domov
  • Fiat Klub
  • Techno racing
  • A2R
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • Orange Audio
  • Kovinoplastika Kavs
  • WithCar
  • Poliglob
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • Amortizer d.o.o.
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
 
Danes je 13 Jul 2020 06:41

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 13 prispevkov ] 
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: vgradnja plina
OdgovorObjavljeno: 29 Okt 2015 13:11 
Odsoten
je nov in nič kriv
je nov in nič kriv

Prispevkov: 9
Zanimajo me mnenja glede vgradnje plina v 2.2 bencinarja in kje.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: vgradnja plina
OdgovorObjavljeno: 31 Okt 2015 00:12 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 681
Kraj: Višnja Gora
Plin sem imel v dveh avtih in sem bil zelo zadovoljen (takrat je bila cena enakega dizla dvo kratnik cene bencinskega). Edina zadeva ki me je motila, je da sem bil vsaki drugi dan na črpalki. Cenovno pa je bila vožnja kot bi imel dizla. Razne reklame, da avto na plin porabi enako litrov plina kot bencina pri isti moči so čisto nakladanje. Realno ti bo porabil 10-20% plina več kot bencina. Svetujem ti tudi, da ne montiraš najslabšega in najcenejšega sistema, ker boš zaradi slabega doziranja plina kmalu imel težave s skurjenimi ventili (demontaža glave, menjava ventilov in sedežev). Pozanimaj se če je tvoj motor primeren za vgradnjo plina (nekateri imajo premehke sedeže ventilov in tudi dodatno mazanje ne zadostuje). Kar se tiče varnosti ob trku, sem se s tem avtom počutil varneje kot z bencinskim avtom s plastičnim tankom.
Kje montirati pa poglej po internetu.

_________________
2x Fiat Croma 1.9 110KW, Avtodom Ford Transit 1985 Arca, VW Caravelle T4, Audi 80 1.8 Quattro


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: vgradnja plina
OdgovorObjavljeno: 31 Okt 2015 08:11 
Odsoten
taxi driver

Starost: 38
Prispevkov: 2353
Kraj: ljubljana
Glede na to, da imaš verjetno edini v Sloveniji bencinsko Cromo, me zanima kakšna je kaj poraba.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: vgradnja plina
OdgovorObjavljeno: 01 Nov 2015 02:15 
Odsoten
brava 1.6 16v
Uporabniški avatar

Starost: 30
Prispevkov: 1778
Kraj: poljane-sk.loka
priporocam ti da kontaktiras sigas


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: vgradnja plina
OdgovorObjavljeno: 01 Nov 2015 11:14 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Prispevkov: 377
Bostjan66 napisal/-a:
Svetujem ti tudi, da ne montiraš najslabšega in najcenejšega sistema, ker boš zaradi slabega doziranja plina kmalu imel težave s skurjenimi ventili (demontaža glave, menjava ventilov in sedežev).


ne nakladaj če ne poznaš zadev.

V samih sistemih praktično ni razlik. Vsi delujejo na popolnoma enak princip. V bistvu se pri več različnih proizvajalcih najdejo enaki injektorji (delujejo tak vsi na enak princip) pri nekaterih pa še enaki ECU-ji.
Z vsakim sistemom lahko nastaviš avto, da dela v nulo.
razlike nastanejo pri tistem ki zadevo vgradi oziroma nastavi. Kolko si pač človek vzame časa za nastavitev in kolko ima nagruntan sistem in finte.
Govorim iz izkušenj z vgradnjo G1, ESGI, BiGas.


Glede 2.2 se pa malo pozanimaj po tujih forumih kako je z vzdržljivostjo. Opli načeloma niso znani po trdih sedežih ventilov

_________________
zunaj je zima, mene bojo pa v toplice poslali :)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: vgradnja plina
OdgovorObjavljeno: 01 Nov 2015 23:13 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 681
Kraj: Višnja Gora
Lenivec ne morem se strinjati s tabo, če bi se spoznal na elemente sistema bi moral vedeti da niso vsi enaki (na hitro iz glave vem za 4 sisteme, ki se med sabo precej razlikujejo) in da vsi injektorji ne pašejo na vse računalnike - tu je odvisno ob monterja če izbere kompatibilne komponente. Tudi firmwari v ECU-jih so različni.
Je pa res, da največkrat zaj...jo monterji, ki ne nastavijo sistema kot je treba in zato pride do okvar.

_________________
2x Fiat Croma 1.9 110KW, Avtodom Ford Transit 1985 Arca, VW Caravelle T4, Audi 80 1.8 Quattro


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: vgradnja plina
OdgovorObjavljeno: 04 Nov 2015 22:46 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Prispevkov: 377
gremo najprej na vprašanje koliko različnih sistemov si že vgradil?
jaz za sebe lahko rečem, da sem montiral več let g1, bigas in ESGI, kaj pa ti?
Bigas ti nastavim med spanjem, da dela v nulo. Tudi na 1.4 starjet motorju katerega marsikdo niti noče montirat ker je cela j... za nastavit, da dela v nulo. Tega tudi vozim sam. Tudi popravljal sem že za določenimi monterji drugih znamk. Delal servise na drugih sistemih.

Monterji nič ne izbirajo kompatibilnih komponent ampak naroči kit kjer je vse v škatli in je to to. Ali misliš, da on naroči injektorje tu, uparjalnik tam in ECu tam? Ločeno se naroči samo rezervar in mogoče cevi. Odv od kita. ECU, injektorji, uparjalnik, kablovje je pa vse v kitu.

Injektorji so samo elektromagnetni ventili Tudi če zgledajo drugae delujejo na istem principu. Eni so pač na railu eni pač posamezni. nobene umetnosti in raketne znanosti. . Vse kaj računalnik rabi vedet je upornost injektorja. To potem nastaviš v nastavitvah. Eni so pač bolj zaprti in delajo samo njihovi (ampak če imaš injektor druge firme z isto upornostjo računalnik nima nobenega sistema, da to pogrunta), druge pa zanima samo kok ohmov je injektor in dela vse. Čas vbrizga se nastavlja glede na odprtino v šobi. če je prevelika so časi prekratki in mu zmanjka za korekcije, če so premale šobe so časi predolgi in v visokih obratih ne dobi dovolj plina. Obstajajo "formule" s katerimi se določi pravilno velikost. potem se pa še po delovanju in časih vidi ali je to to ali se rabi korekcija.

Uparjalniki so po obliki res različni, delujejo vsi isto. (če gledamo navadne na vakum) Voda da ne zmrzne, not pa federca in membrana in pa šrauf za nastavlat pritisk. pa vakum na drugi strani membrane. Po velikosti se razlikujejo glede na moč motorja (oziroma potrebo po gorivu)

Filter tekoče faze in shut off se razlikuje po obliki. Deluje enako. Elektromagnetni ventil, dobi plus in odpre dotok tekoče faze Lahko je na uparjalniku lahko posebej kje na cevi. odv od sistema.

Multiventil tudi nima veze kere firme je, važno je da paše na mere rezervarja. "števec" ki kaže količino plina so si tudi zelo podobni. Itak pa nastavljaš v ECU-ju od kje do kje gori kaka lučka in nima veze kaki je.

ECU pa tudi vsak dela na isti princip. Bere čase vbrizga bencina in glede na to prilagaja čase plina. če avto krajša čas vbrizga ga krajša tudi plinski in obratno. Če niso zadeve nastavljene kot je treba pride do težav, ker korekcija v ECU-ju od avta gre čez meje. če so nastavljene v nulo avto nima pojma na kaj laufa. Podrobnosti nastavitev ki so zadaj ne mislim razlagat.
To da imajo različne FW-je je valda normalno. Ampak še vedno ne pomeni, da ima vsak svojega. Si nekatere firme delijo dizajne.
daj si za hec malo tu opombe poglej pod določenimi ECU-ji poglej. Ti bo malo razjasnilo kompatibilnos ECU-jev in injektorjev. http://www.tinleytech.co.uk/acatalog/EC ... stems.html
http://www.tinleytech.co.uk/acatalog/So ... leads.html

Čakam na tvoj odgovor. jaz sem svoje poznavanje utemeljil.
Lahko ti pa samo povem, da če si (bil) lastnik avta na plin in če si načitan iz forumov verjemi pojma nimaš o zadevah. Ne spraviš avta skupaj. Pa brez zamere pri zadnjem stavku ampak tak je.
Če si pa že zmontiral vsaj 5-10 avtov se pa opravičujem za zgoraj napisano in verjamem, da poznaš zadeve in govoriš iz izkušenj.

zgoraj napisano velja za 90% sekvenčnih zaprtih sistemov na trgu. Pustimo razne direktne vbrizge in elektronske uparjalnike ali stare odprte sisteme.

_________________
zunaj je zima, mene bojo pa v toplice poslali :)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: vgradnja plina
OdgovorObjavljeno: 04 Nov 2015 23:41 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje

Prispevkov: 681
Kraj: Višnja Gora
Lovato in HL Propan. Imam certifikat za vgradnjo Lovato sistemov.
Opisoval si en sistem, jaz pa trdim da jih je več.
Delovanja sekvenčnega sistema si dobro opisal, da bo uporabnikom tu malo bolj jasno kako deluje. Lahko bi dal še nekaj slik komponent, da bi si lažje predstavljali kako izgledajo.
Pred nekaj leti sem na avtomobilizem.com napisal obširen članek na to temo. Takrat sta bila na voljo samo 2 sistema, danes jih je že več.
Lahko bi tudi komentiral kupovanje kitov ali izbiro komponent različnih proizvajalcev, vendar je brez zveze, ker ti ne bom prišel do konca.

S tem zaključujem debato s tabo in ti želim da boš uspešno vgradil še veliko sistemov.

Meni je bila to postranska dejavnost, ki sem se jo lotil čisto ljubiteljsko, imel sem registrirano dejavnost in certifikat za vgradnjo, učil pa sem se pri takrat enem boljših monterjev v SLO.

_________________
2x Fiat Croma 1.9 110KW, Avtodom Ford Transit 1985 Arca, VW Caravelle T4, Audi 80 1.8 Quattro


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: vgradnja plina
OdgovorObjavljeno: 05 Nov 2015 18:42 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Prispevkov: 377
Debato si zaključil brez ene same utemeljitve.

pa daj pokomentiraj še glede kupovanja kitov?
boš reko, da monterji kupujejo injektor pri enem dobvitelju, ECU pri drugem, Uparjalnik pri tretjem? Pol pa svizec zavije čokolado.....

Glede cene sem še vedno mnenja da lahko tudi poceni sistemi delujejo v nulo (na večini avtov, pustimo razne močne zadeve). Problem nastane pri poceni vgradnji, ker pri 800€ kot so bile ponudbe na kuponkotih ni računice, da se ukvarjaš z avtom dva dneva in na koncu še delaš z zaslužkom plus reklamacije ipd. Zato se skupaj vrže in reče dobro je za ta dnar. Pa smo spet tam, da je bolj pomembno kdo vgrajuje in ne kaj vgrajuje.

Če dodam nekej glede HL Propan. Malo sem si pogledal kaj imajo v ponudbi in so v nekaterih kitih Valtec injektorji. Enaki so v ESGI. Torej spet pri enakih zadevah pri različnih proizvajalcih.

Hvala glede želj za prihodnost, ampak montira se ne več.

pa tudi pred leti je bilo na voljo več sistemov kot dva.... razen če je pred leti 20 let nazaj.
danes se pa vgrajuje vglavnem sekvenčni večtočkovni sistem. In ti so po principu delovanja bolj ali majn enaki.

_________________
zunaj je zima, mene bojo pa v toplice poslali :)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: vgradnja plina
OdgovorObjavljeno: 06 Nov 2015 10:37 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 32
Prispevkov: 1028
Kraj: Trbowle
Jaz sem imel idejo, da bi dal najcenejšemu vgradit napravo, potem pa kupil kabel in zoptimiziral sam.

Pač nekako pridit do pocen plinske vgradnje z papirji, potem pa tako ali tako lahko delaš karkoli....Injektorske šobe niso neka zlatarna, ostalo pa mora bit že v štartu zadovoljivo, vsaj uparjalnik, da dohaja porabo...

_________________
Sometimes life goes sideways.....
....that's where the fun begins!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: vgradnja plina
OdgovorObjavljeno: 06 Nov 2015 19:45 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Prispevkov: 377
mah kaj ti pomaga kabl če ti bo najcenejši zmontiral tak kot, da bi :sick: dele not v mašino.
Če hočeš zmontirat tak da je zadeva kolko je le mogoče nevidna rabiš čas. Tega pa najcenejši nima ker bi si delal minus.

_________________
zunaj je zima, mene bojo pa v toplice poslali :)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: vgradnja plina
OdgovorObjavljeno: 09 Nov 2015 08:25 
Odsoten
stara sablja
stara sablja
Uporabniški avatar

Starost: 32
Prispevkov: 1028
Kraj: Trbowle
Najboljše fore so mi tiste z vrtanjem v še vedno montirani(ni časa za demontažo) kovinski sesalni kolektor + vrezovanje navoja. Opilki in ostružki pa direkt tja med ventile in v motor :)

_________________
Sometimes life goes sideways.....
....that's where the fun begins!


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: vgradnja plina
OdgovorObjavljeno: 09 Nov 2015 22:46 
Odsoten
Bravo HGT

Prispevkov: 1929
Kraj: Ljubljana
Hm...ne vem še vedno sem mnjenja da osebno ne bi dal nikoli plina v avto...za tistega k bi se res najcenej vozu potem avto ni, ampak električni skiro!!

lp,

d

_________________
Делије Београд


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 13 prispevkov ] 

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games