestu kjer gredo cevi v kabino skozi steno odstraniti objemki in sneti cevi? ali lahko le odklopim cevi pri pečki ter počakam da se mi zlije tekočina v posodo ki bi jo postaviu spodaj, potem po končanem delu bi pa samo zliu nazaj v posodo za hladilno tekočino? se to lahko tako nardi? ker se mi zdi lažje saj nebi uničeval sedanjih objemk,pa tudi bolj malo prostora je pri motorju..
zanima me še kako preveriš če je kaj zraka v hladilnem sistemu?

Lep pozdrav!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 06 Nov 2009 22:48 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 39
Prispevkov: 3829
Kraj: Izlake
če ne odstraniš,boš imel hladilno tekočino v avtu po tleh,in do poletja ne boš posušil :P

_________________
LANCIA DELTA IN ŠKODA OCTAVIA 5E YAMAHA FZ1-N
Sem pač tak, da bi imel tud raketo na dizl :004.gif:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 06 Jan 2010 21:04 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 35
Prispevkov: 1925
Kraj: Velenje
Evole, pa sem tudi jaz zamenjal pečko :D
Dela je blo za ene 3 ure, od oka. :) Je kr sitno tam razkopat, pa vn spravit, samo z malo potrpežljivosti se da. :)

Imam pa en kup kablovja tam zadaj, tako da je bilo kar zanimivo. Sproti sem pa še komplet zamenjal hladilno tekočino z novo. Upam da bo zdej držalo. Glede na to kako je narejeno skoraj nebi smelo spuščati.

Sem pa pozabil pečko povit z tisto peno okoli, sem opazil ko sem že sestavil :angry: razdirat pa tud nisem šel še 1x.

LP
Matej


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 62 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2, 3, 4  Naslednja

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games