domov
  • Fiat Klub
  • Orange Audio
  • Poliglob
  • Techno racing
  • Kovinoplastika Kavs
  • Amortizer d.o.o.
  • A2R
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • WithCar
 
Danes je 15 Okt 2019 04:15

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 62 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 02 Apr 2009 21:00 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv
Uporabniški avatar

Prispevkov: 33
Kraj: Ljubljana
lahko da je vzrok da ne vrača zavornega bata v zavornih ceveh(lajtungah). zamenjaj cevi,potem bi moralo biti vredu.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 02 Apr 2009 21:21 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 61
Prispevkov: 614
Kraj: Celje
bostjans
ne uči krive vere, nikoli ni vzrok, lajtnga, da bi ne vračalo bata, če bi bila lajt. bi puščala, ker je poknjena. če pa ne vrača je vzrok stanje(dle časa) oz. oksidiran valj po katerem sempomika zavorni bat, pravzaprav načeta, ter preperelo tesnilo(O rink)guma, katera tesni in ta je ponavadi najpogostejši vzrok, da ne vrne bata v pravilni položaj. Razdreti in pobrusiti z vodobrusnim papirjem in to čim finejšim, ter menjava tenil (O rink). Če pa nekomu cvili po menjavi ploščic, je 90% vzrok, da nekdo zažge zavorne ploščice, ali disk, le redko se niso ploščice pravilno usedle v svoje ležišče. Pri samem nakupu zav. ploščic je boljše dati nekaj eur več in kupiti kvalitetne, ne pa takšne ko 2x zavreš in ratajo steklo.

_________________
Samo


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 03 Apr 2009 14:25 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 24
hja

hvala za odgovore,
toda moram reči, da sem ravno to storil, očistil batek, votlino, namazal in priključil cevko z zavornim oljem nazaj ter probal pritisniti zavorni pedal v prazno, medtem ko še nisem namontiral ploščic nazaj. In kaj se je zgodilo, ko je batek skočil ven, ga nikakor nisem mogel spraviti več nazaj. kolikor vem bi moral z zmernim pritiskom roke ali česa podobnega nazaj, vendar tudi s pripomočkom ni šlo.
Ste še kar istega mnejna??


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 03 Apr 2009 17:46 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Prispevkov: 178
Kraj: Idrija
Pozdrav !

Odmontiraj cevko pri čeljustih in porini bat . Če gre je bat OK , odšravfaj gumi cevko še na drugi strani in preveri pretočnost. Če je ni zamenjaj cevko. Se je že zgodilo nemogoče, da se je znotraj cevke guma deformirala, strgala, tako da je olje ko je pod pritiskom pedala teklo le v eno smer, nazaj pa ne. Pretočnost ugotoviš, da pihneš skozi cevko in to od klešč proti pumpi.


Lp Franci


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 03 Apr 2009 21:55 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 61
Prispevkov: 614
Kraj: Celje
ja še kar istega mnenja, batek mora nazaj v ležišče, tako ali drugače. Če ne gre drugače, vzamo sponke-mizarske in nekaj kar ti bo v vodilo, da bo ravno, in ga poiskusi stisniti ali pa pojdi po mehanika, kateri se spozna na to.

_________________
Samo


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 03 Apr 2009 22:14 
Odsoten
stara sablja
stara sablja

Starost: 33
Prispevkov: 1662
Kraj: Postojna
Tudi jaz sem imel problem da batka ni vračalo zaradi zamašene gumi cevi. Niti s cvingo se ga ni dalo spravit v čeljust dokler nisem odprl nipla za zračenje


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 04 Apr 2009 04:09 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 24
a tako se pravi
no bomo še to s cevko probali,
hvala :amm:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 04 Apr 2009 08:04 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Prispevkov: 100
Smem še jaz nekaj vprašat...
Vmes se mi je parkrat zgodilo, da sem po šihtu želel domov in ko sem želel stisnit bremzo je bil trda - povsem. Bohnedaj da bi ključ obrnil in pohodil sklopko, ker bi se odpeljal če bi bil na klancu. Se komu sanja kje tiči problem? ponavljam pa, da se to ne zgodi vsakič.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 04 Apr 2009 12:05 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 57
Prispevkov: 1756
Vsaka bremza/ zavora je trda , če je avto ugasnjen :neodločn:

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 17 Apr 2009 01:10 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv
Uporabniški avatar

Starost: 55
Prispevkov: 19
Kraj: Ljubljana
samoBravo napisal/-a:
bostjans
ne uči krive vere, nikoli ni vzrok, lajtnga, da bi ne vračalo bata, če bi bila lajt. bi puščala, ker je poknjena. če pa ne vrača je vzrok stanje(dle časa) oz. oksidiran valj po katerem sempomika zavorni bat, pravzaprav načeta, ter preperelo tesnilo(O rink)guma, katera tesni in ta je ponavadi najpogostejši vzrok, da ne vrne bata v pravilni položaj. Razdreti in pobrusiti z vodobrusnim papirjem in to čim finejšim, ter menjava tenil (O rink). Če pa nekomu cvili po menjavi ploščic, je 90% vzrok, da nekdo zažge zavorne ploščice, ali disk, le redko se niso ploščice pravilno usedle v svoje ležišče. Pri samem nakupu zav. ploščic je boljše dati nekaj eur več in kupiti kvalitetne, ne pa takšne ko 2x zavreš in ratajo steklo.


Pozdravljeni

Hja........ dostikrat je krivec gumijasta/fleksibilna zavorna cev. V koliko se redno ne menja zavornega olja ( 2 do 3 leta ), začne gumijasta zavorna cev v notranjosti razpadati ( lahko jih pridete pogledat k meni ). Drugače pa mora zavorni batek nazaj v cilinder z minimalno silo, nikakor pa ne z uporabo raznih spon!. Zavorne cilindre se maže izključno z ATE zavorno pasto!

Lep pozdrav

_________________
Vse je lepo, če vidijo prave oči


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 17 Apr 2009 09:13 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 333
Kraj: Domžale
finch napisal/-a:
Smem še jaz nekaj vprašat...
Vmes se mi je parkrat zgodilo, da sem po šihtu želel domov in ko sem želel stisnit bremzo je bil trda - povsem. Bohnedaj da bi ključ obrnil in pohodil sklopko, ker bi se odpeljal če bi bil na klancu. Se komu sanja kje tiči problem? ponavljam pa, da se to ne zgodi vsakič.

Servo bremze še vedno delajo s pomočjo podtlaka v sesalnih ceveh, kamor pa lahko napumpaš zrak. Če bi pritisnil sklopko in (trdo) bremzo, bi pedal bremze padel po nekaj obratih mašine in mogoče bi se avto premaknil za nekaj centimetrov.
Če bi npr. vlekel avto, bi pedal postajal z vsamim zaviranjem trši, na koncu bi moral pritisniti kot konj, da bi bilo kaj haska. Poleg tega bi tudi ploščice vedno manj vračalo nazaj - posledica so pregrevanje, z malce (ne)sreče z zrakom v lajtngi pa še popolna blokada zavor (za dva kilometra sem moral klicat šlepslužbo, ker tega nisem vedel). Zato je dobro vsake toliko motor malce obrniti (med vleko v visoki brzini popuščaš sklopko), da zrak iz servo bobna spusti. Seveda če ni mašina ribnjena ali kaj podobnega.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 17 Apr 2009 22:51 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 61
Prispevkov: 614
Kraj: Celje
ola
nisem mislil, da bi s sponami stiskal kot konj, temveč, da enakomerno porazdeliš silo, ki bi naj bila mala, toda s sponami smo dosegali enakomernost ob minimalni sili, če pa gredo z roko čisto narahlo, nevem, ker gumice(menim), da le toliko primejo, da z roko negre ravno z lahkoto, moje mnenje.

_________________
Samo


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: zavorni diski
OdgovorObjavljeno: 16 Mar 2014 15:04 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 29
Zanima me kaksne zavorne diske priporocate za Stilota 2002 3V 1.9JTD 85kW, kaj kupujete ostali, kaksne so priblizno cene kompletov z zavornimi ploscicami spredaj in zadaj ali posebej? Sam sem spraseval v trgovini z avtodeli, tapos pravi da ATE diskov in ploscic ni za mojega, I.S.T. avtodeli pravi da so (komplet 280€).

Je na ebay-ju kaj pametnega, kaksne izkusnje? Kakrsnakoli pomoc dobrodosla :)

LP


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: zavorni diski
OdgovorObjavljeno: 16 Mar 2014 15:18 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 36
Prispevkov: 618
Kraj: koper
nazadnje sem uzel od boscha use skupaj, cene ne vem, pa delajo že 20-25 k km brez problema, do zdej sem menjaval ploščice na 20 k km zaenkrat pa boschu kr dobro kaže.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: zavorni diski
OdgovorObjavljeno: 17 Mar 2014 14:11 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 42
Prispevkov: 1460
Kraj: Preshgain
Tole okrog zavornega sistema je postalo enako kot pri sklopka!
Kakšni 3-je proizvajalci, potem pa samo prepakirajo in nabijejo svojo ceno!

ATE=španski Galfer
Magnetti-Marelli = diski so TRW, ploščice Pagid

Pagid, Mintex in Textar pa je zdaj vse eno in isto, saj jih je kupila grupacija Hella.

Globalizacija.press

mogoče pogledaš tole!
http://www.ebay.de/itm/BREMSSCHEIBEN-BR ... 1e87457922

Pozanimaš se tudi za ostali material pri nas in kontaktiraš http://www.bolha.com/nadomestni-deli/av ... 1%C4%8Dice , ker meni je ponujal 40% OFF na tisto, kar dobim v trgovini.

Dejstvo pa je, da pri nas trgovine sploh nočejo biti konkurenčne. Zato se jez nagibam k eBAY enoti, pogojno, drugače pa Trusting, kjer mi dajo konkreten popust.

Drugače pa, preden bodo začeli vpiti, kako je eno oh in sploh drugo pa sranje, preveri tudi delovanje zavornih cilindrov, premikanje po vodilih in pa mejnaj gumijaste zavorne cevi na vseh štirih kolesih.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: zavorni diski
OdgovorObjavljeno: 18 Mar 2014 09:46 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 26
Kraj: Kranj
Za JTD so cene x2 kot tist na ebay


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: zavorni diski
OdgovorObjavljeno: 18 Mar 2014 10:24 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 57
Prispevkov: 1756
Na ebayu niso toliko požrešni :)

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: zavorni diski
OdgovorObjavljeno: 18 Mar 2014 11:39 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 42
Prispevkov: 1460
Kraj: Preshgain
@ciklar, točno tako, kot ti je rekel @Wanted!
In če lahko take nebuloze tipkaš tu gor, bi lahko tudi na eBAY kliknil za JTD in našel tole http://www.ebay.de/itm/FIAT-STILO-1-9-JTD-BREMSSCHEIBEN-BELAGE-VORN-HINTEN-/350670994252?pt=DE_Autoteile&hash=item51a59ebb4c


Predhodni link v mojem postu je bil samo primer, kaj in kako poceni se da dobiti, skupaj s poštnino, naše trgovine se pa niti približno ne trudijo biti konkurenčne.
In nekateri dajo kar 2 leti garancije, vsi stroški reklamacijskega vračanja njihovi, ...!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: zavorni diski
OdgovorObjavljeno: 18 Mar 2014 21:39 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 61
Prispevkov: 614
Kraj: Celje
Olla, ja Damian, hvala za link, čeravno jih še ne menjujem, pogledal pa sem vseeno in kot piše 108 in nekaj eur, slika pa od??? na sliki niso od Stila, kakor koli, če je to cena za komplet disci ter ploščice je res ugodno in mamljivo.

_________________
Samo


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: zavorni diski
OdgovorObjavljeno: 18 Mar 2014 23:41 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 42
Prispevkov: 1460
Kraj: Preshgain
Slika simbolična!

Lepo so navedene dimenzije diskov, malo nižje, piše tudi ,da jim lahko po mejlu pošlješ Vin in ti dobavijo sigurno ustrezen komplet. itd...


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 62 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games