domov
  • Fiat Klub
  • Kovinoplastika Kavs
  • Poliglob
  • A2R
  • Orange Audio
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • Amortizer d.o.o.
  • Techno racing
  • WithCar
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
 
Danes je 19 Nov 2019 04:06

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 25 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Stilo / napotki za popravilo desnega brisalca
OdgovorObjavljeno: 22 Dec 2008 12:21 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Starost: 46
Prispevkov: 12
Zdravo!

Pred kratkim mi je "dol padu" desni brisalec. Med vožnjo je ostal spodaj in to je bilo to. No, potem se mi je na avtocesti dvignil in se zapel z levim - skoraj sta se polomila. Torej, če se vam ustavi desni brisalec - pazite na to, da ne boste prehitri. Tja do 130 je lepo pri miru.

Klic na servis - ne da se popravit, novi so 200 eurov. Yeah, right...

V garažo, na toplo:
- luč
- oster izvijač in "špiccange" za umaknit plastične zatiče
- natična ključa (gedore) 13 in 10
- stoječ vrtalnik in sveder 1,5 mm (na roke ne bo šlo, bosto polomili sveder, razen če ste ultra mojstri)
- jeklena varovalka ali kos žice za home-made varovalko.

Odpreš pokrov motorja in najprej snameš zaščitne čepe na matici, ki drži brisalce na osi ter odviješ matici / ključ 13. Snameš brisalce - previdno, zaradi vzmeti, ki tišči metlice k steklu.

Snameš vertikalno tesnilo ki teče od enega do druge robu motornega prostora. Nato z ostrim izvijačem in "špiccangami" izvlečeš tri plastične pritrdilne čepe, ki držijo plastični pokrov na spodnjem robu vetrobranskega stekla, pod brisalci.

Na vozniški strani je vgrajen mehanizem za brisalce. Pritrjen je s tremi vijaki / ključ 10. Tukaj je - bilo v mojem primeru - bistvo problema: od ekscentra gre vzvod na vsak brisalec. Vzvod in os brisalca sta speta s plastičnim "ležajem", ki je nataknjen na odebeljen del osi (kot bunkica). Zaradi obrabe se je pač snel, nataknil sem ga nazaj, ampak jasno je, da bi spet padel dol.

Zato sem odvil celoten mehanizem brisalcev (kabel se z motorčka stakne). Pod "bunkico" je še ravno dovolj mesa za drobno luknjo skozi katero vtaknemo varovalko, ki preprečuje snemanje ročice.

S kladivom in točkalom "užgeš" eno luknjico, da sveder ne spodletava. Vpneš v "šraufštok" in zvrtaš luknjo... malce sline pohladi sveder, vrtaj z nizkim številom vrtljajev. Sam sem enega zlomil, ker se je pač pregrel, meni pa se je preveč mudilo... zato sem moral vrtati pod drugim kotom.

No, ko je luknja zvrtana, še vtakneš varovalko - sam sem jo naredil iz jeklene žice. Sestaviš, preden natakneš metlice brisalcev, vklopi brisalce na interval, ter počakaj da se vrnejo v osnovni položaj. Da ne bi metlice silile dol ali predaleč gor (čez rob vetrobranskega stekla).

Vse skupaj - kakšno debelo urico dela, če ne bi zlomil svedra, pa še manj. Bomo videli, kako dolgo bo zdržalo. 200 eurov v eni uri dela.

Če sem koga prepričal, da se sam loti, je dovolj.

Ajde, držte se!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 22 Dec 2008 23:39 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 37
Prispevkov: 2086
Kraj: LP
:042.gif: :042.gif: :042.gif:

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 23 Dec 2008 23:06 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 57
Prispevkov: 1756
Vsaka čast :040.gif: :054.gif:

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 24 Dec 2008 00:32 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 62
Prispevkov: 614
Kraj: Celje
no s tem si dokazal, da si lahko sam svoj mojster in, da je boljše zapiti 100 eur, 100 pa za dopust, kot pa da daš 200 za popravilo. Vse pohvale.
:052.gif:

_________________
Samo


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 24 Dec 2008 20:54 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 33
Prispevkov: 1918
Kraj: Brezovica
namest sline raj uporabte kako kaplco olja pa bo bolš pa kasnej boste tut kej zlomil :041.gif:

_________________
NISAM GINEKOLOG, ALI MOGU DA POGLEDAM


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 25 Dec 2008 13:48 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 18
Kraj: VRHNIKA
jest sm isto naredu pol leta nazaj pa še zmer funkcionira k nov


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 25 Dec 2008 20:24 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Starost: 42
Prispevkov: 273
Kraj: Trbovlje
No, pa je tudi mene doleterl ta problem isti brisalec in ista stran :061.gif: :061.gif: :061.gif:
Seveda jutri se spravim popravljati.
Accom1 HVAAL ZA PODROBEN OPIS!
Lp

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo / napotki za popravilo desnega brisalca
OdgovorObjavljeno: 24 Jul 2011 21:32 
Odsoten
Dizel Power
Uporabniški avatar

Starost: 45
Prispevkov: 6966
Kraj: Postojna
saj sem vedel, da je nekdo že imel tak problem,
namreč tudi meni se je v soboto to pripetilo,
blizu Šibenika v največjem nalivu crkne desni brisalec, še sreča da deluje potem do Postojne še desni, ker je nekje 30% poti še dežavalo ali pa rosilo


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo / napotki za popravilo desnega brisalca
OdgovorObjavljeno: 28 Jul 2011 17:23 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Starost: 42
Prispevkov: 677
Kraj: Prlekija
Javi potem kako ti ta specialna varovalka iz žice drži. Danes ni stvari da je nebi nabavil in 100% rešil zadevo.
Lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo / napotki za popravilo desnega brisalca
OdgovorObjavljeno: 28 Jul 2011 19:17 
Odsoten
Dizel Power
Uporabniški avatar

Starost: 45
Prispevkov: 6966
Kraj: Postojna
danes sem moral uregtno razdreti zadevo, saj se je sneto vodilo nekam zataknilo in mi je levi brisalec obstal sredi stekla, k sreči sem bil 1.5km od cilja (služba) da motorček pod obremenitvijo ni zaribal,
v službi razdrl zadevo cca. 15 min da sem imel mehanizem v roki, motorček je k sreči še vedno deloval, nato smo očistili vse gibajoče dele vzodov, nato nataknili vzvod na bunkico za desni brisalec z 1.5mm svedrom zvrtali luknjo (gre res počasi in pa pride prav vertikalni vrtalnik, ker je material trd) nato pa skozi vtaknil daljši žebljiček, odščipnil glavico in zakrivil oba dela, da ne bi zlezel ven in ga pustil na dolžini nekje 1.5cm tako da četudi pade spet dol, bo še vedno gor, saj je med žebljičkom in vzodom kak 1-1.5mm prostora,
nato vse skupaj podmazal vse vzvode z gibajočimi deli in bunkicami, zmontiral nazaj in zadeva deluje

v glavenm dobrodošel je bil nasvet kako se zadeva razdre
13 ključ brisalci dol, nato tesnilo, potem 3 zatiči in nato počasi odstraniš plastiko, ter nato še 10 ključ 3x pa še mehanizem odviješ in snameš konektor


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo / napotki za popravilo desnega brisalca
OdgovorObjavljeno: 07 Nov 2012 09:25 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 12
No, pa je mene tudi doletelo. Desni brisalec se je ustavil, na vozniški strani dela normalno.
Lotil sem se dela po navodilih na vrhu strani. Ročice brisalcev so bile pritegnjene kot vrag, komaj sem snel matici. Potem pa kladivce, privzdigovanje...nič ni pomagalo. brisalci se niso hoteli sneti.
Na koncu sem iz trakastega železa 2cmx3mm in dolžine 11 cm naredil apciger.
Oblika narobe obrnjene črke U. Narediti je treba dovolj širok U, cca 3.2cm, da gre preko najširšega dela ročice. Konice malo zavihane, da primejo brisalec. Na sredini pa sem izvrtal luknjo in vrezal navoje za vijak fi8.
Potem je pa šlo. Ko je zapečenost ali korozija popustila je samo naenkrat glasno počilo in zadeva je popustila.
Nato sem snel tisto gumijasto tesnilo, ki tesni pokrov motorja. Brez problema.
Nato sem se hecal s tistimi tremi čepki, ki držijo plastiko, ki prekriva prostor, kjer je motor in mehanizem brisalcev.
Nekaj težje. Najprej privzdigneš z izvijačem potem z ozkimi kleščami stisneš steblo čepka ( pogledati je treba kako je čepek obrnjen, ker je po celi dolžini po sredi prerezan in se stiska samo, če je prav obrnjen). Malo ga stisneš in nagibaš levo-desno in gre ven.
No, sedaj bi morala ta plastična maska biti sproščena in iti dol.
Kako hudiča? Kot, da je pritrjena še s kakšnimi jezički ali zalepljena ( še posebaj na steklo) Nikakor ne gre v nobeni smeri. Kot, da jo še nekaj drži.
Se bojim, da jo bom polomil.
Kateri del naj najprej privzdignem in v katero smer naj vlečem ali premaknem?
Ali so kje še kakšne zaskočke ali kaj hudiča to plastiko tako drži?
Če kdo lahko kaj pove bi bil zelo hvaležen.

lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo / napotki za popravilo desnega brisalca
OdgovorObjavljeno: 07 Nov 2012 09:42 
Odsoten
Dizel Power
Uporabniški avatar

Starost: 45
Prispevkov: 6966
Kraj: Postojna
plastika je pod steklom samo zataknjena v utor po celi dolžini, mogoče se ti je malo zapekla pa zato ne odstopa, jo bo treba počasi z ene in nato s druge strani počasi privzdigovati pa bo šlo, samo bolje bo v kakem toplem prostoru to početi, da bo plastika malo bolj prožna, za nazaj pa potem mogoče ne bo več tako sedlo kot je sedaj,
vsaj pri meni se ne zahaklja nazaj, čeprav sem že ene 3x to razdrl in nameščal, bo treba malo s silikonom verjetno zalepiti


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo / napotki za popravilo desnega brisalca
OdgovorObjavljeno: 07 Nov 2012 09:42 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 12
Evo še slika apcigerja s katerim mi je uspelo sneti brisalce:
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo / napotki za popravilo desnega brisalca
OdgovorObjavljeno: 07 Nov 2012 09:51 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 12
Aha, pomeni, da najprej privzdigujem tisti del plastike, ki je naslonjen na steklo.
To sem poskusil, skoraj polomil nohte. Dvigovati plastiko stran od šipe sem poskusil najprej od strani, kjer je tista kvadratna bula. Uspel sem privzdigniti cca 30 cm dolžine in sicer za morda centimeter. Samo vse skupaj drži neverjetno, tako, da sem imel občutek, da se bo plastika zlomila. Poleg tega se je nekoliko ukrivila in ko sem , (v strahu), vse skupaj porinil nazaj proti šipi zadeva ni sedla dobro nazaj in sedaj mi ta del plastike ne leže dobro na šipo ampak je cca 2 mm privzdignjeno stran od stekla.
Ali delam kaj narobe ali bi moral nadaljevati?
Ali je plastika kaj zalepljena na šipo ali kjerkoli?
Ali je kje kak jeziček ali čepek?
Ali bi moral začeti privzdigovati plastiko na tistem delu kjer so čepki? )čeprav tudi tam se noče privzdigniti).
lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo / napotki za popravilo desnega brisalca
OdgovorObjavljeno: 07 Nov 2012 10:00 
Odsoten
Dizel Power
Uporabniški avatar

Starost: 45
Prispevkov: 6966
Kraj: Postojna
ja delaš v pravi smeri, morda so že kdaj prej kaj zalepili, čepkov pa ni tam spodaj pri šipi,
kot sem že sam omenil in tudi tebi se sedaj to dogaja, da se plastika ni dobro vsedla nazaj


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo / napotki za popravilo desnega brisalca
OdgovorObjavljeno: 07 Nov 2012 10:17 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 12
Prav. Bom popoldne poskusil še enkrat. Torej najprej privzdigujem plastiko stran od šipe. Začnem pri eni strani, potem pri drugi strani in na koncu na sredini.
Privzdignem za cca 1 ali dva cm po celi dolžini stran od šipe (navzgor).
Ali bo potem vse skupaj sproščeno ali bo treba tudi spodnji del plastike (proti motornemu prostoru) kaj sproščati (iztakniti)?

Kolikor sem uspel videti ima ta plastika na delu ob šipi kot nekakšen rob (po celi dožini), ki sede v utor pod šipo.
Upam, da se vse skupaj ne bo tako deformiralo, da ne bo več lepo leglo na šipo.

Ali je še kje kaj, kar drži to plastiko? Poskusil bom vse skupaj predhodno pogreti s fenom, da se zmehča in bi eventuelno šlo lažje. Ker drugih idej več nimam.
Hvala za vse dosedanje razlage.
lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo / napotki za popravilo desnega brisalca
OdgovorObjavljeno: 07 Nov 2012 10:24 
Odsoten
Dizel Power
Uporabniški avatar

Starost: 45
Prispevkov: 6966
Kraj: Postojna
zatiče si odstranil kot si napisal, potem še tisto tesnilo ki je nataknjeno daš tudi stran, nato pa kot si sam ugotovil je še zatanjeno pod tistim utorom pod steklom, pač narazen moraš dati, če želiš popraviti brisalce, potem kako bo leglo nazaj težko rečem,
meni pač ni uspelo, tako da bom moral uporabiti silikon, par pikic po celotnem utoru, namestiti plastiko in jo za čas sušenja malo podložiti od zgoraj da bo sedlo in prijelo


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo / napotki za popravilo desnega brisalca
OdgovorObjavljeno: 07 Nov 2012 10:54 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 12
OK, hvala. Bom naredil tako. Me pa jezi, da se očitno ne bo dalo sestaviti nazaj tako, da se plastika lepo uleže na steklo. :neodloèn:
Vrag vedi ali potem profesionalci pri menjavi vodil in/ali motorčka menjajo tudi plastiko. Ali pa imajo še kakšno finto na zalogi.
Rad bi pač naredil tako, da bi bilo lepo narejeno.
hvala še enkrat za vse nasvete.
lp


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo / napotki za popravilo desnega brisalca
OdgovorObjavljeno: 07 Nov 2012 11:06 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 25
Prispevkov: 464
Kraj: Krško
Ima kdo kakšne izkušnje kako obnoviti brisalce? premikajo se mi gor dol za 3cm ko so na mestu. imel sem mehanizem dol in sem vse namazal vendar imajo tuste "puše" luft...


Na vrh
 Profil Facebook  
 
 Naslov prispevka: Re: Stilo / napotki za popravilo desnega brisalca
OdgovorObjavljeno: 11 Maj 2013 16:34 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 29
No ker se je pred kratkim tudi meni pripetil ta incident ponoci ob dezju seveda, sem po postopku ki ga je opisal Accom1 usposobil svoj mehanizem. Zdelo se mi je fer da sproti naredim kaksno sliko se za druge, ki bi se radi sami lotili tega, ker res ni noben bav bav!

Accom1 napisal/-a:
Zdravo!

Pred kratkim mi je "dol padu" desni brisalec. Med vožnjo je ostal spodaj in to je bilo to. No, potem se mi je na avtocesti dvignil in se zapel z levim - skoraj sta se polomila. Torej, če se vam ustavi desni brisalec - pazite na to, da ne boste prehitri. Tja do 130 je lepo pri miru.

Klic na servis - ne da se popravit, novi so 200 eurov. Yeah, right...

V garažo, na toplo:
- luč
- oster izvijač in "špiccange" za umaknit plastične zatiče
- natična ključa (gedore) 13 in 10
- stoječ vrtalnik in sveder 1,5 mm (na roke ne bo šlo, bosto polomili sveder, razen če ste ultra mojstri)
- jeklena varovalka ali kos žice za home-made varovalko.

Odpreš pokrov motorja in najprej snameš zaščitne čepe na matici, ki drži brisalce na osi ter odviješ matici / ključ 13. Snameš brisalce - previdno, zaradi vzmeti, ki tišči metlice k steklu.

Slika
Slika
Slika

Snameš vertikalno tesnilo ki teče od enega do druge robu motornega prostora.
Slika

Nato z ostrim izvijačem in "špiccangami" izvlečeš tri plastične pritrdilne čepe, ki držijo plastični pokrov na spodnjem robu vetrobranskega stekla, pod brisalci.
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Na vozniški strani je vgrajen mehanizem za brisalce. Pritrjen je s tremi vijaki / ključ 10.
Slika
Slika

Tukaj je - bilo v mojem primeru - bistvo problema: od ekscentra gre vzvod na vsak brisalec. Vzvod in os brisalca sta speta s plastičnim "ležajem", ki je nataknjen na odebeljen del osi (kot bunkica). Zaradi obrabe se je pač snel, nataknil sem ga nazaj, ampak jasno je, da bi spet padel dol.
Slika

Zato sem odvil celoten mehanizem brisalcev (kabel se z motorčka stakne).
Slika
Slika
Slika

Pod "bunkico" je še ravno dovolj mesa za drobno luknjo skozi katero vtaknemo varovalko, ki preprečuje snemanje ročice.

S kladivom in točkalom "užgeš" eno luknjico, da sveder ne spodletava. Vpneš v "šraufštok" in zvrtaš luknjo... malce sline pohladi sveder, vrtaj z nizkim številom vrtljajev. Sam sem enega zlomil, ker se je pač pregrel, meni pa se je preveč mudilo... zato sem moral vrtati pod drugim kotom.

No, ko je luknja zvrtana, še vtakneš varovalko - sam sem jo naredil iz jeklene žice.
Slika
Slika
Slika

Sestaviš, preden natakneš metlice brisalcev, vklopi brisalce na interval, ter počakaj da se vrnejo v osnovni položaj. Da ne bi metlice silile dol ali predaleč gor (čez rob vetrobranskega stekla).

Vse skupaj - kakšno debelo urico dela, če ne bi zlomil svedra, pa še manj. Bomo videli, kako dolgo bo zdržalo. 200 eurov v eni uri dela.

Če sem koga prepričal, da se sam loti, je dovolj.

Ajde, držte se!


Luknjo v zglob sem si prebil s strojem za prebijanje, in vstavil kromasto zico za varjenje, malce sem jo moral zreducirat, nato sem samo se upognil - da deluje kot varovalo.

Naj omenim se ko sem slikal, sem ze umes nataknil staknjen vzvod sovoznikovega brisalca, ko sem ga hotel sneti da naredim sliko, ni slo nikakor :022.gif: SI pa predstavljam kako bi se z lahkoto snel ob naslednjem nalivu :muahahaha:

No od vsega tega je meni ostala se menjava metlic, saj se je ob pripetljaju sovoznikova deformirala da ni vec uporabna :)
Slika

Upam da bo komu kaj lazje in se koga preprica naj se loti sam ;)

Se zahvalil bi se Accom1 za lep opis!


LP, Moren


Zadnjič spremenil moren, dne 11 Maj 2013 16:55, skupaj popravljeno 2 krat.

Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 25 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2  Naslednja

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games