Naslov prispevka: Cinquecento projekt 1.4 Turbo... a.k.a. Cinko
Objavljeno: 14 Maj 2017 22:30
je nov in nič kriv
Starost: 29 Prispevkov: 22 Kraj: Celjski Grofje
Okej da še jz svojo šajtergo pokažem/predstavim vam kot širši kritični publiki...
V osnovi 1.1... nič kaj posebn... primorski avto tko da rje je bilo mogoče ravno za vzorec da veš da obstaja? Školjka je res fenomenalno dobra za svoja leta... Vse kar sem naredil in je tudi na slikah je da sem spucal staro izolacijo in ga na novo zaščitil...
Zdej pa kaj je na avtu, kaj še ni in kaj še bo...
Začelo se je s podvozjem... Komplet Uno turbo, spredaj in zadaj diski, navilon trde puše, stršani in malo ponižani blažilci, motorni prostor prirejen za vse fiatove motorje kot so uno turbo 1.4, tipo 1.6,... ta platforma... Osebno sestavljam 94/95 letnik 1.4 Uno turbo i.e. motor. Vse je narejeno za cca 200hp (zaenkrat) ker imam Punto GT večje injektorje in zrihtano obnovljeno VL5 IHI turbino ki bo mela namesto 0.6-0.7bar tovarniško sedaj 1.5-1.8bar... Mel bo tudi dvojno bencin pumpo večji IC in fabriški oljni kilerček... vse na standard računalniku in elektriki... narejena je tudi glava na novo skupaj. Trenutno se še ukvarjam kako prirediti Uno turbo števec v veliko manjši cinkotov stevec... ker obratomer od cinkota ne bo delal. Pobral sem ven tudi vso nepotrebno kablovje ker bo namesto radia tam 3je števčki in spodaj še 3je. Čakam tudi na vztrajnik da se poravna in zlajša... Dihtunga glave ki je na sliki je bla samo za mušter za železno dihtungo ki sem jo dal delad v medvode kokalju ker je tudi skoraj 1x debelejša da bo kompresijski prostor večji... namesto 1.7mm bo 2.5mm. Je še veliko za nardit... Predvsem vse sestavit ker imam sestavljen samo spodnji konec motorja in pobarvan blok... plan je sicer da naslednji vikend avto vžge ampak MOČNO dvomim... Vedno je nekaj...
Pa preden se kdo vžge daje turbo izpušni kompresor grdo pošvasan... tiste razpoke ne vplivajo na performanse nič, če bi jih pa hokel popravit pa bi ravno par toplotnih ciklov držal var tako da brezveze ker imam še 2-3 na zalogi. Mam pa tudi še VL7 IHI če tale izdahne... kar dvomim ker je frišno narejena pri CSS.
Zadnjič spremenil Lynx, dne 17 Maj 2017 20:44, skupaj popravljeno 1 krat.
Naslov prispevka: Re: Cinquecento projekt 1.4 Turbo... a.k.a. Cinko
Objavljeno: 19 Maj 2017 22:57
je nov in nič kriv
Starost: 29 Prispevkov: 22 Kraj: Celjski Grofje
Kot obljubljeno... Alternator na novo zrihtan tudi pripravljen na montažo, vsi kolektorji, sklopka, vztrajnik, menjalnik,... vse berajt za skup sestavt in če bo volja jutri probat not fliknit sicer je dela še s štromom in še nimam števcev ampak glavn da bo not
Pa še nekaj slik faze sestavljanja, vztrajnik kak je lepiiiii...
Naslov prispevka: Re: Cinquecento projekt 1.4 Turbo... a.k.a. Cinko
Objavljeno: 23 Maj 2017 00:24
je nov in nič kriv
Starost: 29 Prispevkov: 22 Kraj: Celjski Grofje
DreAmeR napisal/-a:
Tole je pa konkreten projekt! Upam da se vidimo kdaj na kakem srecanju, da nam razstavis ta bombnik ko bo koncan
Trenutno je za kakšen teden na hold ker malo žalujemo zaradi tegale...
Ampak če se je to v taisti delavnici ustvarilo ko kar sedaj delam pomoje počas lih ne bo letel avto
Glede na to da sem nov kle poznam bolj kot ne samo tole temo, delavnico in šiht tko da nisem gledal kdaj so kaka srečanja ne nič.. Plan je da najprej vžge potem pa uredi vse ostalo... števčki, kablovje poštima, da spucat zice pa strop in poden... Mogoče celo avto prebarva ali preobleče še ne vem
V glavnem je trenutno vse v fazi zaključevanja... Motorju manjka samo turbo še gor, elektrika in zmontiran menjalnik. potem pa so tu akse (že narjene krajše), zajle za menjalnik, kuplunga priklopit, ... je še kr dela... ko je moped not je delo na ene 20-30% skončano ampak potem gre kr hiter ko je motor not... Kupt še morm it kable nove za svečke pa fertajler nov... ostalo je vse novo...
Ma kdo kako idejo kako preden motor kakoli verglam podmazat?? ker glede na to da je glava zelo dolgo čakala bi raje bolj mastno kot na suho... študiral sem že skos mazanje turbine da bi olje šibnu nazaj not da vsaj kanale napolnim z malo olja...
Naslov prispevka: Re: Cinquecento projekt 1.4 Turbo... a.k.a. Cinko
Objavljeno: 27 Maj 2017 22:27
je nov in nič kriv
Starost: 29 Prispevkov: 22 Kraj: Celjski Grofje
Danes se je spet nekaj dogajalo... Obesil gor turbo, ga povezal z vodo in oljem, namontiral alternator, zmontiral ajnlaser, nakanil gor menjalnik,... v glavnem tako je daleč da naslednji samo eno cevko za vodo ki bo nedostopna kasneje namontiram in gre motor v avto Je zmanjkalo volje ob 8ih zvečer da bi ga obesli na nosilce za sliko
Naslov prispevka: Re: Cinquecento projekt 1.4 Turbo... a.k.a. Cinko
Objavljeno: 01 Jun 2017 22:25
je nov in nič kriv
Starost: 29 Prispevkov: 22 Kraj: Celjski Grofje
Evo danes sem pa extra bil pridn... motor not vtaknil, zmontiral stabilizator ki ga ta avto ni mel, akse dal nazaj not, zmontiral intercooler, napeljal vse cevi hlajenja in gretja kabine, napeljal vse cevi od intercoolerja, zvezal sklopko, napeljal gas zajlo...
Manjka še... Cev od vsisa turbine pa do luftmeserja pa do filtra, položit elektriko, priklopit zajle za menjalnik,... drobnarije še...
Naslov prispevka: Re: Cinquecento projekt 1.4 Turbo... a.k.a. Cinko
Objavljeno: 01 Jun 2017 23:31
je nov in nič kriv
Starost: 29 Prispevkov: 22 Kraj: Celjski Grofje
sablač napisal/-a:
No coment ..... No morem...prvo velik sele pol
Zasluge grejo tko teb da bo sploh kej ratal s tega ker vse kar more it v motorni prostor pomoje ne gre not Tak da največ zasluge gre tebi V glavnem počas bo
Naslov prispevka: Re: Cinquecento projekt 1.4 Turbo... a.k.a. Cinko
Objavljeno: 13 Jun 2017 23:04
je nov in nič kriv
Starost: 29 Prispevkov: 22 Kraj: Celjski Grofje
Okej... mal dolgo nism nic pisal ampak to se ne pomeni de se ni nic dogajalo
Zajebaval smo se zakaj ne vzge mel iskro mel vse pumpe delale injektorji strom pac vse... cel popoldne glavo razbijal zakaj je vzge... na koncu obupali mislec da so injektorji hin... jz naslednji dan se enkrat probam dam injektorje vn na rampo pa spricata 1 in 2, 3 je neki pluval 4 pa nic... vzamem vn injektor pa pihne ven luft in men klikne... cagar za benz prav ne kaze... 20l not pa je kresnu s prve... zvezano mam tut lucko za olje ze na original stevc pa za akumolator lucko, vsa elektrika dela... edino dihtunga pokrova ventilov spusca je pretanka morem mal sfrizirat pa zmontirat stevcke za boost, olje temperaturo in olje pritisk... pol pa vse popucat avto kable povit po motorju, olje se enkrat menjat pa antifiriz not namest vode... pol pa z novim oljem dvignat boost na 1.5bar vsaj pa da pol vidmo kaj bo rekel in to vse se more zgodit do sobote oo je drag race v SG
Naslov prispevka: Re: Cinquecento projekt 1.4 Turbo... a.k.a. Cinko
Objavljeno: 20 Jun 2017 18:55
je nov in nič kriv
Starost: 29 Prispevkov: 22 Kraj: Celjski Grofje
Evo danes avto uradno vozen odprt na 1.6bar kar je vec kot podvojen fabriski pritisk, menjano ze prvo olje po 50km in je zdej not Castrol edge... prvi sel crn ven ta je pa se vedno zlatorumen...
Tako da to je to... ce koga zanima kak gre bom ba avtoslalomu na ljubecni naslednji mesec...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov
Ne morete pisati prispevkov v temi Ne morete odgovarjati na teme v forumu Ne morete urejati prispevkov v temi Ne morete brisati vaših prispevkov forumu