Par remarkov na to temo.
1. Leča žarometa je iz polikarbonata in ne iz "plexija". Leča je Hardcoatana (UV lakirana) in Antifogana (lak proti rošenju iz notranje strani)
2. Kako zagotoviti isto pozicijo leče napram ohišju v lepilnem kanalu pri ponovnem lepljenju z sikaflexom? Ta je namreč na proizvodni liniji kalibrirana na zahteve proizvajalca avtomobila (ponavadi je to 0.8 - 1mm, zavisi od pritrdilnih elementov žarometa)
3. Kako pred ponovnim leplenjem pripraviti lepilni kanal? V serijski proizvodnji je ta obdelan s plazmo.
4. Kako ob vgradnju novega xenon modula na vpetišče BMC reflektorja zagotoviti pravilno kinematiko sistema (gibanje "lečke")?
5. Kakšna je po takem posegu fotometrija? Ali zagotavlja takšen žaromet homologacijske vrednosti projekcije na cestišče? Vprašanje tudi katerim kriterijem ustreza ta aftermarket modul. Če je kitajski bi rekel, da pokrival homologacijsko območje CCC.
6. Kakšen je po takem posegu termo management v žarometu? Je zagotovljeno pravilno kroženje zraka z "naravno konvekcijo"? Ali se zaradi nepravilnega zračnega toka potem žaromet rosi? Ali zaradi tega lahko pride do meglic na zaslonkah zaradi t.i. "hot-spotov"?
Zaključek... jaz nebi posegal v drobovje serijskega žarometa
