domov
  • Fiat Klub
  • Poliglob
  • Amortizer d.o.o.
  • Kovinoplastika Kavs
  • Avtotrade d.o.o., Vrhnika
  • Avtoservis Kavčič Marko
  • Techno racing
  • Orange Audio
  • WithCar
  • Prekom d.o.o., obnovljeni deli podvozja
  • A2R
 
Danes je 22 Nov 2019 07:00

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 129 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Fiat Panda
OdgovorObjavljeno: 29 Apr 2007 14:45 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 38
Prispevkov: 3829
Kraj: Izlake
Fiat panda 100 HP

Ob nakupu pande 100 HP vam tega najbrž ne bodo povedali, zato bomo to storili mi. Kupili ne boste prave pande, no, kupili boste pandino "prostornost" in morda del videza. Karakterja pa ne. Ta ne bo pandin, ampak (tisti starejši boste bolje vedeli) Abarthov. Mala raketa namreč ponuja prav tisti občutek, na katerega smo že skorajda pozabili. Je zabavna, hitra v zavojih (četudi na ravnini ne tako), trda in na grbinah poskakujoča ter glasna. Pravi abarth skratka. Zabave ne bo zmanjkalo ...

Zunanjost, notranjost

Le kako jim vedno uspe? Italijanom namreč. Še iz tako navadnega mestnega malčka, po kateremu se kolca predvsem tistim ženskam, ki bi se z njim "fjakale" po mestu, znajo narediti toliko karakterno povsem različnih avtomobilov. Recimo atraktivno pando cross ali tole nabrito bombico, po katerih posegajo ljudje s povsem drugačnimi potrebami in željami. Spojlerček sem, nizkopresečne gume tja, rdeče obarvane zavorne čeljusti in privlačna modra barva, pa dobimo paket, ki pando spremeni v pogledov željnega športnika. V notranjosti je stvar bolj umirjena, na karakter opozarjajo le kromirane obrobe merilnikov, v perforirano usnje odet volan in malce bolj športni sedeži. Prostornost je beseda, ki je panda ne pozna, kar pomeni, da bosta dva potnika spredaj še udobno sedela, tisti zadaj (pa četudi le eden) pa si bo želel, da bi se rodil kot pigmejec. No, tako hudo spet ni, ampak pande 100 HP si tako ali tako nihče ne kupi zaradi prostornosti, kajne? In tisti, ki jo bodo kupili zaradi "fun faktorja", ne bodo razočarani.

Vozne lastnosti

Hja, o kakšni sofisticiranosti podvozja in lepem požiranju grbin tukaj ne moremo govoriti, lahko pa govorimo o dinamičnih lastnostih. Voznik bo recimo cenil tipko "sport", ki poskrbi, da krmilni mehanizem postane nekoliko trši (tipka je na mestu, kjer v običajnih fiatih najdemo funkcijo city, ki poskrbi za ravno nasproten učinek in še olajša vrtenje volana), cenil bo tudi dejstvo, da so sedeži dokaj udobni. Panda namreč na slabih cestah dobesedno poskakuje ter na potnike prenaša kar precej tresljajev. Ampak zato navduši z lego. Povratnih informacij skozi volan je ogromno, prav čutiti je mogoče lahkotnost avtomobila, tudi oprijem je več kot odličen. In, če so ovinki dovolj zaviti, boste za volanom te pande pobegnili tudi precej močnejšim "strojem". Skratka, panda 100 HP je biatlonec - zaradi majhnosti se odlično počuti v mestih, kot rojena pa je za zaprte, dinamično odpeljane ovinke. Le avtocestne ravnine ji ne dišijo preveč, saj je smerna stabilnost zaradi kratkega medosja pri višjih hitrostih nekoliko slabša.

Zmogljivosti, poraba

Sto konjev se morda res ne sliši preveč impresivno, pa vendar je takšna moč dovolj, da ta obesek za ključe, pardon, avtomobil stotico ugleda v devetih sekundah in pol ter zmore drveti skoraj 190 km/h. Pandina moč izhaja iz 1,4-litrskega bencinskega motorja, ki ni ravno razkošen z navorom, zato je treba nekoliko več posegati po prestavni ročici in vrtljaje držati višje. Pri tem potnike nagradi še z zanimivim, skorajda renčečim zvokom, spet po vzoru nekdanjih abarthov. In poraba? Glede na dinamičen karakter je 8,1 litra na sto prevoženih kilometrov povsem v redu.

Cena, tekmeci

Panda 100 HP je pravi mali posebnež. Prvič, ker je iz povsem običajne pande, torej mestnega malčka, nastala prava športna bombica in drugič, ker ta avtomobil pravzaprav nima prave konkurence. Najbližje mu je citroen C2 VTS, ki je ravno tako precej surov malček, na bolj nežni strani pa male športnike zastopata še nissan micra SR in toyota yaris TS. No, konkurenco lahko najdemo tudi v malce večji in predvsem močnejši fiesti ST, polu GTI, cooperju S, cliu RS ali peugeotu RC, vendar panda 100 HP nekako ne sodi ravno mednje. Prihaja pa še en konkurent in to iz istega podjetja. Fiat 500 bo namreč na voljo z enakim motorjem, verjetno bo ravno tako nabrit in ravno tako "abarthovski".

Fiat panda 100 HP
cena: 11.990 EUR; spodnji razred; kombilimuzina, pet vrat, štirje sedeži
Motor
nameščen spredaj prečno, bencinski, tekočinsko hlajeni, 4-valjni, 4 ventili na valj; dve zgoraj ležeči odmični gredi; delovna prostornina: 1368 cm3; premer x gib batov: 72 x 84 mm; kompresijsko razmerje: 11:1; največja moč: 73,5 kW (100 KM) pri 6000 vrt/min; največji navor: 131 Nm pri 4250 vrt/min; akumulator: 50 Ah, alternator: 70 A
Prenos moči
Zasnova: pogon na prednji kolesi; 6-stopenjski ročni menjalnik
Prestavna razmerja: I. 3,545; II. 2,158; III. 1,48; IV. 1,121; V. 0,921; VI. 0,766; R: 3,818; končni prenos: 4,071
Kolesa: platišča iz lahke litine; pnevmatike: Goodyear eagle F1 195/45 R15
Podvozje
prednja prema: posamične obese, MacPherson s trikotnimi vodili, vijačni vzmeti, stabilizator, teleskopska blažilnika; zadaj: poltoga prema, vijačni vzmeti
Krmilni sistem
zobata letev; električni servo ojačevalnik z dvema stopnjama ojačanja (dual drive); število zavrtljajev: 2,6; premer kroga obračanja: 10,4 m
Zavorni sistem
spredaj zračena zavorna koluta premera 257 mm in debeline 22 mm, zadaj zavorna koluta premera 240 mm in debeline 11 mm; ročna zavora z mehanskim prenosom na zadnji par koles
Mere, mase
Mere: dolžina: 3578 mm, širina: 1606 mm, višina: 1522 mm; medosna razdalja: 2299 mm
Mase: masa praznega vozila: 975 kg; nosilnost: 390 kg; največja masa priklopnika: 800 kg (z zavoro)
Zmogljivosti in poraba
Zmogljivosti: največja hitrost: 185 km/h; čas pospeševanja od 0 do 100 km/h: 9,5 s
Poraba: mestna vožnja: 8,7 l/100 km, odprte ceste: 5,3 l/100 km, kombinirano: 6,5 l/100 km; povprečna avtonomija: 538 km; povprečna poraba na testu: 8,1 l l/100 km; prostornina posode za gorivo: 35 l; emisije: 154 g CO2 / km; emisijski razred: EURO 4; dolivanje goriva na desni strani; daljinsko centralno zaklepanje lopute
Varnost
Varnostni pasovi: tritočkovni pasovi na vseh sedežih, prednja dva pasova nastavljiva po višini; zategovalniki na prednjih sedežih; omejevalnik zatezne sile na vseh sedežih; isofix priključka za otroški sedež na stranskih zadnjih sedežih
Vzglavniki: vzglavniki na vseh sedežih nastavljivi po višini
Zračne blazine: čelni zračni blazini za voznika in sovoznika; možnost izklopa sovoznikove čelne blazine (ključavnica v sovoznikovem predalu); stranski zračni blazini spredaj
V primeru trka: ocena NCAP: 3 zvezdice
Aktivna varnost: protiblokirni zavorni sistem (ABS), elektronska porazdelitev zavorne sile (EBD)
Voznikov prostor
Volanski obroč, vzvodi: 3-kraki usnjeni volanski obroč premera 373 mm, nastavljiv po višini; obvolanska ročica na desni za brisalce in potovalni računalnik, obvolanska ročica na levi za luči in smerokaze, stikala avdio sistema na levi in desni prečki volanskega obroča; prestavna ročica z usnjeno manšeto med sedežema; vzvod ročne zavore med sedežema; opora za levo nogo
Voznikov sedež: pomičen po dolžini in po višini ter nastavljiv po naklonu naslonjala
Ogledala: električno nastavljivi zunanji ogledali
Instrumentna plošča: okrogli merilniki za hitrost, vrtljaje, zalogo goriva, temperaturo hladilne tekočine; zaslon med merilniki za nastavitve, opozorila, radio, zunajo temperaturo, uro in potovalni računalnik; zaslon na osrednjem delu armature za audio sistem; večstopenjska nastavitev osvetlitve
Opozorilniki: za odprta vrata (svetlobni, pisni), opozorilnik za nizek nivo goriva (zvočni, pisni), za vključeno ročno zavoro (zvočni, svetlobni)
Luči: žarometa s 3-stopenjskim električnim nastavljanjem po višini; prednji meglenki, zadnja meglenka; luč za vzratno vožnjo; tretja zavorna luč
Potniki, prtljaga
Potniški prostor: sovoznikov sedež pomičen po dolžini ter nastavljiv po naklonu naslonjala; dvosedežna klop deljiva v razmerju 50:50; stropni ročaji za sovoznika in zadnja stranska potnika
Prtljažnik: odpiranje iz zunanjosti ali daljinsko; osnovna prostornina: 206 litrov; povečana prostornina: 775 litrov (do stropa in pri zloženi zadnji klopi); osvetljen, prekrit s trdo polico; zasilno rezervno kolo z orodjem v dvojnem dnu
Odložišča: zaprt predal pred sovoznikom; dva utor na konzoli med sedežema; koš za smeti med naslonjaloma prednjih sedežev (mogoče uporabiti tudi kot držalo plastenke); odprti predali v vseh štirih vratih; žep za naslonjalom sovozniškega sedeža; 3 obešalni kaveljčki pod stropom
Osvetlitev: osvetlitev potniškega prostora spredaj
Oprema
Klima: tonirana stekla; zatemnjena stekla zadaj; električno pomična stekla v prednjih vratih (impulzna z zaščito proti priprtju); samodejna enopodročna klimatska naprava s funkcijo odroševanja; ogrevanje zadnjega stekla; notranje kroženje zraka; prednja senčnika
Odklepanje / zaklepanje: daljinsko centralno; lokalizacija s pritiskom stikala za zaklepanje (prižiganje smerokazov); blokada odpiranja stekel; blokada zagona motorja
Pripomočki za vožnjo: potovalni računalnik z merilnikom povprečne in trenutne porabe, avtonomije in povprečne hitrosti; skupni in dnevni števec kilometrov (trip A in B)
Multimedija: radio z RDS-om, CD predvajalnik, obvolanski nadzor (glasnost, iskanje postaj)
Dodatna oprema testnega vozila: kovinska barva (240 EUR), tepihi (18 EUR), ukazne tipke na volanu (100 EUR); cena testnega vozila: 12.348 EUR
Garancija
2-letno splošno jamstvo; 8-letno jamstvo zoper prerjavenje; 3-letno za lak; 2-letno jamstvo pomoči na cesti; redni servis na vsakih 30.000 km


Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

_________________
LANCIA DELTA IN ŠKODA OCTAVIA 5E YAMAHA FZ1-N
Sem pač tak, da bi imel tud raketo na dizl :004.gif:


Zadnjič spremenil sašo&fiat, dne 29 Apr 2007 15:17, skupaj popravljeno 2 krat.

Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 29 Apr 2007 14:56 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 38
Prispevkov: 3829
Kraj: Izlake
pa še en video

mms://wmedia.siol.net/siol/avtomoto/rep ... ji_vrh.wmv

_________________
LANCIA DELTA IN ŠKODA OCTAVIA 5E YAMAHA FZ1-N
Sem pač tak, da bi imel tud raketo na dizl :004.gif:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 29 Apr 2007 15:07 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 37
Prispevkov: 270
Kraj: Hrastnik
Luskan avto,za ženo kaj pravš sašo :041.gif:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Fiat panda cross 1,3 multijet
OdgovorObjavljeno: 29 Apr 2007 15:10 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 38
Prispevkov: 3829
Kraj: Izlake
Fiat panda cross 1,3 multijet

Na trgu se dobi vse več avtomobilov, ki izhajajo iz običajnih limuzin, karavanov ali enoprostorcev, a izgledajo terensko robustni. Poudarek je na "izgledajo". Volkswagen svoje tovrstne različice kliče cross, Škoda scout, Renault conquest, Citroen XTR, Peugeot vagabund. No, tale panda ne samo izgleda kot terenec. Terenec je!

Zunanjost, notranjost

Panda je eden tistih avtov, ki so preprosto lepi, simpatični, in ti kar morajo prirasti k srcu. Naj bo to običajna mestna panda, športna panda 100 HP, "modna" panda alessi, ducatijevska panda monster ali pa taka kot tale testna, oranžna panda cross. Vse vlečejo poglede! In všečna je tudi od znotraj, z oranžnimi sedeži in v redu ergonomijo. Ja, čuti se, da je majhna in tako je prav, majhnost je namreč pandin adut, ne pomankljivost. Sploh zaradi tega se mi je zdelo prav šokantno (v pozitivnem smislu), da smo trije odrasli s pando opravili izlet iz Ljubljane prek Črnega vrha do Sinjega vrha in nazaj ter se ob tem prav nič pritoževali. In vso foto in video opremo smo spravili v prtljažnik ... Tega od skoraj "smartovsko" majhnega avta pač ne pričakuješ.

Vozne lastnosti

V uvodu sem zapisal, da je panda cross terenec. Je! Prileze v klance, pod katerimi bi pustili tudi kakega bolj resnega terenca. Pandina prednost je vsekakor nizka masa, zaradi katere je že "švoh motor" dovolj. Nizka masa se izkaže tudi na kakšni bolj drseči podlagi, na kateri težke terence težko ustaviš ali recimo obračaš. Ker je panda precej ozka, je prikladna tudi za številne zakotne slovenske kolovoze, na katerih z večjimi terenci takoj drgneš ob veje in praskaš lak. Se ve, zakaj je v Telekomovi floti cela vrsta pand 4x4. Aha, panda 4x4. Ja, panda cross je predvsem terensko našminkana panda 4x4, tehnično sta skoraj enaki, obe sta enako oddaljeni od tal, terenske zmogljivosti obeh so skoraj enake. Skoraj! Posebnost različice cross je v dveh elektronskih zaporah diferenciala - delujeta pa pri hitrosti do 30 km/h, z zaviranjem kolesa brez oprijema. Aha, še to: panda cross nas ni navdušila le na terenu, s svojim 4x4 pogonom je prepričala tudi v hitro odpeljanih ovinkih na asfaltu ...

Zmogljivosti, poraba

Pando 4x4 smo preizkusili v izvedbi z 1,2 bencinskim motorjem, tokratno pando pa je poganjal majhen dizelski motor. No, pri bencinski različici smo ugotovili, da je avto pač počasen - štirikolesni pogon pač naredi svoje. Da ne gre, je lepo vidno iz podatka o pospešku do 100 km/h: 20 sekund. No, tudi naša dizelsko gnana "pomaranča" je počasna. Do "stonauro" sicer pride dve sekundi hitreje, turbo polnilnik res omogoča malce več živahnosti, poraba je za približno dva litra nižja. A o povsem drugačnih občutkih kljub vsemu ne moremo poročati. Sicer pa je primerjava med bencinsko in dizelsko izvedbo pravzaprav nesmiselna: cross je namreč samo "multijet".


Cena, tekmeci

Kdor išče poceni avtomobil s terenskimi zmogljivostmi, ima kar težko delo. Terencev za 15 tisoč evrov pač ni veliko. Poleg Fiata jih najdemo kvečjemu pri Suzukiju, s to znamko je sodeloval tudi Fiat, ko je snoval sedicija. In prav fiat sedici je največji tekmec tokratni pandi cross. Sedici je namreč le malce dražji, a ponuja več prostora, zmogljivejši motor, pa kljub temu še ni velik in okoren avtomobil. Seveda pa ni tako simpatičen kot tale panda, čustva pa so v tem primeru še kako pomembna. Namreč, kdor išče samo terenske zmogljivosti, tako ali tako izbere običajno pando 4x4. Da pa izbereš pando cross, hočeš, da avto tudi terensko robustno izgleda. Ne samo, ampak tudi!


Fiat panda cross 1,3 multijet
cena: 15.590 EUR; nižji spodnji razred; kombilimuzina, 5 vrat, 4 sedeži
Motor
nameščen spredaj prečno, dizelski, tekočinsko hlajeni, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj; neposredno vbrizgavanje preko skupnega voda; 2 zgoraj ležeči odmični gredi; turbo polnilnik; hladilnik polnilnega zraka; delovna prostornina: 1248 cm3; premer x gib batov: 69,6 x 82 mm; kompresijsko razmerje: 18 : 1; največja moč: 51 kW (70 KM) pri 4000 vrt/min; največji navor: 145 Nm pri 1500 vrt/min; najvišje število vrtljajev (rdeče polje): ni označeno; akumulator: 50 Ah; alternator: 90 A
Prenos moči
Zasnova: pogon na vsa štiri kolesa; visko sklopka za nastavljanje navora na zadnji par koles; elektronska zapora diferenciala (ELD) na prednji in zadnji osi (do 30 km/h, deluje z zaviranjem drsečega kolesa in prenosom navora na kolo z dobrim oprijemom na isti osi); 5-stopenjski ročni menjalnik
Prestavna razmerja: I. 3,909; II. 2,158; III. 1,345; IV. 0,974; V. 0,744; R: 3,818; končni prenos: 4,062
Kolesa: platišča iz lahke litine (ne omogočajo namestitev snežnih verig); pnevmatike: 175/65 R15; znamka pnevmatike (testno vozilo): continental conti winter contact TS 810
Podvozje
samonosna karoserija; prednja prema: posamične obese, prema MacPherson; pomožni okvir, stabilizator; zadnja prema: posamične obese, torzijska roka, pomožni okvir; stabilizator
Krmilni sistem
volan z zobato letvijo; dvostopenjski električni servo ojačevalnik (City program); premer kroga obračanja: 10,5 m
Zavorni sistem
spredaj zračena zavorna koluta premera 257 mm in debeline 22 mm, zadaj polna koluta premera 240 mm in debeline 11 mm; ročna zavora z mehanskim prenosom na zadnji par koles
Mere, mase
Mere: dolžina: 3581 mm, širina: 1611 mm, višina: 1643 mm; medosna razdalja: 2305 mm; kolotek spredaj: 1387 mm, kolotek zadaj: 1382 mm; oddaljenost od tal: 165 mm
Mase: masa praznega vozila: 1090 kg, največja dovoljena masa: 1535 kg; največja masa priklopnika: 900 kg (z zavoro)
Terenski podatki: vstopni kot: 24 °, izstopni kot: 42 °; prehodni kot: 24 °; največji kot vzpenjanja: 50 °
Zmogljivosti in poraba
Zmogljivosti: največja hitrost: 150 km/h; čas pospeševanja od 0 do 100 km/h: 18,0 s
Poraba: mestna vožnja: 7,0 l/100 km, odprte ceste: 4,4 l/100 km, kombinirano: 5,3 l/100 km; povprečna avtonomija: 566 km; povprečna poraba na testu: 6,6 l/100 km; prostornina posode za gorivo: 30 l, dolivanje goriva na desni strani, daljinsko centralno zaklepanje lopute, odpiranje lopute iz notranjosti; emisije: 141 g CO2 / km; emisijski razred: Euro IV
Varnost
Varnostni pasovi: tritočkovni pasovi na vseh sedežih, prednja dva pasova nastavljiva po višini; zategovalnika in omejevalnika zatezne sile na prednjih sedežih
Vzglavniki: vzglavnika na vseh sedežih nastavljivi po višini
Zračne blazine: čelni zračni blazini za voznika in sovoznika
V primeru trka: prekinitev dovoda goriva; ocena NCAP: 3 zvezdice
Aktivna varnost: protiblokirni zavorni sistem (ABS), elektronska porazdelitev zavorne sile (EBD)
Voznikov prostor
Volanski obroč, vzvodi: 3-kraki volanski obroč; nastavljiv po višini; obvolanska ročica na desni zgoraj za brisalce in potovalni računalnik, obvolanska ročica na levi zgoraj za luči in smerokaze, opora za levo nogo
Voznikov sedež: pomičen po dolžini in po višini ter nastavljiv po naklonu in usločenosti naslonjala
Ogledala: električno nastavljivi zunanji ogledali z izničenjem mrtvega kota (na voznikovi strani)
Instrumentna plošča: merilniki za hitrost, vrtljaje, zalogo goriva in temperaturo hladilne tekočine; indikator servisnih intervalov; indikator okvare motorja; 6-stopenjsko nastavljanje osvetlitve merilnikov
Opozorilniki: opozorilnik za nepripet voznikov varnostni pas, za odprta vrata, za pozabljene prižgane luči, za nizek nivo goriva, za vključeno ročno zavoro, za obrabljene zavore
Luči: dnevne luči, prednji meglenki, zadnji meglenki, ena luč za vzratno vožnjo, tretja zavorna luč
Potniki, prtljaga
Potniški prostor: sovoznikov sedež nastavljiv po dolžini, naklonu in usločenosti naslonjala; dvosedežna klop zadaj; stropni ročaji za vse potnike
Prtljažnik: odklepanje z daljinskim upravljalcem; prekrit s trdo polico; osvetljen; osnovna prostornina: 200 l; povečana prostornina: 855 l (do stropa in pri zloženi zadnji klopi); zasilno rezervno kolo z orodjem v dvojnem dnu
Odložišča: zaprt predal pred sovoznikom; koš za smeti / pepelnik na sredinski konzoli; vdolbini za kozarce med prednjima sedežema; odprti predali v vratih, žep na hrbtišču sovoznikovega sedeža
Osvetlitev: osvetlitev potniškega prostora spredaj in zadaj; bralne lučke spredaj
Oprema
Klima: tonirana stekla; električno pomična stekla v prednjih stranskih vratih; ročna klimatska naprava; ogrevanje zadnjega stekla; notranje kroženje zraka
Odklepanje / zaklepanje: daljinsko centralno; lokalizacija s pritiskom stikala za zaklepanje; blokada zagona motorja; VIN številka na vetrobranu
Pripomočki za vožnjo: potovalni računalnik z merilnikom povprečne in trenutne porabe, avtonomije in povprečne hitrosti; skupni in dnevni števec kilometrov (trip A in B)
Ostala oprema: električna vtičnica 12V na sredinski konzoli; datum; ura
Multimedija: radio z RDS-om, CD predvajalnik, predvajalnik mp3 datotek; obvolanski nadzor (glasnost, iskanje postaj / skladb)
Dodatna oprema testnega vozila: ukazne tipke na volanu: 100 EUR; obvezna oprema: 35 EUR; tepihi: 18 EUR; cena testnega vozila: 15.743 EUR
Garancija
2-letno splošno jamstvo; 12-letno jamstvo zoper prerjavenje; 2-letno za lak; 1-letno jamstvo pomoči na cesti; redni servis na vsakih 20.000 km


Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

_________________
LANCIA DELTA IN ŠKODA OCTAVIA 5E YAMAHA FZ1-N
Sem pač tak, da bi imel tud raketo na dizl :004.gif:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 29 Apr 2007 15:11 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 38
Prispevkov: 3829
Kraj: Izlake
meho napisal/-a:
Luskan avto,za ženo kaj pravš sašo :041.gif:


o jaaaaaa :041.gif: :041.gif:

_________________
LANCIA DELTA IN ŠKODA OCTAVIA 5E YAMAHA FZ1-N
Sem pač tak, da bi imel tud raketo na dizl :004.gif:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 30 Apr 2007 11:35 
Odsoten
Sam menja svečke!
Uporabniški avatar

Starost: 40
Prispevkov: 185
Odličn zadevca tale panda,sicer men bolj sede 100hp. Pohvalno. :042.gif:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 30 Apr 2007 15:53 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Starost: 37
Prispevkov: 270
Kraj: Hrastnik
Ja če bi bil hribuc bi tut tale 4krat4 sedla,za po poljih :053.gif: Drgač so pa tvoji prispevki zlo poučni :o


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 30 Apr 2007 18:47 
Odsoten
Sonček
Uporabniški avatar

Prispevkov: 1675
Samo tale "obesek za ključe" pa ni kaj preveč varen ocena NCAP: 3 zvezdice :lookdown:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 30 Apr 2007 19:27 
Odsoten
sam menja olje
sam menja olje
Uporabniški avatar

Starost: 58
Prispevkov: 773
Kraj: Ljubljana
denis napisal/-a:
Samo tale "obesek za ključe" pa ni kaj preveč varen ocena NCAP: 3 zvezdice :lookdown:


V svojem razredu je kar pri vrhu in edini v svojem razredu ki ima: zavore zadaj: koluti, 240 mm


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 04 Maj 2007 13:03 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 5481
Kraj: Ljubljana
Spet odlične ocene za Pando 100HP, tokrat v testu angleške revije CAR: http://www.carenthusiast.com/roadtests. ... le&id=1903
Po besedah novinarja se lahko v ovinkih kosa s Civic type R, njeno osebnost pa so poimenovali "spank me" :D

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 09 Maj 2007 10:02 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 5481
Kraj: Ljubljana
Panda 100HP postaja legenda. Tako je dobra, da so jo v znani oddaji 5th Gear primerjali celo s 400-konjskim Ferrarijem :aaa: Sam poglejte, kako se voditeljica smeji in uživa med vožnjo :038.gif: Če vas zanima, kdo je boljši v ovinkih - Panda 100HP ali Ferrari, 100 ali 400 konjev - si oglejte posnetek:


_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 09 Maj 2007 10:11 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Starost: 30
Prispevkov: 129
Kraj: Ljubljana
ni kej fiat je čedalje boljši :040.gif:

_________________
(čisti amater)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 09 Maj 2007 15:33 
Odsoten
- nič mi ni všeč -
Uporabniški avatar

Prispevkov: 1845
Kraj: Ljubljana
kaj ste me zrajcal z tole 100hp pando...

tok mi je huda...


a jo imajo pri Veitu za testno vožnjo?

:007.gif:

_________________
Izvinite mome kolegi... on je majmun pa ne pozna.. :)

Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 09 Maj 2007 20:30 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 5481
Kraj: Ljubljana
mitja_gt napisal/-a:
a jo imajo pri Veitu za testno vožnjo?

Prejšnji mesec je še niso imeli.

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 09 Maj 2007 20:54 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice
Uporabniški avatar

Starost: 41
Prispevkov: 293
Kraj: Ljubljana
Blond, vozt zna....pa še panda ji je všeč :042.gif:

Ampak ka je pa čez ovinke letela, se je pa režala, ko bi vidla nazga črnca :084.gif:

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 01 Sep 2007 02:07 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 5481
Kraj: Ljubljana
Panda 100HP je po vseh tujih testih izjemno živahen in zabaven avto. Stig jo je recimo postavil na 16. mesto med 29 trenutno najboljšimi športnimi (hot hatch) avtomobili nižjega in nižjega srednjega razreda v zadnji številki Top Geara. Pohvalili so zmogljivosti in predvsem užitke v vožnji. Za pandico so zapisali, da te hitro zasvoji in da jo bomo vozili z nasmehom oz. z eno besedo "brilliant". Panda 100HP ima tudi Sport gumb. S pritiskom nanj učvrstimo volansko upravljanje in povečamo občutljivost pedala za plin. Jst komaj čakam, da jo zapeljem. A ti si jo že?

Še celotni vrstni red od najboljših do najslabših: Honda Civic Type R, VW Golf GTI, Ford Focus ST, VW Golf GTI Edition 30, Renaultsport Clio 197, Mini Cooper S, Renaultsport Megane R26, Renaultsport Megane 225 CUP, VW Golf R32, BMW 130i, Ford Fiesta ST, Suzuki Swift Sport, Opel Astra OPC, Škoda Fabia vRS, Fiat Panda 100HP, Škoda Octavia vRS, Ford Sportka, Mazda 3 MPS, Citroen C4 VTS, Alfa Romeo 147 GTA, VW Polo GTI, Seat Leon Cupra, Volvo C30 T5, Citroen C2 VTS, Peugeot 207 GT, Mitsubishi Colt CZT, Seat Ibiza 1.8T Cupra, Peugeot 307 2.0 180 GT

Slika

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 01 Sep 2007 02:07 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 5481
Kraj: Ljubljana
Že legendarna Panda 100HP je prejela še eno priznanje, saj jo je revija Autoexpress uvrstila na 9. mesto 20 najboljših avtov 2007 v izjemno močni konkurenci! Testirali so na lastni dirkalni stezi, za vsak avtomobil je na voljo posnetek najhitrejšega kroga. Bravo, Panda 100HP!!!

Tukaj je opis in posnetek kroga neverjetne Pandice: http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... 100hp.html

Tole je njihov seznam 20 najboljših avtov leta 2007:

1. Porsche Cayman S
2. Audi R8
3. Honda Civic Type R
4. Lamborghini Gallardo Superleggera
5. Renaultsport Clio 197 F1 Team R27
6. Porsche 911 GT3 RS
7. Renaultsport Mégane F1 Team R26
8. Mazda MX-5 RC
9. Fiat Panda 100HP
10. Caterham Sigma Roadsport 125
11. MINI Cooper S
12. Nissan 350Z
13. Vauxhall VXR8
14. Morgan Aero 8 America
15. Lotus 2-Eleven
16. BMW M5 Touring
17. Audi S5
18. Vauxhall Corsa VXR
19. BMW 130i M Sport
20. Mercedes CL63 AMG

http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... st_drives/

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 07 Sep 2007 02:06 
Odsoten
forum moj dom
forum moj dom
Uporabniški avatar

Starost: 44
Prispevkov: 5481
Kraj: Ljubljana
Včeraj je bila proizvedena milijonta Panda v štirih letih! Rdeča 4x4:

Slika

_________________
Slika


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 08 Sep 2007 16:05 
Fiat bo v Frankfurtu predstavil tudi ekološko močno zavedni konceptni avtomobil, izdelan na osnovi pande.

Panda aria na najboljši možni način združuje številna spoznanja, ki lahko prispevajo k manjšemu onesnaževanju okolja. Poleg inovativnega in nekonvencionalnega pogona – vozilo poganja dvovaljnik - je vanj vgrajenih veliko okoljsko primernih, tudi v celoti reciklažnih materialov. Med drugim so v notranjosti uporabili lan, bombaž in kokosova vlakna. Vozilo je med drugim obarvano v okolju prijazno barvo.

Konceptno vozilo poganja na novo razviti dvovaljni turbomotor, ki ga lahko poganja bencin ali plin, obenem pa je motor zasnovan tako, da ga je brez velikih posegov mogoče prilagoditi za pogon mešanice 70 odstotkov plina in 30 odstotkov vodika. Litrski motor s pomočjo turbopolnilnika ponuja 77 kW moči. Moč se preko inovativnega avtomatiziranega menjalnika prenaša na prednji kolesni par. S pomočjo vgrajene start-stop avtomatike ima motor še enega aduta za čim manjšo porabo goriva in onesnaževanje okolja.

Med posebnosti sodi tudi sesalni trakt motorja. T.i. sistem Multiair omogoča nadzor količine zraka brez klasične dušilne lopute. Bistvo elektro hidravličnega nadzora odpiranja in zapiranja ventilov predstavlja komora, v kateri je olje pod visokim pritiskom. Nameščena je med odmikačem in sesalnim ventilom. S pomočjo dodatnega elektronsko nadzorovanega ventila je mogoče nadzirati njeno obliko in polnost. To je bistveno, da lahko tehnologija, glede na zahtevano količino zraka za motor in glede na število vrtljajev motorja, variira hode bata. S tem dosežemo boljše izgorevanje zmesi zraka in goriva, kar pozitivno vpliva tako na moč navor, porabo motorja in na količino izpusta strupenih snovi. Po trditvah Fiata naj bi tako motorizirana panda na km vožnje v okolje izpustila rekordno nizkih 69 g CO2.

Med dodatne ukrepe za zmanjšanje porabe vozila sodijo tudi varčnejša klimatska naprava ter, zaradi vgrajenega dvovaljnika, kar 20% nižja skupna teža motorja (v primerjavi s klasičnim, enako zmogljivim štirivaljnikom). Rezervoarji za utekočinjeni plin so ravno tako izdelani iz lahkih, a trpežnih materialov, eksperimentalne pnevmatike z ultra nizkim kotalnim uporom Pirelli Ultraverdi pa še znižujejo že tako nizko porabo goriva.

Panda Aria je obenem prvo vozilo, ki v avtomobilsko industrijo uvajajo novo rešitev za varovanje okolja. Telematični sistem omogoča namreč sprotno beleženje stila vožnje in posredovanje napotkov za čim bolj varčno vožnjo. Podatki, ki jih obdeluje nadgrajeni sistem Blue&Me, se lahko s pomočjo USB-vhoda zlahka prenesejo na pomnilni medij USB. Te je mogoče naložiti v domači računalnik, kjer program zlahka analizira način vožnje, porabo goriva in emisije v zrak izpuščenih strupenih plinov. Obenem program z nasveti pomaga, kako voziti okolju še bolj prijazno, o načinih varčne in okolju prijazne vožnje pa bodo lahko vsi zainteresirani, tako pri Fiatu, diskutirali tudi preko spletnih portalov in forumov.

Slika

Slika


Na vrh
  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 08 Sep 2007 22:28 
Odsoten
sam menja žarnice
sam menja žarnice

Prispevkov: 115
Zanimivo, da so se odločili za Pando, ki ima po mojih izkušnjah slabšo aerodinamiko, kar ni zanemarljiv faktor pri nižanju porabe.


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 129 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Naslednja

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Išči za:
Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL Flash Games