domov
  • Fiat Klub
  • Unitad d.o.o.
  • Top finish
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
  • Ass Tuning
  • Euroton
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • Fiat Klub
  • Senica Motorsport
  • www.transcon.si - Kranj
  • Miholl Avtokozmetika
 
Danes je 16 Okt 2018 18:49

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 5 prispevkov ] 
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: kdaj je potrebna homologacija, kdaj ni potrebe?
OdgovorObjavljeno: 03 Maj 2011 11:50 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 44
Prispevkov: 90
Kraj: ljubljana
danes sem na LPP zvedel da mi za mojega seicentota ni potrebno homologirat popolnoma nič če dam na njega original abarth dodatke (z razbitega vozila). v kolikor je kdo od vas to že počel in imel s tem kakršnekoli težave mi lepo prosim javite. pa tudi če kdo ve za kere kose ;)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: kdaj je potrebna homologacija, kdaj ni potrebe?
OdgovorObjavljeno: 03 Maj 2011 13:28 
Odsoten
brava 1.6 16v
Uporabniški avatar

Starost: 28
Prispevkov: 1778
Kraj: poljane-sk.loka
na mojmu bivsmu tipotu je biv gor stresni spojler fabrsko ampak ce se ti policaj vtakne ti zato lahko napise kazn sm dobiv na avto triglavu potrdilo ter homologirav


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: kdaj je potrebna homologacija, kdaj ni potrebe?
OdgovorObjavljeno: 03 Maj 2011 15:26 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 44
Prispevkov: 90
Kraj: ljubljana
mhm... vidiš, se pravi da le ni vse tko na muhte ;) se bom tud jest mal pozanimal na avto triglavu, pa da vidm kaj bojo rekl :)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: kdaj je potrebna homologacija, kdaj ni potrebe?
OdgovorObjavljeno: 04 Maj 2011 20:50 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 41
Prispevkov: 1419
Kraj: Preshgain
Originalnih zadev in originalne dodatne opreme ni potrebno homologirati. Vsi spojlerji, pragovi, platišča, katera so lahko v originalu na avtu, ne rabijo biti še 1x homologirana. Npr., iz razbitega Punta Sporting lahko cel body prešraufaš na navadnega, brez homologacije. Izjema so le druga, večja platišča, katera imajo dimenzijo pnevmatik, ki jih v originalu ni vpisanih na avtu. Tako moraš potem homologirati le dimenzijo pnevmatik.

_________________
Še don's pa do smrt' grem na šiht, pol s'm pa frej!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: kdaj je potrebna homologacija, kdaj ni potrebe?
OdgovorObjavljeno: 04 Maj 2011 22:09 
Odsoten
brava 1.6 16v
Uporabniški avatar

Starost: 28
Prispevkov: 1778
Kraj: poljane-sk.loka
lej kontaktiraj uporabnika fiat tipo ki je mev izkusne z tem pa ti bo povedu


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 5 prispevkov ] 

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games